Check ind hjemmefra.....Not
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-08 11:52

Hej
Jeg fatter ikke det her,når jeg går ind på SAS og vil reservere sæde i
fly til Antalya,kan jeg ikke gøre det,ringer til sas,de siger den
afgang kan de ikke se,da der er tale om charter fly,ok så ringer jeg
til Apollo rejser,de fortæller så at det kan man ikke da det kun er
biletter købt direkte hos SAS man kan gøre det med????? SAS sælger
ikke biletter til den afgang,og alligevel på deres hjemmeside står den
til at man kan checke ind hjemmefra,sikke noget rod!!

/gubbi

Fra : kim

Dato : 27-09-08 13:57

SAS lejer et fly ud til en charter rejse til APOLLO rejser , altså ikke et
rutefly , så det er APOLLO der bestemmer over sæderne så nemt er det , hvis
du lejer en bil i tyrkiet , er det dig der bestemmer over sæderne og ikke
udlejeren.

kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-08 14:12

On Sat, 27 Sep 2008 14:56:34 +0200, "kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> wrote:

> [...]
>du lejer en bil i tyrkiet , er det dig der bestemmer over sæderne og ikke

Jo jomen det ændrer da ikke på at flyafgangen hos SAS står som at man
kan checke ind hjemmefra,jeg kan da sagtens leve med at man ikke
kan,det kan de da bare skrive,du behøver da ikke blive så spids i din
kommentar.

gubbi

Fra : kim

Dato : 27-09-08 16:35

kim

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-09-08 21:44

gubbi wrote in news:qn3sd490qed630vka7phvfiee6jabrcqfm@4ax.com:

> SAS sælger
> ikke biletter til den afgang,og alligevel på deres hjemmeside står den
> til at man kan checke ind hjemmefra,sikke noget rod!!

Hvis du er en vigtig nok kunde for SAS, kan du naturligvis købe billetter
til alle SAS afgange. Derfor online check-in muligheden.