Hvor går i hen ?
Fra : jytte jensen

Dato : 22-09-08 19:01

Når i skal i byen og spise med to teenages piger på 14 og 17 år ?

Er der noget der er specielt in for tiden for sådanne størrelser ?

Vh
Den gamle faster
jytte

Fra : Hauge

Dato : 22-09-08 19:08

jytte jensen (slet SU2FN) wrote:
> Når i skal i byen og spise med to teenages piger på 14 og 17 år ?

Er ikke sket for mig, men har været steder hvor man kan se at det er et hit
for "dem".

> Er der noget der er specielt in for tiden for sådanne størrelser ?

Kinesisk er dejligt simpelt, og det kan de fleste i den alder spise.. Vælg
et sted der er buffet hvor de kan tage det de selv vil spise..

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 22-09-08 19:19

Hej Jytte

> Er der noget der er specielt in for tiden for sådanne størrelser ?

Spørg dem, andet er bare gætværk. Det kommer jo meget an på
hvor i befinder jer geografisk og hvilke piger det er, var det f.eks.
mine var det nok noget med gode oksebøffer ved.

--
Mvh Max

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-09-08 19:37

jytte jensen <mismerkur@SU2FNgmail.dk> (slet SU2FN) wrote in

> Når i skal i byen og spise med to teenages piger på 14 og 17 år ?
> Er der noget der er specielt in for tiden for sådanne størrelser ?

Københavnstrup?

Tøzerne ville sikkert være vilde med et sted med masser af lækre fyre...
forældrene næppe helt så begejstrede for faster hvis hun hiver dem med et
sådant sted Men: Det kan lade sig gøre.

Café Oscar på Rådhuspladsen. http://www.oscarbarcafe.dk

Stedet er in sted for bøsser, og de har det med at være ret lækre... og
stortset ufarlige for et par teenage piger.

Maden er veltilberedt, ikke for dyr og det er intet problem at dele. Men
det er ikke en restaurant, så forvent et noget højere støjniveau og en del
trafik afhængig af tidspunktet.

Fra : jytte jensen

Dato : 22-09-08 21:32

Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com> skrev:
>jytte jensen
> [...]

Fyre !!!!! umuligt - mine to små uskyldige tøser.
(jeg er vist ved at blive gammel.)

Jytte

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 22-09-08 21:40

On 22 Sep 2008 20:31:35 GMT, jytte jensen wrote:

> Fyre !!!!! umuligt - mine to små uskyldige tøser.
> (jeg er vist ved at blive gammel.)

Tsk, tsk, tsk ...

Jeg kan ikke byde ind på hvor jeg ville gå hen, hvis jeg skulle ud med to
teenagepiger, men det skulle været et diskret sted ... meget diskret!
--
/ Mikkel (55 år og gift)