Problem med header-location
Fra : MooreHojer

Dato : 24-09-08 04:07

Hej NG

Har et lille problem med en header() funktion til at redirecte, den
redirecter nemlig ikke

min kode kan ses her:
http://moorehojer.dk/basic/version1/backend/createProfile.php.txt
header'en er i linie 28

Jeg har lavet en udskrift af variablen $location og det er den rigtige
sti der fremkommer.

Er der nogen der har nogle forslag til hvor problemet kan ligge?
Der bruges PHP version 5.2.6 på en windows 2008 server med IIS 7

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Stig Johansen

Dato : 24-09-08 05:40

MooreHojer wrote:

> Er der nogen der har nogle forslag til hvor problemet kan ligge?

Det er ikke nok at angive en Location.
Du skal også fortælle, at den er flyttet.

En "302 Moved temporarily" vil nok være passende i dette tilfælde.

Stig Johansen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 24-09-08 06:03

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev

> Jeg har lavet en udskrift af variablen $location og det er den rigtige sti
> der fremkommer.

Du har stavet "Location" forkert.
Der står "Loaction" (byt om på 'c' og 'a').

Fra : MooreHojer

Dato : 24-09-08 06:31

> Du har stavet "Location" forkert.
> Der står "Loaction" (byt om på 'c' og 'a').

takker... det hjælper nogle gange med et par friske øjne

--
MooreHojer