Bedst mulig benplads til Asien!
Fra : Søs

Dato : 24-09-08 13:10

Hej!

Hvilke flyselskaber har den bedste benplads på økonomiklassen, på rejser til
Asien, f.eks Kuala Lumpur eller Singapore?

Thai Airways havde f.eks betydelig mere benplads end Lufthansa, som vi fløj
med sidste vinter.
Der var det nærmest ikke til at sidde, for 2 langbenede mennesker som os!

Det skal jo helst ikke koste en bondegård, men vi vil dog godt betale lidt
ekstra, for at sidde godt !!!
Derimod er mad og underholdning ikke så vigtigt!

Hvem vil I anbefale??

Er blevet foreslået KLM, men når jeg læser i tabeller om benplads, ser der
ud til at være mindre plads end hos Lufthansa, så det går ikke, hvis det er
rigtigt.

Hvem flyver I med til Asien??

Alle gode råd og erfaringer modtages gerne!!

På forhånd tak for hjælpen!

Venlig hilsen Søs.

Fra : Bo

Dato : 24-09-08 09:32

Prøve denne http://www.pcworld.dk/art/9877?page=3 der linker til
http://www.seatguru.com/ m.v. vh Bo

Fra : Janner

Dato : 25-09-08 10:28

> [...]
> er rigtigt.
>
> Hvem flyver I med til Asien??
>
> Alle gode råd og erfaringer modtages gerne!!

Har prøvet både Luftwaffe, SAS, KLM samt Thai.

Som jeg husker det er pladsen værst med Luftwaffe, knap så grimt med SAS men
kan sgu ikke lige huske KLM.
Men Thai er LANGT bedst. Så er der selvfølgeligt også Singapore som en
mulighed ..

Så vælg Thai der er ikke noget mere frygteligt at starte en tur med sidde
der fastklemt, når man er 1,9 m. høj kan man ikke
sige at benpladsen ved Luftwaffe er dårlig ... NEJ man sidder fuldstændigt i
spænd med sine knæ.

/Jan