Lara Croft musik fra filmen?
Fra : Pelle

Dato : 24-07-01 00:24

Hejsa NG

Har netop set Tomb Raider: Lara Croft. 'The Movie'

På et tidspunkt i filmen, hvor Lara øver sig med sine hvide "elastikker"
hængende ned fra loftet i sit hjem, spillers der samtidtidigt et stykke
klassisk musik - Piano el. Klaver

Er der nogen der har kendsab til hvad det er for et stykke musik?
Umiddelbart kom jeg til at tænke på musikken fra Silence Of The Lambs
(onskabens Øjne), der hvor Hannibal er i bur i gymnastiksalen

Har været forbi CDNOW.COM og lyttet til samtidige nummere fra på Tomb
Raider, og Tomb Raider OST pladerne, men har ikke kunne finde den. Nogen
gode idéer til hvordan jeg kommer mysteriet nærmere?

På Forhånd Tak

,,, (-)_(-) ,,,

TakeCare
PeJe
http://www.eurocentret.dk/

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-07-01 01:44

"Pelle" <mail@icedesign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På et tidspunkt i filmen, hvor Lara øver sig med sine hvide "elastikker"
> hængende ned fra loftet i sit hjem, spillers der samtidtidigt et stykke

Johann Sebastian Bach (from "Piano Concerto in F minor")

Af komponister/ originalmusik i filmen er der ellers:

Bono (song) (r)
Adam Clayton (I) (song)
Bootsy Collins (song)
Larry Mullen Jr. (song)
Nine Inch Nails (song "Deep")
Graeme Revell
Trent Reznor (song "Deep") (as Nine Inch Nails)
The Edge (song)

Fortæller http://uk.imdb.com/Credits?0146316

God fornøjelse
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Pelle

Dato : 24-07-01 09:00

> [...]
> Med venlig hilsen
> Anette & Søren Faarborg
> The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Mange tak for hjælpen, må en smut til min lokale plade pusher
og se om han kan skaffe den eller han bare kikker dumt på mig

Har desværre ikke kunnet finde nogen lydeksempler på nettet..

Endnu engang tak for den hurtige hjælp.

TakeCare
PeJe

Fra : Ben Knudsen

Dato : 24-07-01 11:38

mail@icedesign.dk,Ny-Internet writes:
>På et tidspunkt i filmen, hvor Lara øver sig med sine hvide "elastikker"
>hængende ned fra loftet i sit hjem, spillers der samtidtidigt et stykke
>klassisk musik - Piano el. Klaver

Jeg mener at huske, at det er Bach... Men noget helt andet er
pladespilleren. Jeg kan huske den fra hifi-blade fra firserne. Et
kunstværk i stål og glas - kostede en bondegård. Men hvad hedder den? det
kan jeg nemlig ikke huske.

Mvh Ben

Fra : Pelle

Dato : 24-07-01 16:06

> [...]
> pladespilleren. Jeg kan huske den fra hifi-blade fra firserne. Et
> kunstværk i stål og glas - kostede en bondegård. Men hvad hedder den? det

Synes at Thorens siger mig et eller andet?

TakeCare
Pelle