Ford Focus
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 19:40

Hej,

Har kig på en Ford Focus 1,6 fra 1998-2002 som bil nummer 2. Er der nogen
der ved hvad de forskellige udstyrsmodeller dækker over. Evt. en liste.

Ellers nogen der har erfaringer? Noget man skal være obs. på? Hvordan er det
med rust?

Mvh. Ulrich

Fra : TDN

Dato : 23-09-08 19:54

"Ulrich Sørensen" <ulrich (dot) sorensen (at) mailme (dot) dk> skrev i
meddelelsen news:48d93854$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> der ved hvad de forskellige udstyrsmodeller dækker over. Evt. en liste.
>
> Ellers nogen der har erfaringer? Noget man skal være obs. på? Hvordan er

De ruster lystigt da de årgange er ramt af samme sealing problemer som
Mondeo, men Ford laver rusten, normalt uden brok:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/72F76342-716C-4552-8FBC-77707CAE557B/0/7880.pdf

Brugtbil test:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/552355B1-6CE7-47AB-A212-58CE3B9AD6BB/0/52.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/45976F75-3782-4CC9-999E-570F57F06C5A/0/8081.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 09:20

Min tante har en 1999'er som var i perioden med
de dårlige 3M sealinger.
Alle døre og klapper blev skiftet på garantien, så sørg
blot for, din har fået smme tur. Autoriseret.

"Ulrich Sørensen" <ulrich (dot) sorensen (at) mailme (dot) dk> skrev i en
meddelelse news:48d93854$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 18:48

Hej,

Ja, jeg har læst om problemerne, men det er vel langt fra garanteret at døre
og bagklap er udskiftet med nye. De fleste er vel bare reperaret og så
kommer rusten garanteret igen.

Hvordan er det med galvaniseringen af Ford. Er de helgalvaniseret som VW?

Mvh. Ulrich