YouTube spørgsmål om uploading
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 17:47

Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en bedre
kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.

ps: undskyld hvis det ikke hører hjemme her.

kimilar

Fra : Holst

Dato : 28-09-08 17:52

kimilar wrote:

> Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en bedre
> kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.
>
> ps: undskyld hvis det ikke hører hjemme her.

Du kan vel bare slette den gamle og u/l en ny.

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-08 18:42

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan vel bare slette den gamle og u/l en ny.

Måske kimilar gerne vil beholde historikken, men bare skifte klippet ud med
et i en bedre kvalitet?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:11

> Måske kimilar gerne vil beholde historikken, men bare skifte klippet ud
> med et i en bedre kvalitet?

Du er en klog mand.

kimilar

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 17:53

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse
> Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en
bedre
> kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.

Jeg er ret sikker på, at du kan gå ind på din profil og slette den.

Fra : Michael Lund

Dato : 28-09-08 18:42

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse
> Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en
> bedre kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.

Hvis det handler om at du vil overføre statistikkerne/ratings og evt.
kommentarer til den nye, så kan man ikke.

Mic.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 28-09-08 21:31

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> wrote in

> Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en
> bedre kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.
>
> ps: undskyld hvis det ikke hører hjemme her.

Kan du godt, men du kan ikke beholde dine ratings, antal viewers,
kommentarer, favoritiseringer og re-links til videoen.

Du skal starte helt forfra på en frisk med den nye video.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:14

> Du skal starte helt forfra på en frisk med den nye video.

Ok.

Øv.

kimilar

Fra : Henrik Laursen

Dato : 29-09-08 20:17

> Ok.
>
> Øv.

I know, men sådan fungerer det dersværre på Tuben.
Been there, tried it myself.

--
Henrik Laursen

Fra : preben nielsen

Dato : 29-09-08 18:07

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i meddelelsen
> Hvis man har uploaded en video i dårlig kvalitet og man senere får en
> bedre kvalitet kan man så skifte video ud til den bedre kvalitet.

Nej selvfølgelig kan man ikke det. Så ville folk jo også kunne skifte deres
videoer ud med en anden video, som ikke passede til kommentarerne eller den
givne rating.

-p

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:13

> Nej selvfølgelig kan man ikke det. Så ville folk jo også kunne skifte
> deres videoer ud med en anden video, som ikke passede til kommentarerne
> eller den givne rating.

Det kan der være noget om.

kimilar