Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skærm kalibreaing.
Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 21-09-08 19:55

Hej.

Jeg vil gerne høre om nogen her inde har erfaring men hvilke tyber
kalibrerings værktøjer der er gode at investere i?
Jeg sidder ved 2 fladskærme (ja ja jeg ved det godt brug dog CRT det er
klart det bedste og alt der der. Men en kaliberet fladskærm er bedre end
ikke noget) og vil gerne kunne kalibere dem begge på en ordentlig og nem
måde.
Hvad skal jeg kigge efter og hvad er bedste køb (value for money)?
JEg har kigget på Spyder 3 elite. Er den god?
Men venlig hilsen

Thorbjørn

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 20:00

Thorbjørn W Spurre <spurre@image.dk> wrote:

> [...]
> Jeg sidder ved 2 fladskærme (ja ja jeg ved det godt brug dog CRT det er
> klart det bedste og alt der der. Men en kaliberet fladskærm er bedre end

Det er noget ammestue snak hvis det ellers er et godt panel der sidder i
din fladskærm ...

ja

/thomas

Fra : Mogens Hansen

Dato : 21-09-08 20:00

"Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Jeg sidder ved 2 fladskærme (ja ja jeg ved det godt brug dog CRT det er
> klart det bedste

Nej - _gode_ fladskærme er bedre til billedbehandling en gode CRT skærme.

[8<8<8<]
> JEg har kigget på Spyder 3 elite. Er den god?

Det _ved_ jeg ikke, men det er sådan een jeg ville købe, hvis jeg var i din
situation.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Søren Friberg

Dato : 21-09-08 20:27

Thorbjørn W Spurre skrev:

> JEg har kigget på Spyder 3 elite. Er den god?

Min er det til mine halvdårlige skærme i hvert fald.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 21-09-08 20:33

"Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> wrote in message
> Hej.
>
> JEg har kigget på Spyder 3 elite. Er den god?
> Men venlig hilsen
>
> Thorbjørn

Jeg bruker Spyder 3, og etter min mening fungerer den glimrende på alle de
skjermene jeg har kalibrert med den så langt.

mvh
Gunnar Laurhammer

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 22-09-08 17:22

Mange tak til jer alle. Så vil jeg bistille sådan en

Thorbjørn

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-09-08 06:45

"Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvad skal jeg kigge efter og hvad er bedste køb (value for money)?
> JEg har kigget på Spyder 3 elite. Er den god?

Læs om den her:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1212140466
--
mvh/ Preben