Whiskymarinade
Fra : Grethe Hoff

Dato : 27-09-08 22:26

Jeg har kjøpt et lille beger med whiskymarinade på SuperBest.....men jeg har
ingen ide hvordan jeg bruker det!
Kan I hjelpe?
Ber så pent.

Deilig å være norsk i DK.
Grethe
www.cegredesign.com

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-09-08 19:58

"Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> wrote in message
> Jeg har kjøpt et lille beger med whiskymarinade på SuperBest.....men jeg
> [...]

Jeg ville ryge det i en vandpibe, eller alternativt komme det på noget kød
inden det blev smidt på grillen.

Bjarne K.

Fra : Grethe Hoff

Dato : 30-09-08 21:39

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse

> "Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> wrote in message

> Jeg ville ryge det i en vandpibe, eller alternativt komme det på noget kød
> [...]

Takk for svar! Jeg tenker jeg lar det komme på noe kjøtt. Vannpipen
frister ikke sånn umiddelbart. *lol*
Det jeg egentlig ville vite, var hvor lenge jeg skulle la kjøttet ligge i
marinaden. Men ok, jeg spurte nok litt dumt.

Fra : Max

Dato : 30-09-08 21:41

Hej Grethe

> Det jeg egentlig ville vite, var hvor lenge jeg skulle la kjøttet
> ligge i marinaden. Men ok, jeg spurte nok litt dumt.

Står der ikke noget på flasken ?

--
Mvh Max

Fra : Grethe Hoff

Dato : 02-10-08 21:01

Det er ingen flaske, kun et beger. Og det står ingenting. Kun innhold.

--
Grethe
www.cegredesign.com