Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt erotiske fotokonkurencer i et mere se~
Fra : P+S

Dato : 25-09-08 03:28

Vi har hørt at der findes nogle lidt erotiske fotokonkurencer i et
mere seriøst fotoblad i DK, og vi tænker på at det kunne være
spændende at se nogle af dem, og hvis stilen passer så måske deltage
med noget på et tidspunkt.

Efter hvad vi har hørt kan vist være meget forskelligt, eks. et oplæg
om at der skal være vand med, eller noget med olie eller maling eller
vaseline med vandråber, eller måske lyssætning eller skyggevirkninger..

Hvor skal man lede for at finde dette blad ??

Mvh. P+S

Fra : Leif Langgaard

Dato : 25-09-08 10:44

"P+S" <ps9998@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej

Findes der overhovedet et seriøst fotoblad i Danmark?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : P+S

Dato : 26-09-08 00:58

Det var nude art vi mente, men vi kunne ikke komme på det rigtige
udtryk.

P+S

Fra : MW

Dato : 26-09-08 21:15

Det var nude art vi mente, men vi kunne ikke komme på det rigtige
udtryk.

P+S

Tilbage i 70'erne og 80'erne kunne man dårligt finde et fotomagasin uden
nøgenbilleder i en eller anden aftapning, som minimum på forsiden. Jeg tror
du er for sent ude

MW

Fra : P+S

Dato : 26-09-08 00:59

Det kan da godt være at det er udenlandsk så ?
- vi syntes bare at have forstået at det var et dansk blad.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-09-08 08:38

On 2008-09-26 08:59:16 +0200, "P+S" <ps9998@gmail.com> said:

> Det kan da godt være at det er udenlandsk så ?
> - vi syntes bare at have forstået at det var et dansk blad.

Prøv at tjekke Enter Erotic Photo Competition

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk

Fra : P+S

Dato : 30-09-08 03:08

On 26 Sep., 22:15, "MW" <sletmww...@post.tele.dk> wrote:
> [...]
> nøgenbilleder i en eller anden aftapning, som minimum på forsiden. Jeg tror

Hej.

Vi har bare hørt af omveje om en anden fotograf der er med i sådan
nogle konkurencer.
Derfor var vi intereseret i at se om det var noget vi også ville
deltage i med vores billeder.
Men vi kan selvfølgelig blive i tvivl om, om det måske er noget
udenlandsk i stedet, og om det måske er noget på nettet ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-09-08 13:36

On 2008-09-30 11:07:49 +0200, "P+S" <ps9998@gmail.com> said:

> Men vi kan selvfølgelig blive i tvivl om, om det måske er noget
> udenlandsk i stedet, og om det måske er noget på nettet ?

Det kan være Erotic Photo Competition
http://www.eroticart.ws/photo.htm