Vind en Circus Ponies NoteBook licens!
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-09-08 02:10

Hej alle, long time no see :)

Jeg håber det er OK med alle, at jeg lige poster en lille note, om en
konkurrence jeg har kørende på min blog. Jeg har nemlig for et par
dage siden anmeldt den nye NoteBook 3.0, og var helt vild med den.

Anmeldelse her: http://kortlink.dk/5tre

Jeg har brugt NoteBook i en del år nu, og har så at sige "hele mit
liv" i det program, og efter at have prøvet alle andre programmer i
den kategori, er NoteBook bare det helt rigtige for mig.

Efter at have anmeldt det, kom jeg i tanker om, at det kunne være fedt
at udbrede kendskabet til programmet lidt. Derfor kontaktede jeg
Circus Ponies for at høre, om de ville give en licens jeg kunne
udlodde i en lille konkurrence.

Det blev de så vilde med, at de har givet mig 3 licenser, så der er
altså gode muligheder for at vinde. Og dette er bestemt ikke for at
promovere min egen blog, slet slet ikke! Det er KUN fordi jeg selv er
vild med NoteBook, og gerne ville give jer alle mulighed for at vinde
et gratis eksemplar!

I kan læse mere om konkurrencen her http://kortlink.dk/5trf men det
går i korte træk ud på, at man henter en demo af NoteBook og leger
lidt med det. Eller måske bruger man det allerede, og vil gerne vinde
en licens til en ven eller familiemedlem.

To af licenserne gives så til de to, der skriver den bedste historie
om deres møde eller oplevelse med NoteBook, og sender til mail-
adressen I kan finde via linket herover.

En kort historie, stil eller "essay" eller hvad man nu kan finde på.
Bare det handler om at bruge NoteBook, hvordan man måske har "klaret
sig" hidtil, hvordan man er blevet hjulpet af NoteBook, sjove eller
anderledes måder at bruge det på, eller hvordan det kunne hjælpe en
man kender ... ja sådan noget i den stil... :)

Den sidste licens trækkes der så lod om, blandt de der ikke vandt de
to første.

Men læs selv mere via linket herover.

Igen håber jeg I er med på, at jeg kun nævner konkurrencen her, fordi
jeg synes alle I der ikke lige læser min blog til daglig, skulle have
muligheden for at vinde også. Der er ingen grimme bagtanker med det :)

Ellers håber jeg I alle har det godt. Det er desværre ikke så tit jeg
kigger ind her, og det er jeg lidt træt af. Men tiden går sgu med alt
muligt andet, men i det mindste keder jeg mig da ikke. Håber I alle
har det godt i hvert fald! :)

De kærligste hilsner,
Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 30-09-08 16:55

Thomas Boelskifte <thomas.boelskifte@gmail.com> wrote:

> Hej alle, long time no see :)

> De kærligste hilsner,
> Thomas

Velkommen tilbage, Thomas

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-08 22:01

> [...]

> liv" i det program, og efter at have prøvet alle andre programmer i
> den kategori, er NoteBook bare det helt rigtige for mig.

Det lyder spændende og faktisk meget tillokkende. Jeg har før hørt lidt
om programmer i den stil, men jeg har ikke rigtig turdet give mig i kast
med dem. Det tager sikkert en frygtelig tid at komme i gang, få alle
sine data lagt ind og vænne sig til at bruge det. Derfor har jeg været
lidt bange for at gå i gang med det.
Du nævner selv andre programmer. Hvilke programmer er det, der
kan være alternativer? Er det noget i stil med MacJournal fra Mariner
Software? Eller i stil med Contactizer Pro fra Objective Decision? Jeg
fornemmer, at NoteBook er mindre struktureret og ikke så Time
Manager-agtig. Der er jo også Omni Outliner fra The Omni Group og
sikkert masser af andre programmer, jeg ikke aner noget om.
Endelig et vigtigt spørgsmål i disse tider: Kan NoteBook
synkronisere med iPhone på nogen måde?

> [...]
> kigger ind her, og det er jeg lidt træt af. Men tiden går sgu med alt
> muligt andet, men i det mindste keder jeg mig da ikke. Håber I alle

Jeg forstår dig godt. Nyhedsgrupper tager en frygtelig tid. For nogle år
siden kørte jeg to gange halvanden time i tog til og fra arbejde, og der
var det skønt med en off-line newsreader og nogle gode, store
nyhedsgrupper. Efter jeg kom hjem til familien, måtte jeg skære en del
ned på det. Heldigvis er denne gruppe ikke enormt trafikeret, selv om
det er blevet til noget mere end for år tilbage.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-10-08 15:28

On 2008-09-30 10:09:36 +0200, Thomas Boelskifte

Velkommen tilbage, Thomas! :)
- David
--
Læs min blog