Attn.: Hr. Guldmann
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-09-08 13:18

Som du kan se i headeren, er det meget tæt på at vi to skal til at
være De's.

Jeg kan ikke ret godt være tjent med at du lyver over for mig.

Du har engang sagt, at du kørte i den eneste hvide 3-akslede Volvo som
trak for den der sidegadespeditør. Det er faneme løgn. Jeg var i
aftes lige ved at komme rigtigt galt afsted, idet jeg havde lagt en
plan om at lave noget grusomt ved den chauffør der holdt med sådan en
Volvo-ting oppe i Strømsnæs ved elgen, indtil jeg fandt ud af at den
var tysk-registreret. )

Har jeg fået fortalt at jeg har fået ny bil?

Har jeg fået fortalt at jeg stadig kører Stockholm?

Jeg tror at jeg får en travl week-end med at mobbe dig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-09-08 17:09

Folmer Rasmussen skrev:
> Som du kan se i headeren, er det meget tæt på at vi to skal til at
> være De's.

Jamen hvis det skulle blive det du ønsker måtte det jo blive sådan.

> Jeg kan ikke ret godt være tjent med at du lyver over for mig.

Lyve? Jeg lyver s*u ikke.

> [...]
> plan om at lave noget grusomt ved den chauffør der holdt med sådan en
> Volvo-ting oppe i Strømsnæs ved elgen, indtil jeg fandt ud af at den

Da jeg fortalte dig det viste jeg ikke andet. Først for ikke så længe
siden fandt jeg ud af at der er en der hedder Erik der kommer og kører
for min speditør en del af tiden. Han kører nemlig andet også.

Men nu er Strömsnäs heller ikke det sted jeg kommer mest.

> Har jeg fået fortalt at jeg har fået ny bil?

Nej, hvilken? Samme firma? Samme farve?

> Har jeg fået fortalt at jeg stadig kører Stockholm?

Og du skal vel ikke der op i morgen?

> Jeg tror at jeg får en travl week-end med at mobbe dig.

Det behøver du ikke planlægge vildt meget energi til. Jeg daffer af i
morgen tidlig. Forventes tom i Stockholm mandag ved middagstid.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-09-08 17:16

On Sat, 27 Sep 2008 18:09:27 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Jamen hvis det skulle blive det du ønsker måtte det jo blive sådan.

>--

Du skal jo ikke bare blive ved med at lalle derudaf.

>--

>Lyve? Jeg lyver s*u ikke.

>--

Nå, men så husker du ikke så godt.

> [...]

>siden fandt jeg ud af at der er en der hedder Erik der kommer og kører
>for min speditør en del af tiden. Han kører nemlig andet også.

Den havde et danskklingende navn i lysskiltet, men pladerne var tyske.

>--

>Men nu er Strömsnäs heller ikke det sted jeg kommer mest.

>Nej, hvilken? Samme firma? Samme farve?

>--

Samme firma, samme farve, men nu med DAF 105/460 4X2 og samt
Megaspace.

>--

>Og du skal vel ikke der op i morgen?

>--

Nej, mandag eftermiddag.

>--

>Det behøver du ikke planlægge vildt meget energi til. Jeg daffer af i
>morgen tidlig. Forventes tom i Stockholm mandag ved middagstid.

>--

God tur, og pas på MC'erne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-09-08 17:46

Folmer Rasmussen skrev:
> Du skal jo ikke bare blive ved med at lalle derudaf.

Lalle derudaf? Jeg laller ikke, jeg har fået nye trækdæk.

> Nå, men så husker du ikke så godt.

I den afdeling har jeg altid påberåbt mig evt. indflydelse fra Alzheimer
Light.

> Den havde et danskklingende navn i lysskiltet, men pladerne var tyske.

Ja, vognmanden hedder også Erik og holder til i Padborg.

En af dem der nu skal til at finde nye måder at gøre tingene på.

> Samme firma, samme farve, men nu med DAF 105/460 4X2 og samt
> Megaspace.

4x2? Hvad har du gjort af den sidste aksel?

Og "Megaspace" er s*u da en stjernebil??????

http://guldfinn.dk/Mega%20Spand.jpg

Har du i øvrigt set denne her:

http://www.motis.org/en/vision/newdimensions/index.html

> Nej, mandag eftermiddag.

Godt, så er jeg forbi. Eller kommer modsat. Ved endnu ikke noget om
returen.

> God tur, og pas på MC'erne.

De skulle hellere tage og passe på mig.

Jeg har nogenlunde konstant samme holdning til dem som du havde lige
efter du var blevet "underhalet".

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-09-08 06:23

Finn Guldmann skrev:
> Har du i øvrigt set denne her:
>
> http://www.motis.org/en/vision/newdimensions/index.html

Mangler der ikke elevation i sengen ??
Iøvrigt så "brusekabinen" lidt klein ud, når man tænker på størrelsen
af truckerene nu om dage (nogle af dem)

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Mogens

Dato : 28-09-08 07:23

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Mangler der ikke elevation i sengen ??
> Iøvrigt så "brusekabinen" lidt klein ud, når man tænker på størrelsen af
> truckerene nu om dage (nogle af dem)

Og så den rette truckermusik på anlæget - kæft i er nogle "hoveder" at
"høre" på
www.jesperakessonracingteam.com

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-09-08 12:23

Mogens skrev:
> Og så den rette truckermusik på anlæget - kæft i er nogle "hoveder" at
> "høre" på

Hvad har P4 nu gjort?

> www.jesperakessonracingteam.com

Hvad skulle vi kigge efter der?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Mogens

Dato : 28-09-08 12:38

> Hvad har P4 nu gjort?

P1 mener du vil ?

> Hvad skulle vi kigge efter der?

Jep, den var nok for svær (musikken på siden var pointen)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-09-08 12:42

Mogens skrev:
> P1 mener du vil ?

Dur ikke. Man kan ikke være sikker på at de husker at slå EOS systemet
til hver gang de kommer med en trafikmelding. Så herhjemme er det kun P4.

I Sverige er det lidt anderledes. Der kan de tilsyneladende kun finde ud
af at spille underlig musik og sende mærkelige programmer, så der er det
godt med lydbøger.

> Jep, den var nok for svær (musikken på siden var pointen)

Den hørte jeg ikke noget til. :-?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-09-08 12:17

Andersen [3650] skrev:
> Mangler der ikke elevation i sengen ??

Udfra tegninger/billeder kan jeg ikke lige blive klog på hvordan de har
tænkt sig man skal komme i "overkøjen".

Men blot den anden, evt med en ekstra madras i, er blød nok bliver det
ikke et problem.

> Iøvrigt så "brusekabinen" lidt klein ud, når man tænker på størrelsen af
> truckerene nu om dage (nogle af dem)

Den har jeg også funderet over. Et sted skriver de om mulighed for
"etagevask", et andet om brusebad. Det er, i min terminologi, ikke det
samme.

Jeg er dog mere interesseret i at vide hvor de har tænkt sig at få plads
til nok "nyt" og "brugt" vand til at systemet kan bruges til noget
fornuftigt.

På en trækker vil, stort set, al den plads der er udenfor førerhuset
brugt til noget andet. F.eks. er det efterhånden sjældent at se trækkere
der har reservehjul med.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-09-08 09:55

Folmer Rasmussen wrote:

> God tur, og pas på MC'erne.

På alle os MC'isters vegne - af hjertet tak

--
vh
Torben