Futurama på DVD
Fra : David J. V. Jensen

Dato : 24-07-01 04:27

Jeg ved ikke om dette har været nævnt eller tidligere offentliggjort, men
ifølge et interview med Matt Groening på http://scifi.ign.com/tv/7185.html
så skulle Futurama udkomme i USA til januar. Jeg har ikke hørt det før, men
der er sikkert så meget jeg ikke har hørt

Men under alle omstændigheder, så kan Futurama-fans godt begynde at spare
op.

- David

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 24-07-01 08:42

De er ihvertfald netop udkommet OFFICIELT på VCD (som det eneste medie
overhovedet) - vi har dem på www.axeldvd.dk !

Derfor virker det jo ganske sandsynligt at DVD'en og snart kommer.

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 24-07-01 20:17

"Rasmus Christiansen" <rasmus@axelmusic.dk> wrote in

> De er ihvertfald netop udkommet OFFICIELT på VCD (som det eneste
> medie overhovedet) - vi har dem på www.axeldvd.dk !
>
> Derfor virker det jo ganske sandsynligt at DVD'en og snart kommer.

I har ikke overvældende meget info på siden, eller også kan jeg ikke
betjene min browser rigtigt, kan du huske hvilke episoder der er på de
tre pakker? En søgning på "Futurama VCD" bringer alt andet end
officielle udgivelser op og futurama.org er stadig ved at flytte (HVAD
sker der der?) Er de at finde i nogle af jeres butikker i Kbh, for så
vil jeg da lige inspicere varen på nært hold :)

alt.tv.futurama er heller ikke til meget hjælp, der skændes de om
VCD'erne er officielle eller skumle piratskiver :)

Carsten Sørensen

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 24-07-01 20:33

VCD'erne ER officielle - ingen tvivl! Dem som siger anderledes har ganske
enkelt ikke set dem...

Anyway - der er følgende episoder på (taget fra vores nyhedsbrev):

Volume 1 indeholder:
Space Pilot 3000
The Series has landed
Love's labour's lost in space
Fear of a bot planet

Volume 2 indeholder:
A fishfull of dollars
My three suns
A big piece of garbage
Hell is other robots

Volume 3 indeholder:
A Flight to remember
Mars University
When Aliens attack
Fry and the Slurm factory

Check evt. www.allvcd.com - de handler KUN med OFFICIELLE VCD'ere (ligesom
os!) De er på lager i alle vores butikker.

(c:
Rasmus
Axel Music