tabeller forskudte
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 24-07-01 01:45

Mine tabeller skrider !
- jeg har lavet en "pynte" bort rundt om hele siden men på et punkt slutter
de ikke helt til, hvilke tilpasningsmuligheder har jeg mulighed for at bruge
?

p.s. det lykkedes mig at uploade mine pegefølsomme knapper -men med et
javascript.

Pia

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-01 05:19

En url ville hjælpe.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : jopa

Dato : 24-07-01 09:05

Pia Neldeberg Rasmussen skrev bla..
> Mine tabeller skrider !

Hej Pia du har lidt kludder i dine tabeller
Et eksempel kommer her : Du har en stor jpeg der hedder tester den er 680
pixel bred, og du har placeret den i en tabel der består af 4 celler se
nedenstående.
Der er efter mine begreber 3 celler i overskud
Tror lige du skal starte forfra da der formentlig er lidt koks i hele
celleriet.

<tbody>
</tbody>

--