Strømforbrug ved madlavning
Fra : Hauge

Dato : 27-09-08 18:25

Hej

Om det hører under forbruger eller her, er jeg lidt i tvivl om, men
umiddelbart her, så her bliver det

Ude ved mit strømværk, der hvor alle sikringsgrupperne sidder, har jeg
monteret en elmåler kun på gruppen til køkkenet hvor komfur, ovn og microovn
er tilsluttet..

Komfuret er et indbygnings induktion og ovnen er varmluft energi A mener
jeg.

Her til aften lavede jeg langtidsstegt flæskesteg (3 timer ved 150 grader)
og selvfølgelig kartofler, brunede kartofler og sovs og selvfølgelig
opvarmning af rødkålen i microen..

Måske det kunne være interessant for nogen, så synes jeg ville fortælle at
det har kostet 4,5 KWh at lave den gang mad..

Mvh Hauge