Dagens ord: Education
Fra : Broegger

Dato : 21-09-08 18:11

Hej

Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
inspireret til ordet Education.

Jeg lægger for med Pink Floyds Another brick in the wall part 2.
http://www.youtube.com/watch?v=1uxMOUL8EJ4

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat,
Booze, Born, Boy, Bridge,Califfornia, Car, Cartoon, Celtic, Control,
Country, Cowboy,Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert,
Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Efterår, Electricity,
England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Explosive, Face, Fail, Fall, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have, Genial, Girls, Gold,
Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,Hippie, Holiday,
Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle, Justice,
Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money,
Months, Moon, Mother, Mountain, Nashville, Natural, Needle, New York,
Night, Nobody, Nordisk, North/nord, Nothing, Ocean, One, Pain, Party,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman, Power, Pray, Queen,
Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry, Speed, Sport, Spring,
Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet,
Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Telephone, Telegraph,
Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller,
Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown, Walk, Water, Weak,
Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Window/ Vindue, Wine, Woman,
Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal, Yesterday, You.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-09-08 18:58

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.
He, jeg tænkte straks på ABC
ABC Song
http://www.youtube.com/watch?v=5XEN4vtH4Ic

Jackson 5-ABC
http://www.youtube.com/watch?v=GaE3m6gY1Vw&NR=1

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 19:02

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.

Så må Alice Coopers "Schools Out" være selvskreven:
http://www.youtube.com/watch?v=AeZxRYXZ154

/Alex

Fra : Max

Dato : 21-09-08 19:34

Hej Broegger

> således inspireret til ordet Education.

Så ligger den her jo lige til højrebenet

Sam Cooke - Don't Know Much About History
http://www.youtube.com/watch?v=sprC7dEci3Y&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-09-08 20:14

On 21 Sep 2008 17:10:30 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>Hej
>
>Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
>inspireret til ordet Education.

Hvor der er læring, må der også være en lærer
ABBA - "When I Kissed The Teacher"
http://www.youtube.com/watch?v=STyQnZUWHS8&fmt=18

Van Halen - "Hot For Teacher"
http://www.youtube.com/watch?v=b5t5GukrWOU&fmt=18

Queen & Paul Rodgers - "Surf's Up ... School's Out!"
http://www.youtube.com/watch?v=_MpL3tCvucM&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 21-09-08 20:32

Hej Broegger

> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er
> således inspireret til ordet Education.

Uddannelse hænger jo ofte sammen med skolen, der heldigvis
også er andet end lærdom :)

School Days - Chuck Berry
http://www.youtube.com/watch?v=DHG5-GxI_Es

Jerry Lee Lewis: High School Confidential
http://www.youtube.com/watch?v=aI1ODw9lfck

Simon & Garfunkel - Me And Julio Down By The Schoolyard
http://www.youtube.com/watch?v=H997IZkkO4Y

Søren Kragh Jacobsen - Kender du det? (Mona)
http://www.youtube.com/watch?v=uXBm9p0AF2Y

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 21:02

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.
____________

HWA?

Education?

Hvad er det du mener ?

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-09-08 14:01

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> "Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen

> ____________
>
> HWA?
>
> Education?
>
> Hvad er det du mener ?

<http://en.wikipedia.org/wiki/Education>

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 15:06

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> <http://en.wikipedia.org/wiki/Education>
>
> /thomas

__

Hej Thomas

Ja, det var jo så begrænset hvor meget det hjalp.

Det står på engelsk

Jeg aner kort sagt ikke hvad det er hun vil have vi skal skrive om ???

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 23-09-08 15:30

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det står på engelsk
>
> Jeg aner kort sagt ikke hvad det er hun vil have vi skal skrive om ???

Jamen så er indlægget nok ikke beregnet til dig. Newsnet flyder over med
indlæg som jeg ikke fatter en hat af. De er ikke beregnet til mig at svare
på.
Nøjs du roligt med at svare på indlæg som du forstår, og som du har noget
fornuftigt at kommentere med.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : FT

Dato : 24-09-08 00:37

Martin Bak tastede følgende:
> [...]
> på.
> Nøjs du roligt med at svare på indlæg som du forstår, og som du har noget

Hvorfor udelukke Åge fra Usenet ?

Fra : Broegger

Dato : 24-09-08 18:59

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> skrev news:48d8f7e6$0$56783
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg aner kort sagt ikke hvad det er hun vil have vi skal skrive om ???

Og du ved nok heller ikke at Thomas er et drengenavn!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-08 19:19

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote:

> Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> skrev news:48d8f7e6$0$56783
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Og du ved nok heller ikke at Thomas er et drengenavn!

tja, hvem ved .. vores fornavn _kan_ jo godt bruges som efternavn ...

/thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-09-08 09:50

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.

Pete Seeger med "What Did You Learn In School Today":
http://www.youtube.com/watch?v=VucczIg98Gw

Bruce Springsteen med "From Small Things":
http://www.youtube.com/watch?v=9tXOSi0GqPQ
(Der handler om en pige der dropper ud af highschool som 16 årig)

Ramones med "Rock'n'roll Highschool":
http://www.youtube.com/watch?v=hLahs7yCprQ
--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 24-09-08 19:00

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:48d75c47$0
$90275$14726298@news.sunsite.dk:

> Bruce Springsteen med "From Small Things":
> http://www.youtube.com/watch?v=9tXOSi0GqPQ
> (Der handler om en pige der dropper ud af highschool som 16 †rig)

Den giver så stafetten. Et godt nummer jeg ikke lige havde lagt mærke til
før.

Fra : Max

Dato : 24-09-08 19:18

Hej Thomas

> Den giver så stafetten. Et godt nummer jeg ikke lige havde lagt mærke
> til før.

En cover som jeg faktisk syntes er rigtig god

Dave Edmunds - From Small Things
http://www.youtube.com/watch?v=nlqJc8qYU_o&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-09-08 20:16

> [...]
> $90275$14726298@news.sunsite.dk:

> Den giver så stafetten. Et godt nummer jeg ikke lige havde lagt mærke til

Jamen så takker jeg da mange gange og lægger hovedet i blød

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 22-09-08 11:03

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.

Her om en pige, der gik amok i sin skole, fordi hun ikke kunne li' mandag:
Boomtown rats - I dont like mondays
http://www.youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os

VH Pernille

Fra : Martin Bak

Dato : 23-09-08 12:21

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

> "Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse

> Her om en pige, der gik amok i sin skole, fordi hun ikke kunne li' mandag:
> [...]
Den har været foreslået mange gange i disse tråde. I dag er den uhyggelig
aktuel.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Broegger

Dato : 24-09-08 19:01

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev

> "Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

> Den har været foreslået mange gange i disse tråde. I dag er den
> uhyggelig aktuel.

Det må man sige. Jeg havde ikke forventet at et sådan skuddrama ville
finde sted i Finland. Der havde man snarere ventet noget med store knive!

Fra : MM

Dato : 22-09-08 12:05

> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.

Crash Test Dummies med 'Mmm mmm mmm mmm' foregår på en skole, det er jo
sådan lidt 'education' agtigt :)
http://www.youtube.com/watch?v=-4WbwwhBmRk

~MM

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 22-09-08 19:25

wrote:

>Hej
>
>Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
>inspireret til ordet Education.

Fra Grease: "Beauty school drop out":
http://www.youtube.com/watch?v=Sw9DADUh490

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Mathias

Dato : 22-09-08 20:54

Broegger skrev:
> Hej
>
> Tak for stafetten. Jeg har været på kursus her i weekenden og er således
> inspireret til ordet Education.

Jeg ledte i virkeligheden efter åbningsnummeret, men denne her er nu
også meget sjov

Fra Schoolboys in Disgrace
The Kinks - Jack The Idiot Dunce
http://www.youtube.com/watch?v=juWKClwh3Ss

Fra : Martin Bak

Dato : 23-09-08 12:06

> [...]
> inspireret til ordet Education.
>
> Jeg lægger for med Pink Floyds Another brick in the wall part 2.

2x learning to fly:

Pink Floyd - Learning to Fly
http://www.youtube.com/watch?v=xb-Nacm-pKc

Tom Petty - Learning to fly