Dagens ord: Fallin'
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-09-08 23:48

Hej

Selv om der er en der har prøvet at "kapre" tråden kommer dagens ord
her: Fallin'

For nogle dage siden søgte jeg på Carole KIng's - "Natural Woman" og
faldt over en ung sangerinde på 11 år som sang den. Min første tanke
var at hau skulle sendes hjem, og så lade være med at synge den sang.
Men hun kunne synge, så derfor valgte jeg en sang med hende, så derfor
er her
Sara Niemietz - "Fallin'"
http://www.youtube.com/watch?v=9TfmX2jAu24&fmt=18

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black,
Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge,Califfornia, Candy/slik, Car,
Cartoon, Celtic, Control, Country, Cowboy,Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth,
Education, Efterår, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Explosive, Face, Fail, Fall, Fallin', Fantasi, farver/colors, Fat,
Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Forlade /
Leave, Friend, Fun, Funk, Garden/have, Genial, Girls, Gold, Goodnight,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,Hippie, Holiday,
Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle,
Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist,
Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Nashville, Natural,
Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, North/nord, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer,
Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown,
Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Window/
Vindue, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal,
Yesterday, You.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Broegger

Dato : 27-09-08 06:24

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev

> Hej
>
> Selv om der er en der har prøvet at "kapre" tråden kommer dagens ord
> her: Fallin'

Bruce Guthro (Canadisk sing/songwriter og nuværende forsanger i Runrig) har
lavet et nummer der hedder Falling.
http://www.youtube.com/watch?v=s2OfyLE4UEY

Get Your Filthy Hands Off My Desert... hvad det er der falder efter man har
trådt på en mine kan man så selv gætte Et fedt Pink Floyd nummer er
det! http://www.youtube.com/watch?v=QR58Heh-STU

og så kan vi mindes Jeff Healey med hans fede version af When the night
comes falling.
http://www.youtube.com/watch?v=b6k9vECusTA

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 28-09-08 11:13

On 27 Sep 2008 05:24:10 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev

>og så kan vi mindes Jeff Healey med hans fede version af When the night
>comes falling.
>http://www.youtube.com/watch?v=b6k9vECusTA

Dette nummer giver stafetten.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-09-08 08:45

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Selv om der er en der har prøvet at "kapre" tråden kommer dagens ord
> her: Fallin'

Bossen med "If I Should Fall Behind":
http://www.youtube.com/watch?v=qSAevK9__3k

Tom Petty med "Free Fallin'":
http://www.youtube.com/watch?v=726Zf-zin-s

Og så er der jo også ham der Elvis, med "Can't Help Fallin' In Love":
http://www.youtube.com/watch?v=-H5WZ1q1lZA

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 27-09-08 11:19

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Selv om der er en der har prøvet at "kapre" tråden kommer dagens ord
> her: Fallin'

De må altså lige med igen så, the fab. four.

The Beatles - I've Just Seen a Face
http://www.youtube.com/watch?v=9TfmX2jAu24&fmt=18

Lovin' spoonful - What a day for a Daydream
http://www.youtube.com/watch?v=5UF3Y1k2Q6g

(and fall on my face on somebodys new-mowed lawn)

Tom Waits - Falling Down
http://www.youtube.com/watch?v=ksbaPmRDa60

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-08 11:31

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

dagens ord
> her: Fallin'

_________________

Hvad mener du med det der "Fallinn" ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 10:21

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> wrote in message
> Hej
>
> Selv om der er en der har prøvet at "kapre" tråden kommer dagens ord
> her: Fallin'

Så vil jeg spille 3 numre, der alle har "Falling" til fælles. Er der nogen
der kan gætte på hvilken måde?

1: "The Stripper" med David Rose: http://www.youtube.com/watch?v=8f9EPkZz9PU
2: "La Schmoove" med Fu-Schnickens:
http://www.youtube.com/watch?v=7XF_aZvcb-c
3: "Luisa Maria Guell" med MURIO NUESTRO AMOR DE VERANO:
http://www.youtube.com/watch?v=y2z32tnhKsE

/Alex