Den næste Apple event? (De må d
Fra : Bruno

Dato : 23-09-08 17:40

Fint nok med ny Touch og alt det, men min Mini G4 trænger til og blive
afløst af en ny Mini og desværre er de nuværende ikke helt "store" nok.

Mvh
Bruno

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-09-08 22:19

Bruno <x@c.d> wrote:

> Fint nok med ny Touch og alt det, men min Mini G4 trænger til og blive
> afløst af en ny Mini og desværre er de nuværende ikke helt "store" nok.

Nye modeller og især opdateringer af eksisterende modeller behøver ikke
blive lanceret i forbindelse med et arrangement. Det sker tit, at de
pludselig er på Apples hjemmeside og bliver omtalt på hjemmesiderne med
Apple-nyheder, uden at det har været annonceret i forvejen.
Der har f.eks. længe været rygter om nye bærbare computere fra
Apple. Det er et område, hvor Apple klarer sig virkeligt godt, og de
bærbare er nok en vigtig indtægtskilde. Det vil derfor være mere end
sandsynligt, at der kommer nye bærbare computere fra Apple i god tid
inden det meget vigtige julesalg.
På samme måde kan man se, at det er længe siden, Mac mini sidst
blev opgraderet. Der har også været en del rygter i forbindelse med den,
så det er skam også meget sandsynligt, at der sker noget på det område.
Nogle af rygterne har gået på, at det blev noget lidt andet end en Mac
mini, men det vil fremtiden jo vise. Jeg tror ikke, du skal være
tålmodig så meget længere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-08 05:17

> Nye modeller og især opdateringer af eksisterende modeller behøver ikke
> blive lanceret i forbindelse med et arrangement. Det sker tit, at de
> pludselig er på Apples hjemmeside og bliver omtalt på hjemm

som regel om tirsdagen ...

/thomas