Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forglemmelse?
Fra : Søren Friberg

Dato : 28-09-08 12:10

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=10833

Nogen der ved, hvorfor en foldekniv med et blad på over syv centimeter
er en vigtig del af en fotografs udstyr?

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Michael

Dato : 28-09-08 12:17

Søren Friberg skrev:
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=10833
>
> Nogen der ved, hvorfor en foldekniv med et blad på over syv centimeter
> er en vigtig del af en fotografs udstyr?

Fotografen skulle fotografere fra en helikopter, af sikkerhedshensyn
skulle han kunne skære sig fri fra sikkerhedsselerne.

Mvh.
Michael

Fra : Michael

Dato : 28-09-08 12:26

http://www.fyens.dk/article/1078653:Krimi--Doemt-for-sin-glemsomhed

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-09-08 12:16

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=10833
>
> Nogen der ved, hvorfor en foldekniv med et blad på over syv centimeter er
> en vigtig del af en fotografs udstyr?

Hej

Ikke kun fotograf, men filmfotograf!

Det er vel noget med noget 35mm film der skal lades i kameraet, vil jeg tro,
sådan en film er ikke sådan lige til at rive over!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-09-08 14:39

On 2008-09-28 13:10:29 +0200, Søren Friberg <hushovmesterenfjern@msn.com> said:

> Nogen der ved, hvorfor en foldekniv med et blad på over syv centimeter
> er en vigtig del af en fotografs udstyr?

Den er uundværlig når "Olsen" skal omskæres eller ha' det hvide snit...

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : KsK

Dato : 28-09-08 15:27

> Den er uundværlig når "Olsen" skal omskæres eller ha' det hvide snit...

> Niels Riis Ebbesen
> Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

lige det der ,, det tror jeg sgu på ,,

man må bøjer sig for eksperterne , livs erfaring

er det noget dig og max i udføre på hinanden i hyggeligt selskab ???

KsK