Knust granit, hvor får man det billigt?
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 19:24

Mine forældre vil have knust granit i indkørslen.
Hvor får de fat i det til en god pris?

Det skal være i størrelsen cirka 1 til 2 cm.

Det billigste jeg har fundet er 1325-1600 for 2 ton incl. moms. (pris
afhænger af farven).
http://www.plantetorvet.dk/

Mvh Kim

Fra : Nielsen

Dato : 30-09-08 20:26

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal være i størrelsen cirka 1 til 2 cm.
>
> Det billigste jeg har fundet er 1325-1600 for 2 ton incl. moms. (pris

Det er meget billigt i Italien. Hvor skal det leveres?

/Ths.

Fra : TG

Dato : 30-09-08 13:54

On Sep 30, 8:23 pm, "KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det skal være i størrelsen cirka 1 til 2 cm.
>
> Det billigste jeg har fundet er 1325-1600 for 2 ton incl. moms. (pris

Tja, hvorhenne - du kunne jo prøve at kigge på http://raastoffer.dk,
eller kigge længere tilbage i gruppen, det har været diskuteret flere
gange tidligere

/TG

Fra : Jens

Dato : 30-09-08 21:46

> [...]
> til 2 cm.
> Det billigste jeg har fundet er 1325-1600 for 2 ton incl. moms. (pris

Afhængig af hvor du bor,
Jeg har købt 22 tons "norsk granit" på havnen i Horsens
http://www.horsenshavn.dk/side2865.html

Købte det gennem Arthur Andersen

mener jeg betalte ca. 6-700 kr./m3, hvilket svarer til ca. 1,5ton

Det norske granit er sort / grå-sort

Det svenske granit har alle mulige farver

Kan anbefale at spørge på havnen i nærheden af hvor du bor eller hos
asfaltfabrikker

Vh. Jens

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 13:11

Hejsa.

Smut forbi en betonfabrik og spørg.
Har købt til fornuftige priser, grå/rød granitskærver 20-30 mm.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 19:22

Har købt på Randers Havn.
Husker ikke prisen - ud over at det var det billigst i miles omkreds.

mvh Ole

Fra : Armand

Dato : 01-10-08 20:59

KimT skrev:
> [...]
>
> Det skal være i størrelsen cirka 1 til 2 cm.
>
> Det billigste jeg har fundet er 1325-1600 for 2 ton incl. moms. (pris

Big-bag's er næsten altid for dyrt.
Er man i stand til at hente selv på havnen eller hvor den nærmeste
leverandør befinder sig, koster det næsten gratis i forhold til.

Allerede over et par kubikmeter vil det sikkert være billigere at bede
en vognmand om at levere det i løs vægt - Hán ved også hvor man køber
det hvis du selv er i tvivl!

--
Armand.

Fra : Ukendt