Tangit-PVClim i Århusområdet... i w
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-09-08 18:41

Min dåse med Tangit-PVClim ser desværre ud til at være blevet for gammel.
Er der nogen steder, der kunne tænkes at have den slags... i denne weekend?

En fagmand anbefalede håndværkerbutikken hos Mørtelkompagniet... men den
åbner først på mandag.

--
Steen Suder

Fra : Hauge

Dato : 26-09-08 18:46

Hej
Steen Suder, privat wrote:
> Min dåse med Tangit-PVClim ser desværre ud til at være blevet for
> gammel. Er der nogen steder, der kunne tænkes at have den slags... i
> denne weekend?

Er der forskel på det, og så tagrendelim fra Plastmo, der også er en
PVC-lim? Det kan forøvrigt købes i alle byggemarkeder.

Mvh Hauge

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-09-08 20:27

Hauge skrev:
> Hej
>
> Er der forskel på det, og så tagrendelim fra Plastmo, der også er en
> PVC-lim? Det kan forøvrigt købes i alle byggemarkeder.

Brilliant, tak.

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-09-08 22:51

Hauge skrev:
> Hej
>
> Er der forskel på det, og så tagrendelim fra Plastmo, der også er en
> PVC-lim? Det kan forøvrigt købes i alle byggemarkeder.

Det lader til i praksis at være det samme som Tangit PVC-lim, så det
køber jeg da bare i stedet.

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 27-09-08 16:06

Hauge skrev:
> Hej
>
> Er der forskel på det, og så tagrendelim fra Plastmo, der også er en
> PVC-lim? Det kan forøvrigt købes i alle byggemarkeder.

Det endte med en tube "PVC rørlim 309" fra Danalim til ca. 40,- i den
lokale Bygma. Virker fortrinligt.

Det er vist i øvrigt Danalim, der laver Plastmos tagrendelim.

--
Steen Suder