Hvem var det nu der sang den
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-09-08 22:24

For nogle år siden var der et par sange som jeg sommetider har tænkt ved
hvem der sang.

Det drejer sig om en sang om at hade Susanne og hendes succes. de sang:
Jeg hader Sussanne, Susanne og hendes succes

I den anden sang husker jeg kun at omkvædet var temmelig ensformigt og
mærkeligt. Der blev sunget noget i retning af:
Det ka ´vi da godt prøv jaja det ka vi da godt
[...]

Kan nogen huske hvem der sang disse to sange?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-09-08 22:34

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg hader Sussanne, Susanne og hendes succes

Souvenirs

>Det ka ´vi da godt prøv jaja det ka vi da godt

Det Neodepressionistiske Danseorkester (DND)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-09-08 22:35

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Souvenirs

> Det Neodepressionistiske Danseorkester (DND)

______

Mange tak

Hilsen Åge