Thailand
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 16:07

Ang. leje af lejlighed i Hua Hin eller Phuket. Nogen der kender
prisniveauet, måske har en adresse eller flere. Skal være fra december
og 3 mdr. frem Nick

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-08 06:07

<Nick> skrev i en meddelelse
> Ang. leje af lejlighed i Hua Hin eller Phuket. Nogen der kender
> prisniveauet, måske har en adresse eller flere. Skal være fra december
> og 3 mdr. frem Nick

Fra 3500 Bath til 350000 Bath så hvad ønsker du ?

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 09:47

On Wed, 1 Oct 2008 07:07:11 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

><Nick> skrev i en meddelelse
>
>Fra 3500 Bath til 350000 Bath så hvad ønsker du ?

Først, tak for svaret.
Ja selvfølgelig skulle jeg spørge lidt mere konkret! Jeg tænker på 1-2
værelser m. køkken og gerne en pool, måske 24 timers security og så i
den lidt billige ende da vi ikke ligefrem svømmer i skillinger.

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-08 16:44

"mig" <min> skrev i en meddelelse

> [...]
> værelser m. køkken og gerne en pool, måske 24 timers security og så i
> den lidt billige ende da vi ikke ligefrem svømmer i skillinger.

Omkring 30 til 60000Bath om måneden--