Online trælast handel?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-09-08 18:43

Hej!

Jeg mangler en egetræs-liste som skal dække foran dørtrinnet på min
hoveddør. Har været i Stark, og de kunne ikke klare sådan en i de
dimensioner jeg skulle brugee (ca. 98 x 7cm og 1cm tyk).

Nogen idé til hvor jeg kan bestille sådan et stykke træ, gerne online?
Gider ikke trave byen igennem for snedkere hvis jeg kan slippe for det ;)

Det stykke der sidder nu ser sq lidt sjusket ud, så det skal skiftes. Og
da jeg endelig har fået monteret mit nye dørskilt i messing skal resten
jo også være perfekt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : J W Nielsen

Dato : 21-09-08 19:26

Hej Kim...

> Nogen idé til hvor jeg kan bestille sådan et stykke træ, gerne online?
> Gider ikke trave byen igennem for snedkere hvis jeg kan slippe for det ;)

Du kunne jo ringe til et bådebyggeri og give dem dimensionerne. De arbejder
meget i egetræ...
Så vidt jeg husker, bor du i 3000, så bådebyggeriet i Gilleleje kunne være
en mulighed.
Ved ikke rigtig hvad der ellers ligger af bådebyggerier - ligger der noget
på Nordhavnen eller Snekkersten / Espergærde???

Mvh Jørgen
(3250)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-09-08 21:36

Hej!

J W Nielsen wrote:
> [...]
> hvad der ellers ligger af bådebyggerier - ligger der noget på
> Nordhavnen eller Snekkersten / Espergærde???

Tjo, det kunne jeg jo gøre. Og ja, bor i Helsingør.

Hvad monstro sådan en liste vil koste?

--
Mvh, Kim Voss Schrader