Hvilken TV-serie ?
Fra : K.N.

Dato : 29-09-08 18:12

Jeg søger navnet på en TV-serie fra 70'erne om engelske straffefanger der
sendes til Australien. Mandlig hovedrolle spilles vist nok af en på den tid
kendt sanger(?).

Ved i om den kan købes på DVD med danske subs ?

--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

56 02'02,56 N, 12 36'16,24 E
http://www.pbase.com/naess
Test your Firewall and PC security :
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Fra : Holst

Dato : 29-09-08 18:20

K.N. wrote:

> [...]
> kendt sanger(?).
>
> Ved i om den kan købes på DVD med danske subs ?

Jeg tænker på Against the Wind. Husker ikke meget fra den, men den
passer vist meget godt med din beskrivelse.

Fra : Holst

Dato : 29-09-08 18:21

http://en.wikipedia.org/wiki/Against_the_Wind_(TV_series)

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 29-09-08 19:01

On Mon, 29 Sep 2008 19:12:28 +0200, "K.N." <Invalid@no.mail> wrote:

> [...]
>kendt sanger(?).
>
>Ved i om den kan købes på DVD med danske subs ?

Against the Wind / Mod Vinden er foreslået

http://www.youtube.com/watch?v=OFMvp91oSak
http://www.youtube.com/watch?v=WmKAm9xmqDI

Laserdisken, 99 kr.
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1188322404525641
Ja til undertekster

sayonara
Martin Mose larsen

Fra : K.N.

Dato : 30-09-08 16:02

> Against the Wind / Mod Vinden er foreslået

> [...]

Hej Martin,

Wow.. Sådan et svar med links til både youtube-filmklips og salgssted kan
vist ikke blive meget bedre

Jeg bukker dybt og takker herfra!