ÆØ og Å når man exporterer fra BENTO
Fra : Kristoffer Thomas Ha~

Dato : 23-09-08 12:53

Hej folks

Oplever at de csv filer jeg exporterer fra Bento ikke kan oversætte
de tre bogstaver ÆØ og Å.

Nogen der kender en løsning på problemet?

Bento 1.0v2

og Office 2008-pakken.

Vh.

Kristoffer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-09-08 19:59

Kristoffer Thomas Hartwig <kristoffer.hartwig@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Oplever at de csv filer jeg exporterer fra Bento ikke kan oversætte
> de tre bogstaver ÆØ og Å.
>
> Nogen der kender en løsning på problemet?

prøv at ændre charater encoding i f.eks. Excel når du importerer .. det
ligger garanteret som unicode ..

/thomas

Fra : Kristoffer Thomas Ha~

Dato : 23-09-08 14:24

On Sep 23, 8:59 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> prøv at ændre charater encoding i f.eks. Excel når du importerer .. det
> ligger garanteret som unicode ..
>
> /thomas

Tak, giver det et go.

/kristoffer