centralregisteret hmm
Fra : Kim Andreasen

Dato : 26-09-08 19:04

hejsa skulle der være en venlig sjæl der vil hjælpe mig og min hund med at
finde navn og adresse på ejeren af en bil jeg har registrerings nummeret
på.. ved godt det ikke er helt lovligt og ved også godt jeg nok bliver
svinet til over at poste det her.. men gør det nu alligevel sagen er den at
jeg solgte min hund i fredags til en mand der som jeg har fundet ud af
senere opgav falsk navn og adresse .. i søndags blev vi ringet op af et
dyreinternat i århus at vores hund flakkede rundt deroppe da vi hentede den
var den helt udkørt og meget bange og fuld af skrammer (frygter den har
været offer for en hundekamp deroppe .. så jeg vil vildt gerne have en snak
om almindelig respekt for hunde med den mand der hentede ham . han ringede
også fra privat nummer men ved et tilfælde tog jeg hans registrerings nummer
... er der nogen der vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på det
mvh kim og "duko"

Fra : Mogens

Dato : 26-09-08 19:06

"Kim Andreasen" <kim_andreasen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hejsa skulle der være en venlig sjæl der vil hjælpe mig og min hund med at
> finde navn og adresse på ejeren af en bil jeg har registrerings nummeret

Du kunne jo starte med at poste registreringsnummeret her !!

Fra : Mogens

Dato : 26-09-08 19:06

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo starte med at poste registreringsnummeret her !!

Og bilmodel, farve mv.

Fra : Kim Andreasen

Dato : 26-09-08 19:09

citroen zantia 1,8i stc.car enten sort eller mørkeblå reg.nr YN52288

Fra : Mogens

Dato : 26-09-08 19:13

> citroen zantia 1,8i stc.car enten sort eller mørkeblå reg.nr YN52288

Hvis vi så ligeledes stiller skarpt på, om det er i Thisted eller
Albertslund, har vi gjort max for at finde ham ad "naturens" vej

Fra : Kim Andreasen

Dato : 26-09-08 19:15

ved kun at han sagde han kom fra århus det var også der vi hentede vores
bange hund igen
kim

Fra : Kate

Dato : 26-09-08 19:31

"Kim Andreasen" <kim_andreasen@mail.dk> wrote in

> ved kun at han sagde han kom fra århus det var også der vi hentede
> vores bange hund igen

Ved godt det er OT, men sådan en historie gør mig ekstra glad for at
jeg afleverede min kat i det nye hjem, da den var nødt til at flytte
for en månedstid siden.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 20:20

On 26 Sep 2008 18:30:32 GMT, Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote:

> [...]
>>

>Ved godt det er OT, men sådan en historie gør mig ekstra glad for at
>jeg afleverede min kat i det nye hjem, da den var nødt til at flytte

Måske den skulle postes i nogle af dyre grupperne,så andre bliver
opmærksomme på vedkommende,men det må blive en politisag først og
fremmest,man skal ikke selv kaste sig ud i noget.

/gubbi

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-09-08 19:40

On Fri, 26 Sep 2008 20:04:28 +0200, "Kim Andreasen"
<kim_andreasen@mail.dk> wrote:

>.......... og fuld af skrammer (frygter den har
>været offer for en hundekamp deroppe ..
Lad dyret undersøge af en dyrlæge og hvis han mener at dyret har været
udsat for vandrøgt går du igen til politiet (Med din skriftlige
dokumentation på vandrøgten)

>så jeg vil vildt gerne have en snak
>om almindelig respekt for hunde med den mand der hentede ham
Lad politiet om det hvis der er hold i sagen

>politiet vil ikke bruge tid på det
Hvis du har noget at have din sag i (Dyrlægens objektive vurdering)
skal de i det mindste tage imod din anmeldelse.

/Hans

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 26-09-08 20:54

Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
> Hvis du har noget at have din sag i (Dyrlægens objektive vurdering)
> skal de i det mindste tage imod din anmeldelse.

hvad hjælper det, når de ikke gider røre en finger?

tror du sagen løser sig selv, på skrivebordet eller i arkivet?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-09-08 21:23

On Fri, 26 Sep 2008 21:53:53 +0200, Master Fat Bastard
<master@fat_group.com> wrote:

>hvad hjælper det, når de ikke gider røre en finger?
Nu har jeg hørt dig lukke lort ud før, så jeg ved at du mener, at man
selv skal tage sagen i egen hånd og udøve selvtægt.

Derved er der så en vis risiko for at man selv kommer i politiets
søgelys.
Men det er i din lille indsnævrede verden ikke noget problem for
"Politiet gider ikke røre en finger" og derved er der ingen risiko.

>tror du sagen løser sig selv, på skrivebordet eller i arkivet?
Hvis du ikke kan bidrage med noget fornuftigt eller bare en lille
smule gemmentænkt, hvorfor holder du dig så ikke væk fra tastaturet ?

Ser du, det afsløres ret hurtigt et du er ufattelig dum at høre på,
stor retorik afslører ofte en lille hjernekapasitet.

Dine meninger om politiet kan du udgyde et sted i dk.snak.* eller
dk.politik.*

/Hans

Fra : Dak

Dato : 26-09-08 19:55

Kim Andreasen skrev:
> [...]
> .. er der nogen der vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på det

Du kan evt. ringe til politiet og lade som om du tjekker om bilen er en
stjålet en af slagsen. så kan det være at de måske taler over sig.

---
Dak
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-09-08 08:59

Dak skrev:
> Du kan evt. ringe til politiet og lade som om du tjekker om bilen er en
> stjålet en af slagsen. så kan det være at de måske taler over sig.

Jeg tror da der vil være mere "bid" i at anmelde vedkommende til
politiet. Med et bilnummer og en evt. erklæring fra dyrlægen ser det ud
som en 'god sag'.

Uanset at visse mener de sidder og fiser huslejen af tror jeg på at den
slags vil de tage sig af.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-09-08 10:49

On Fri, 26 Sep 2008 20:54:59 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

>Du kan evt. ringe til politiet og lade som om du tjekker om bilen er en
>stjålet en af slagsen. så kan det være at de måske taler over sig.

Eller den med at en eller anden har påkørt din bil, og er stukket af,
men vidner på stedet har skrevet nummeret samt bilmærke og model ned.
Typisk "gider" politiet ikke tage sig af den slags sager, så i stedet
oplyser de adressen, så folk kan klare det indbyrdes mht. forsikringen.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Specks6812

Dato : 26-09-08 20:47

"Kim Andreasen" <kim_andreasen@mail.dk> said in

> [...]
> ved et tilfælde tog jeg hans registrerings nummer .. er der nogen der
> vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på det mvh kim og

Du opfordrer altså til kriminalitet?

Hvad har du gang i?

Du må tage dig sammen og gå den rette vej med dit problem.

Hvilken myndighed tror du vil tage sig af det?

Fra : Mogens

Dato : 26-09-08 20:53

"Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken myndighed tror du, vil tage sig af det?

Get real -> INGEN !!

Fra : Specks6812

Dato : 27-09-08 22:35

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> said in news:Z4bDk.2777$U5.6295
@newsb.telia.net:

> "Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Get real -> INGEN !!

Så må det hellere hvile.

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-09-08 09:44

Mogens wrote:
> "Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Get real -> INGEN !!

Nåh, de fleste politifolk har en del gener tilfælles med German Shepard,
så der er en god chance

--
vh
Torben - der godt kan lide (de fleste) hunde og politifolk, men ikke