ESP Touran
Fra : Søren Ernst

Dato : 24-09-08 07:34

Hejse
Når hastigheden kommer over ca 30 km/t begynder ABS og ESP lampen at
lyse. Er der nogen, som har en idé om hvad det kan være?
mvh
Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-08 10:19

"Søren Ernst (slet HDF25)" <ernst@HDF25mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Hejse
> Når hastigheden kommer over ca 30 km/t begynder ABS og ESP lampen at
> lyse. Er der nogen, som har en idé om hvad det kan være?

Har du haft en VAGCOM tester på den - hvad siger den?

Jeg har en, hvis du bor i nærheden af Varde/Esbjerg.

--
Per

Fra : versicoloured@gmail.~

Dato : 24-09-08 05:49

On 24 Sep., 08:33, Søren Ernst <er...@HDF25mail.tdcadsl.dk> (slet
HDF25) wrote:
> [...]
> Når hastigheden kommer over ca 30 km/t begynder ABS og ESP lampen at
> lyse. Er der nogen, som har en idé om hvad det kan være?

Det er nok en ABS sensor ved hjulet der er defekt.

mvh
Ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-09-08 15:46

"Søren Ernst (slet HDF25)" skriver:

> Når hastigheden kommer over ca 30 km/t begynder ABS og ESP lampen at
> lyse. Er der nogen, som har en idé om hvad det kan være?

Hjulomdrejningssensor.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe