Dagens ord: Nowhere
Fra : Broegger

Dato : 28-09-08 15:07

Hej

Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
bringer os hen

Jeg lægger for med Bossen: Radio Nowhere fra hans Magic albummet.
http://www.youtube.com/watch?v=XmLt6kcZ72Q

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue,
Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, California, Candy, Car, Cartoon, Celtic,
Control, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education,
Electricity, England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail,
Falling, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor,
Flyve, Food, Forkortelser, Forlade/leave, Friend, Fun, Funk, Garden,
Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer,
Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,
Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin,
Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF.,
Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Nashville, Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nord, Nordisk,
Nothing, Nowhere, Ocean, One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Postman, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach,
Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run,
School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow,
Sorry, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby,
Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder,
Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller, Tribute, Tudefilm,
Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West, Wheel, Whiskey, Window, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Year/årstal, Yesterday, You,

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-09-08 15:19

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
> bringer os hen

Martha Reeves & The Vandellas med "Nowhere To Run":
http://www.youtube.com/watch?v=fhcflDSUMvc

Talking Heads med "Road To Nowhere":
http://www.youtube.com/watch?v=sQXsuAey-NE

Beatles med "Nowhere Man":
http://www.youtube.com/watch?v=dHLjYBsl2zA

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 28-09-08 16:13

On 28 Sep 2008 14:06:54 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>Hej
>
>Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
>bringer os hen

The Carpenters - All You Get from Love is a Love Song
http://www.youtube.com/watch?v=uv43SzzobRw

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-08 16:40

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
> bringer os hen

Bob Dylan - You Ain't Goin' Nowhere
http://www.youtube.com/watch?v=iY0dNn3ermE

the rolling stones - down in the hole
http://www.youtube.com/watch?v=a0FfyrIhyLA

Kinks - I'm on an Island
http://www.youtube.com/watch?v=-8NNRvRF2Ik

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Holst

Dato : 28-09-08 17:24

Broegger wrote:

> Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
> bringer os hen

Et pust fra mine måneder i Australien i 1993:

Def FX - No Time for Nowhere
http://www.youtube.com/watch?v=dOF1oQVIjsA

Fra : Max

Dato : 29-09-08 19:48

Hej Broegge

> Tak for stafetten. Dagens ord bliver Nowhere, så må vi se hvor det
> bringer os hen

Bryan Ferry - If Not For You
http://www.youtube.com/watch?v=KVqZ2wUGo0I

If not for you
My sky would fall,
Rain would gather too.
Without your love I'd be nowhere at all,
I'd be lost if not for you,
And you know it's true.

Fra CD'en Dylanesque som jeg måtte høre nogen gange
før den ligesom faldt på plads blandt favoritterne.

--
Mvh Max

Fra : Broegger

Dato : 30-09-08 10:51

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev news:48e122c2$0$15888
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Broegge

> Bryan Ferry - If Not For You
> http://www.youtube.com/watch?v=KVqZ2wUGo0I

Det var et meget stærkt felt på dette ord. Talking heads, Beatles, Rolling
Stones, Bob Dylan osv. Alle rigtigt fede sange som det var dejligt at få
genopfrisket. Ferry giver dog stafetten da jeg holder så meget af hans
tilbagelænede stil. Et dejligt nummer! Så "Hit it" Max.

Fra : Max

Dato : 30-09-08 16:34

Hej Thomas

> dejligt at få genopfrisket. Ferry giver dog stafetten da jeg holder
> så meget af hans tilbagelænede stil. Et dejligt nummer! Så "Hit it"

Ja, Ferry er noget specielt, jeg vil have hans hår i mit næste liv :)

Jeg takker for stafetten og finder på et nyt ord.

--
Mvh Max