Hvem laver denne slags plankeværk ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-09-08 06:11

Hej NG.

Jeg har et par steder set en type plankeværk / hegn som vi godt kunne
tænke os, men vi har ikke set dem til salg nogle steder.
Det er betonstolper.
Mellem stolperne er der nederst en beton "plade" som er ca. 20 - 30 cm
høj.
Over denne også mellem stolperne er der lodrette, mener jeg, brædder
og øverst et vandret.

Jeg har set dem i 2 højder, det ene ca. 2 m det andet nok ca. 1,2 m.

Nogen som kender dem og ved hvor man køber dem ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Holst

Dato : 25-09-08 13:20

Christian B. Andresen wrote:

> [...]
>
> Jeg har set dem i 2 højder, det ene ca. 2 m det andet nok ca. 1,2 m.
>
> Nogen som kender dem og ved hvor man køber dem ?

Prøv at kig her om du kan finde noget egnet:

http://www.hegnssnedkeren.dk/

Fra : Sanne

Dato : 25-09-08 13:20

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hejsa

http://www.lemming-hegn.dk

Er det ikke deres Bræddehegn du tænker på ??

Mvh
Sanne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-09-08 06:34

On Sep 25, 2:20 pm, "Sanne" <lochn...@worldonline.dk> wrote:
> Hejsa
>
> http://www.lemming-hegn.dk
>
> Er det ikke deres Bræddehegn du tænker på ??

Jo det er, mange tak for hjælpen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-09-08 06:34

On Sep 25, 2:20 pm, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:

> Prøv at kig her om du kan finde noget egnet:
>
> http://www.hegnssnedkeren.dk/

Der er også noget, mange tak for hjælpen.

Fra : Niels Peder Sørensen

Dato : 26-09-08 06:40

Hvis du kun skal havde stolperne og den beton plade imellem og ellers selv
kan lave resten, så er Tjæreborg Industri dem (www.tji.dk), men det ville jo
selvfølgelig hjælpe hvis du skrev hvor du bor.

Niels Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-09-08 00:34

On Sep 26, 7:39 am, "Niels Peder Sørensen" <n...@esenet.dk> wrote:
> Hvis du kun skal havde stolperne og den beton plade imellem og ellers selv
> kan lave resten, så er Tjæreborg Industri dem (www.tji.dk),

Dem vil jeg også kigge på, mange tak.

> men det ville jo selvfølgelig hjælpe hvis du skrev hvor du bor.

Det har du ret i
8930, men er det billigt nok kan transport / selvhentning da måske
betale sig.

Fra : Flyrider

Dato : 26-09-08 17:41

> [...]

Det har du ret i
8930, men er det billigt nok kan transport / selvhentning da måske

www.havehegn.dk samme firma der hedder Lind Beton. Har alt det du skal
bruge.
mvh
palle

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-08 01:56

On Sep 26, 6:40 pm, "Flyrider" <x...@xx.dk> wrote:

> [...]
> Christian......http://www.yee-haw.dk
> Hold afstand....
> Så kan det være vi andre ikke skal holde i kø i evigheder.

Mange tak.