Hvad er det her for en behåret frugt?
Fra : Jacob Laugesen

Dato : 29-09-08 01:20

http://picasaweb.google.dk/Sefnyr/MRkeligFrugt#

Det ligner en pære og den er også grynet indeni på samme måde som en
pære. Jeg har bare aldrig set en behåret pære.

Hilsen Jacob Laugesen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-09-08 01:21

"Jacob Laugesen" <Sefnyr@yahoo.dk> skrev
> Det ligner en pære og den er også grynet indeni på samme måde som en pære.
> Jeg har bare aldrig set en behåret pære.

Det må være en pærekvæde.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 29-09-08 01:23

Preben Riis Sørensen skrev:
> "Jacob Laugesen" <Sefnyr@yahoo.dk> skrev
>
> Det må være en pærekvæde.

Det var hurtigt. Er de spiselige?

Fra : Preben Andersen

Dato : 29-09-08 08:22

"Jacob Laugesen" <Sefnyr@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Det var hurtigt. Er de spiselige?

De er spiselige, men ikke på samme måde som æbler og pærer, da de er hårde
som beton. Se her hvordan du kan bruge dem:
http://www.havenyt.dk/artikler/dyrkningsmetoder/hoest_og_opbevaring/840.html

--
mvh/ Preben
slet SLETDETTE hvis du svarer direkte

Fra : JOB

Dato : 30-09-08 00:29

Dejligt link, tak - JOB

Fra : JOB

Dato : 30-09-08 00:34

Vi kalder dem kvædebrød - minder lidt om østerlandsk slik - loukoum -....kan
garanteret tilsættes valnødde eller mandelsplitter uden skade...mvh JOB

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-09-08 06:43

On Mon, 29 Sep 2008 02:21:24 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Det må være en pærekvæde.

Det passer også med bladenes facon. Det er ikke et blad fra en rigtig
pære.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/