Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilket program til at brænde photo cd/dvd~
Fra : b.k

Dato : 21-09-08 07:18

nogen som har et godt bud?gerne betalingssoftware.

Fra : Søren Friberg

Dato : 21-09-08 07:22

b.k skrev:
> nogen som har et godt bud?gerne betalingssoftware.

Hvis du skal brænde bare lidt andet også, så er Nero suveræn. For tiden
er vi i version 8.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 21-09-08 09:29

b.k skrev:
> nogen som har et godt bud?gerne betalingssoftware.

Hvis det handler om en DVD som skal kunne gå i en DVD-afspiller så er
Proshow Gold vist stadigvæk blandt de bedste. Se
<http://www.photodex.com/products/proshowgold/>. Den kan lave en masse
med overgange, lyd, indholdsfortegnelse mm.

Hvis det skal kunne afspilles på en PC så er der mange andre muligheder
som almindeligt slideshow, f.eks. Eksempel under højreklik i Stifinder i
XP eller i diverse billedviewere som ACDSee, IrfanView, BreezeBrowser
oma. Eller det kan laves lidt mere avanceret i PowerPoint. Eller det kan
laves som en hjemmeside med slideshow, som bare afspilles fra en DVD i
stedet for nettet. Det kan laves med JAlbum, BreezeBrowser m.m.fl.

--
Vh Kurt

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 23-09-08 22:42

b.k wrote:
> nogen som har et godt bud?gerne betalingssoftware.

Jeg kan anbefale det gratis program DVD Slideshow GUI.
http://download.videohelp.com/tin2tin/

/Mogens