iSync og Sony-Ericsson mobiler
Fra : fjern

Dato : 24-09-08 16:31

Kigger man på Apples siden om dette emne -
http://www.apple.com/macosx/features/isync/
ser det ikke ud til, at listen er opdateret mindst det seneste år.
Har nogen i gruppen kendskab til en nyere liste?

Kan senere producerede telefoner ikke fungere med iSync?
Er man i så fald nødt til at afprøve en eventuel tlf. i hvert enkelt
tilfælde?
Jeg tænker på W910i, W890i....
Nej - jeg skal ikke have en iPhone....

Vgst
Kristian Stange

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-09-08 16:59

fjern wrote:
> [...]
>
> Kan senere producerede telefoner ikke fungere med iSync?
> Er man i så fald nødt til at afprøve en eventuel tlf. i hvert enkelt

Jeg kender ikke til en nyere liste, men jeg véd, at min SE Z660i syncher
fint uden problem, mens min W660i ikke vil synche overhovedet. - Jeg kan
godt få lov til at gennemse og manuelt overføre div. data til W660i'eren.

Så du skal nok ud og investere i denne her...

Sony Ericsson iSync Plugins 1.7.5 (shareware)
iSync support for Sony Ericsson phones
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30274

Den skulle kunne bruges af alle SE modeller og skulle nu være optimeret
til Leopard...

mvh. Erik Richard

Fra : fjern

Dato : 24-09-08 21:24

Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30274
>
> Den skulle kunne bruges af alle SE modeller og skulle nu være optimeret

Tak til Erik Richard og Eskil for svar.
Prøver dette.

Vgst
Kristian Stange

Fra : Eskil

Dato : 24-09-08 12:10

Hej Kristian
Så vidt jeg ved er det den senest opdaterede liste... (kan heller ikke
selv finde en nyere)
Prøv at tjek feisar.com ud - de har plugins man kan købe til cirka 10
kr... Har selv gjort det til min K530i... Fungerer helt fint!
-Eskil

Fra : Eskil

Dato : 24-09-08 12:15

Hej Kristian
Tror det er den nyeste version (kan ikke selv finde en nyere).
Tjek feisar.com ud - her kan man købe et plugin (ca 10 kr) så isync
fungerer til nyere sony-e telefoner... Det fungerer helt fint til min
K530i
-Eskil

Fra : Eskil

Dato : 24-09-08 12:36

> [...]
>
> Kan senere producerede telefoner ikke fungere med iSync?
> Er man i så fald nødt til at afprøve en eventuel tlf. i hvert enkelt

Ellers prøv at tjek feisar.com ud... et plugin koster her cirka 10 kr.
(har selv købt et til min K530i - nemt at installere og fungerer helt
perfekt)
-Eskil

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-09-08 06:02

On 2008-09-24 17:31:12 +0200, fjern <"gantes(fjern)"@mac.com> said:

> [...]
>
> Kan senere producerede telefoner ikke fungere med iSync?
> Er man i så fald nødt til at afprøve en eventuel tlf. i hvert enkelt tilfælde?

Disse er officielt supporteret af Nokia:

<http://europe.nokia.com/A4299040>

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen