Dagens ord er forlade / leave
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 25-09-08 22:04

Tak for stafetten.
Dagens ord er forlade / leave

Og her er Kenny Rogers - "You Picked a Fine Time to Leave Me Lucille"
http://www.youtube.com/watch?v=1GVr1l7Xbko

Og gode gamle Snapshot med "Gir' du et knus"
http://www.youtube.com/watch?v=ENQA-8Z0_vQ

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black,
Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge,Califfornia, Candy/slik, Car,
Cartoon, Celtic, Control, Country, Cowboy,Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth,
Education, Efterår, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Explosive, Face, Fail, Fall, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings,
Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Forlade / Leave,
Friend, Fun, Funk, Garden/have, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand
Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,Hippie, Holiday,
Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle,
Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist,
Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Nashville, Natural,
Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, North/nord, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry,
Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer,
Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown,
Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Window/
Vindue, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal,
Yesterday, You.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Broegger

Dato : 25-09-08 22:07

Martin Mose Larsen <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Så skal vi have John Denver på banen. Leaving on a jetplane
http://www.youtube.com/watch?v=vLBKOcUbHR0

og lidt "Homo-pop". Communards og Don't leave me this way.
http://www.youtube.com/watch?v=iKqJWxyDM1U

Og så endelig en hat der skal blive på.
http://www.youtube.com/watch?v=aHOPI3V8S6U

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Broegger

Dato : 25-09-08 22:18

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9B24EB23DE9C2tbr@
130.225.247.90:

Og statestikken hvis nogle skulle savne den.

Broegger   17
Per Beer Hansen   16
Pernille   14
Max   14
Poul Erik Lindaa   12
Schlafen   12
Martin Bak   10
Alex Linaa   9
Studo   7
Bjarne K   6
Ivan V. Klattrup   6
Mathias   6
Eva Schmidt   5
Hauge   5
Pernille Højgaard   5
Lars Frandsen   5
kautaq   4
Steen Lindkvist Nielsen   4
Lars Kyndi Laursen   4
Michael Lund   4
Herluf Holdt, 3140   3
Holst   3
Allan Krautwald   3
Thomas Jespersen   3
MM   3
Mikkel Bierberg-Petterson   3
Holm   2
Trekroner   2
J.S.   2
Martin Mose Larsen   2
Martin (TMM)   2
Dan "748" Dethlefsen   2
Sv-e   2
B. Sørensen   2
Ole Thomsen   2
Rysz (8900)   2
Ole Damgaard   2
P. Petersen   1
Anders   1
Per Hagemann   1
Peter Westh   1
Lars D. Christensen   1
Neo   1
Erling Jensen   1
Preben Nielsen   1
Lasse Skovsager   1
Robert Eriksen   1
Peter Brandt Nielsen   1
JSM   1

Fra : Mathias

Dato : 25-09-08 22:23

Martin Mose Larsen skrev:
> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Vi lægger ud med jubilarene
Babe I'm Gonna Leave you
http://www.youtube.com/watch?v=9uLGaioCyig

Og nu vi er oppe i gear fortsætter vi med den mere rockede

I'm Gonna Leave You
http://www.youtube.com/watch?v=pDPQc1QCWKs

Jeg var tæt på at glemme den her.
http://www.youtube.com/watch?v=bTirB6ggE70

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 00:48

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:rktnd41s0nc425o36jqfd71r1h7gp0tedg@4ax.com...

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Og denne klassiker med Chicago:

http://www.youtube.com/watch?v=Y0TEa-Aa4sU

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-09-08 06:46

On Thu, 25 Sep 2008 23:03:45 +0200, Martin Mose Larsen
<martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> wrote:

>Tak for stafetten.
>Dagens ord er forlade / leave

The Beatles - Leave My Kitten Alone"
http://www.youtube.com/watch?v=CDnCnHV2Rj0&fmt=18

Pink Floyd - "Don't Leave Me Now"
http://www.youtube.com/watch?v=7LBKsQ1wEVM&fmt=18

Paul Simon - "50 Ways to Leave your Lover"
http://www.youtube.com/watch?v=91euERWH2M4&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 26-09-08 21:57

On Fri, 26 Sep 2008 07:45:47 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Paul Simon - "50 Ways to Leave your Lover"
>http://www.youtube.com/watch?v=91euERWH2M4&fmt=18

Den er god!

Stafetten går til dig!

Men mand hvor var det svært denne gang!

Mange gode numre!

Her er lige en at gå i seng på (eller stå op til):
Coors - Breathless: http://www.youtube.com/watch?v=sgMFs8533jo
(Det er da vist en piratudgave! ha, ha, LOL )

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 26-09-08 23:32

On Fri, 26 Sep 2008 22:57:20 +0200, Martin Mose Larsen
<martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> wrote:

>Coors

The Coors, my backside! They're called The Corrs!

zorreyall

sayonara
Martin Mose Larsen

Coors east of Texas is bootlakin', son!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-09-08 23:33

On Fri, 26 Sep 2008 22:57:20 +0200, Martin Mose Larsen
> [...]

Takker for stafetten og finder lige et ord.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 23:13

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> wrote in message

> Paul Simon - "50 Ways to Leave your Lover"
> http://www.youtube.com/watch?v=91euERWH2M4&fmt=18

Kender I denne version:
http://www.youtube.com/watch?v=aKcY_DNF8aY&feature=related

Fra : Max

Dato : 26-09-08 23:26

Hej Alex

> Kender I denne version:
> http://www.youtube.com/watch?v=aKcY_DNF8aY&feature=related

Den trommeslager er bare herlig :)

Men jeg husker en udgave hvor der blevet sunget
"50 ways to love your liver", men den kan jeg
ikke lige finde.

--
Mvh Max

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 26-09-08 23:44

Måske det er denne her:
http://parodyman.com/50Ways.htm

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 10:37

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Men jeg husker en udgave hvor der blevet sunget "50 ways to love your
> liver", men den kan jeg
> ikke lige finde.

Det var også den version jeg ledte efter, men jeg har fundet en reference
til det i starten af dette afsnit:
http://www.youtube.com/watch?v=K9FlsfIHIls

/Alex

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-09-08 07:55

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:rktnd41s0nc425o36jqfd71r1h7gp0tedg@4ax.com...

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Han nævner dog ikke ordet: "Leave"
Johnny Logan - Hold me now
http://www.youtube.com/watch?v=9lJCpKDRVII

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 09:25

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> wrote in message

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

YES!, så får jeg lejlighed til at gå i 80'er-mode, og se lige hvad jeg fandt
på røret:

http://www.youtube.com/watch?v=VsR1IKwwNKI

Ja, det er stort set hele Tøsedrengene, forklædt som DmD 25 år efter, med en
af mine absolutte favoritter: "Vi var engang så tæt".
Hold kæft hvor er Jan Sivertsen genial på de tønder :)

Når vi nu er i 80'erne, og for at blive ved emnet, vil jeg spille en af de
andre vi dansede til, nemlig "Jeg ved det godt" med Rugsted-Kreutzfeldt
http://www.youtube.com/watch?v=UoqJ6RJjYi4&feature=related
Uha jeg har krammet mange trunter til den sang

Jeg kan ikke lade være med at vende tilbage til Tøsedrengene, for selv om de
ikke lige handler om at forlade, er det et genhør som er værdt at gøre:
http://www.youtube.com/watch?v=B-RwlIEhfNE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=f_WjftZdIa4&feature=related

Uha, jeg blev helt og aldeles i godt humør af de klip :))))))

/Alex

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-09-08 10:06

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Pink med "Leave Me Alone":
http://www.youtube.com/watch?v=L7JCcHOnMyw

Bossen med "Hungry Heart":
http://www.youtube.com/watch?v=bwNFCi4Trtw
(Hvor han forlader kone og barn i Baltimore)

Billy Joel med "Leave A Tender Moment Alone":
http://www.youtube.com/watch?v=1bAKX2DIooA

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-09-08 10:33

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:rktnd41s0nc425o36jqfd71r1h7gp0tedg@4ax.com...

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Cliff er blevet forladt af Jossie
CLIFF RICHARD - Hey Mr. Dream Maker
http://www.youtube.com/watch?v=8yxV0Hn9tDQ

VH Pernille

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-09-08 16:02

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er forlade / leave

Spandau Ballet - Only When You Leave
http://www.youtube.com/watch?v=Kzcg29OGiuQ

Michael Jackson - Leave me alone
http://www.youtube.com/watch?v=CbH04pY7alA

Stevie Ray Vaughn - Leave My Little Girl Alone
http://www.youtube.com/watch?v=VQsqRBCXiuw

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Max

Dato : 26-09-08 17:18

Hej Martin

> Dagens ord er forlade / leave

Hvilket får mig til at køre en af mine favoritter frem, nemlig

Leave A Tender Moment Alone / Billy Joel
http://www.youtube.com/watch?v=1bAKX2DIooA

med lækker deltagelse af Toots Thielerman.

Og så en anden god sanger

Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On
http://www.youtube.com/watch?v=p9yCvd86-P4

--
Mvh Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-09-08 17:26

"How can I leave you again" m. John Denver - den er bare smuk!

http://www.youtube.com/watch?v=MiykDm-9mgo&feature=related
--
mvh Eva Schmidt

Fra : Max

Dato : 26-09-08 22:12

Hej Eva

> "How can I leave you again" m. John Denver - den er bare smuk!

John Denver var egentlig en sjov fætter, rigtig pop musiker var han
og dog, pop og contry er egentlig ikke mig, men han formulerede
en følelse med hans sange så man fik opfattelsen af at han faktisk
sang hvad han følte. Jeg morede mig forøvrigt også meget over
ham og George Burns i filmen Oh, God.

--
Mvh Max