62% af danskerne vil have mere dansktopmus~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 17:28

Her er et link som vist godt kan give frustrationer hos mange. Og dog. Så
mange er det jo heller ikke.

62 % AF DANSKERNE VIL HAVE MERE DANSKTOP
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1058412.ece

Alt sammen startede med at en af landets populæreste sangere, Keld Heick
angreb DR i Berlingske, så kom det i BlidderBladdet (BilledBladet) og de
sidste tre dage har Ekstra Bladet kørt på sagen.

Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe

Undskyld hvis weekendhumøret røg hos nogle.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-08 17:39

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> sidste tre dage har Ekstra Bladet kørt på sagen.
>
> Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe

at man ikke kan stole på resultatet af en online afstemning ?

> Undskyld hvis weekendhumøret røg hos nogle.

jeg hører aldrig radio så jeg har et fint humør ...

/thomas

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 17:39

Åge Halldorsson formulerede lørdag:
> Her er et link som vist godt kan give frustrationer hos mange. Og dog. Så
> mange er det jo heller ikke.
>

> 62 % AF DANSKERNE VIL HAVE MERE DANSKTOP

Nu er det altså _ikke_ den danske befolkning, men de af EBs læsere der
har stemt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 17:57

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det altså _ikke_ den danske befolkning, men de af EBs læsere der
> har stemt.

Gosh starter den nu også her. Åge har top-spammet dk.medier.radio med bunker
af indlæg om det samme, de seneste dage.
Manden er så naiv at han tillægger en afstemning EB nogen som helst
betydning.
Men heldigvis er der ingen, der har noget med seriøs radio at gøre i DK, som
lytter til ham, fordi de ved at Dansktop er en uddøende ekstrem musikform,
der kun har interesse for folk over 70 og så enkelte yngre landsbytosser

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 18:00

Den 20-09-2008, skrev Allan Krautwald:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Gosh starter den nu også her. Åge har top-spammet dk.medier.radio med bunker
> af indlæg om det samme, de seneste dage.

Åge har bare en lidt tam weekend

> [...]
> der kun har interesse for folk over 70 og så enkelte yngre landsbytosser

Enig.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Pernille

Dato : 20-09-08 18:17

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidste tre dage har Ekstra Bladet kørt på sagen.
>
> Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe
>
> Undskyld hvis weekendhumøret røg hos nogle.

Jeg er da glad for, at der er en afbryder knap og en skift-kanal knap, på
min radio.
Jeg vil ikke lade det ødelægge mit weekendhumør.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 18:30

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Jeg er da glad for, at der er en afbryder knap og en skift-kanal knap, på
> min radio.
> Jeg vil ikke lade det ødelægge mit weekendhumør.

Det behøver du ikke spekulere så meget på, da ingen bortset fra små
ubetydelige marginalstationer i det nordvestjyske og enkelte andre steder
spiller det

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-09-08 19:40

Åge Halldorsson wrote:
> Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe

At jeg er relativ kold i røven over hvad et internetundersøgelse hos Ekstra
Bladet konkluderer. Jeg vurderer den til at have nogenlunde samme
troværdighed som dine påstande.

Søren

Fra : Anders Strand Peders~

Dato : 20-09-08 20:08

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> skrev:

>62 % AF DANSKERNE VIL HAVE MERE DANSKTOP
Åge sandheden er jo 62% af 3500 vil have dansktop og ikke 62% af
hele danmarks brede befolkning på godt og vel 5.000.00o
mennesker ønsker dansktop i radioen. Hold nu med dit korstog og
tøf ned på havnegrillen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 20:36

"Anders Strand Pedersen (slet 40GRN)" <asp@40GRNpostkasse.org> skrev i
meddelelsen news:12219380800.665488723543106@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> hele danmarks brede befolkning på godt og vel 5.000.00o
> mennesker ønsker dansktop i radioen. Hold nu med dit korstog og
____

Jamen kære lille Anders-dreng slap nu af. Her er lidt børnelærdom. Det er
sån man laver oninionsundersøgelser, som gælder hele befolkningen.
Det gør man også angående folketingsvalg. Man spørger endda kun ca. 1000
personer og de undersøgelser kan selvfølgelig godt være lidt forkerte,
men det plejer i værste fald kun at dreje sig om ganske få procent.

Så lad os da bare for Anders-drengens skyld smide 10 % væk. Så røg vi ned på
52 %

Er Anders And Pedersen så glad ?

Fra : Anders Strand Peders~

Dato : 20-09-08 20:47

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> skrev:

> [...]
Det drejer sig om ca. 1000 tilfældigt udvalgte dansker.
I EBs undersøgelse er det folk der selv vælger at stemmme.

>Er Anders And Pedersen så glad ?
Jeg er altid glad!
Som Tony Prince altid sagde: "don`t forget to be happy!"
/ Anders

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 20:58

"Anders Strand Pedersen (slet L6VZT)" <asp@L6VZTpostkasse.org> skrev i
meddelelsen news:12219404430.259364061144741@dtext.news.tele.dk...

> Jeg er altid glad!
> Som Tony Prince altid sagde: "don`t forget to be happy!"
> / Anders

_____

Aner ikke hvem det er.

Jeg kender kun Mc. Ferry som altid sagde "Dont warry - be happy"
Hør selv http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4

Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-08 21:04

Anders Strand Pedersen (slet L6VZT) wrote:
> Som Tony Prince altid sagde: "don`t forget to be happy!"

Hehe, der er da vist gået Radio Luxemburg i den, eller tager jeg fejl? ;)

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:04

> Hehe, der er da vist gået Radio Luxemburg i den, eller tager jeg fejl? ;)
>
> Mvh Hauge

Du tager ikke fejl....Tony "the royal ruler" Prince

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:03

"Anders Strand Pedersen (slet L6VZT)" <asp@L6VZTpostkasse.org> skrev i en
meddelelse news:12219404430.259364061144741@dtext.news.tele.dk...

> Jeg er altid glad!
> Som Tony Prince altid sagde: "don`t forget to be happy!"
> / Anders

Sagde Tony virkelig det? Det kan jeg sgu ikke huske.
Men han var en af de store

Fra : Max

Dato : 21-09-08 06:56

Hej Allan

> Sagde Tony virkelig det? Det kan jeg sgu ikke huske.
> Men han var en af de store

Var det ham der sagde "Here is a song from the time
when Boy George was a little girl" ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 08:03

> Var det ham der sagde "Here is a song from the time
> when Boy George was a little girl" ?
>
> --
> Mvh Max

Det kunne det sagtens have været

Fra : Max

Dato : 20-09-08 20:50

Hej Åge

> Det er sån man laver oninionsundersøgelser, som gælder hele
> befolkningen.

Siden hvornår er det blevet formiddagsbladenes opgave
at lave opiníonsundersøgelser ?

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:01

> Siden hvornår er det blevet formiddagsbladenes opgave
> at lave opiníonsundersøgelser ?
>
> --
> Mvh Max

_____

Det er vist mange år siden BT og GFK begyndte at lave opinionsundersøgelser.

http://www.bt.dk/article/20031006/royalt/110060135/

Fra : Max

Dato : 20-09-08 21:38

Hej Åge

> Det er vist mange år siden BT og GFK begyndte at lave
> opinionsundersøgelser.

Nej, det har de aldrig lavet. De laver læserundersøgelser,
det har intet med opinionsundersøgelser at gøre.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 09:51

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Nej, det har de aldrig lavet. De laver læserundersøgelser,
> det har intet med opinionsundersøgelser at gøre.

Du taler for døve øren, eller lukket hjerne.
Vi har prøvet at forklare Åge noget om stikprøver, repræsentative udsnit, og
statistisk bias i radiogruppen, men han har en faktablokering der holder
sådan noget tilbage :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 09:56

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Du taler for døve øren, eller lukket hjerne.

SV: Du skal ikke høre på den stupide super-nar

> Vi har prøvet at

SV: Der er ikke noget med "VI" her. Det er Allan Krutte som er talsmand for
denne gruppe. Det burde han vide.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 10:03

> [...]
og
> statistisk bias i radiogruppen, men han har en faktablokering der holder

Ja det huskes tydeligt, hvordan Åge utallige gange har slået knude på sig
selv, for at forklare en måbende hob, hvorfor man ikke kan regne med
lyttertallene, der jo er baseret på et statistisk udsnit. Det sædvanlige
desperate halmstrå der klynges til, når han ikke kan forklare hvorfor
schlagerradioer ingen lyttere har.

Men en totalt uvidenskabelig afstemning i EB skal så åbenbart nu ophæves til
den højere videnskab.
Akkeja....for lidt ilt under fødslen, for mange farvestoffer som barn og for
mange måger på Havnegrillen som voksen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 10:10

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Men en totalt uvidenskabelig afstemning i EB skal så åbenbart nu ophæves
> til
> den højere videnskab.

SV: Endelig. Der er han, ham der der er NGs officielle talsmand. Hr. Vi

> Akkeja....for lidt ilt under fødslen, for mange farvestoffer som barn og
> for
> mange måger på Havnegrillen som voksen

SV: Når han nu endelig er her snupper vi lige lidt baggrundviden om ham. Han
er IKKE på udgangstilladelse fra den lukkede, som mange måske tror.
Han slap ud en dag der var strømafbrydelse og alle de elektrisk styrede
låste døre sprang op.

Fra : Broegger

Dato : 25-09-08 07:12

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev

<snip>
> Akkeja....for lidt ilt under fødslen, for mange farvestoffer som barn
> og for mange måger på Havnegrillen som voksen

Kunne måske også hænge lidt sammen med gasserne fra hans Puch maxi.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 15:26

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hilsen Thomas
> Gode venner kan lave alting sammen,
> men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen. (Plys)

_______________________

Hov hov lille Thomat

Det kan det over hele hovedet, slet ikke, hænge sammen med. Der er nemlig
tale om en Piaggio Typhon. En scooter af allerhøjeste klasse,
fabrikeret på verdens førende scooterfabrik "Vespa". Kom ikke her. Nå!

Hilsen Åge

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 20:50

Åge Halldorsson formulerede spørgsmålet:
>...snip en hel masse

Åge, der skal være plads til enhver smag, selv den dårlige, så her er
et lille fristed for dig.

http://www.dansktopmusik.dk/

Gudskelov er dansktopmusik uddøende, og kun ganske få "amatør"stationer
sender det.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:05

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Gudskelov er dansktopmusik uddøende,

SV: Drømmer du?

og kun ganske få "amatør"stationer
> sender det.

SV: Men alligevel flere og flere. I Odense (Radio Midtfyn og radio 2000) og
i Vestjylland (Limfjord Plus). det går godt nok noget langsomt, men
heldigvis er retningen opadgående.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:09

Åge Halldorsson forklarede den 20-09-2008:
> [...]
> Vestjylland (Limfjord Plus). det går godt nok noget langsomt, men heldigvis

Og heldigvis er det ganske små stationer med dårligt udstyr.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:24

> Og heldigvis er det ganske små stationer med dårligt udstyr.

____

Prøv lige at gentage at limfjordsradioerne er ganske små.

Prøv lige at gentage at de har dårligt udstyr.

Limfjordsradioerne er blandt landets mest professionelle kommercielle
radioer og udstyrsmæssigt og bteknisk set er de i topklassen. Og den
bærer præg at være stærkt kommercielt præget. Læs venligst lyttertal.

Jeg tror faktisk de er så tekniske at der stort set ikke er levende folk på
stationen. Så vidt jeg ved er det computere som snakker, men afbrydes
af radionyhederne fra Ålborg hver time.
Det er lidt træls, men sån er det sgu snart på alle radioer også DR

Hilsen Åge

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-09-08 21:29

Åge Halldorsson wrote:
> Jeg tror faktisk de er så tekniske at der stort set ikke er levende
> folk på stationen. Så vidt jeg ved er det computere som snakker, men
> afbrydes af radionyhederne fra Ålborg hver time.

Nogen vælger at se på det på den måde. Andre vælger at se det som at en
gammel PC og WinAmp sagtens alene kan stå og spytte det l*** ud i æteren
uden menneskelig indblanden.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:35

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nogen vælger at se på det på den måde. Andre vælger at se det som at en
> gammel PC og WinAmp sagtens alene kan stå og spytte det l*** ud i æteren
> uden menneskelig indblanden.
>
> Søren

___

Jeg vælger at se sådan på det at det er sørgeligt. For de kommercielle er
det måske nødvendigt, men kunne de så bare betjene apperaturet ordentligt,
så var det en god ting. Det er ingen lokalradio god til, ejheller
limfjordsradioerne. På limfjordsradioerne kapper man som regel
Radionyhedernes sidste nyhed over, så meningen mange gange forsvinder, sån
har det været i 3 år. Det i hvert fald for dårligt. Det er et punkt hvor
ingen radio skal have ros. Det kan være lidt underligt når man får at vide
at der bliver hård storm med en vind som blæser fra ....
hehe

men det er det samme på DR. Radioavis med ekkoklang eller radioavis som slet
ikke kommer og en klokke som er 19, når den er 19.05 og al sån noget. DR
behøver i hvert fald ikke sån noget.

Hilsen Åge

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:26

Åge Halldorsson frembragte:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> ____
>
> Prøv lige at gentage at limfjordsradioerne er ganske små.

Gerne, det er nogle små skodstationer.

> Prøv lige at gentage at de har dårligt udstyr.

Ikke alene er deres udstyr elendigt, deres ansatte er også.

..snip

De eneste jeg har kendskab til som sætter stor pris på dansktop, er
udviklingshæmmede og extremt gamle mennesker.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:43

> Ikke alene er deres udstyr elendigt, deres ansatte er også.

SV: De skal helt klart blive bedre til at betjene det, det kan man ikke
bortforklare, men jeg tror ikke udstyret er dårligt. Jeg har selv set det.
og ja, lad mig sige det mere diplomatisk, der hersker absolut ingen tvivl om
at der er studieværter som er bedre end andre.

> udviklingshæmmede og extremt gamle mennesker.

SV: 62% af befolkningen er sgu da ikke udviklingshæmmede eller extremt gamle
Har du forresten overhovedet hørt radioen?

Hilsen Åge

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:45

> [...]
>
> SV: 62% af befolkningen er sgu da ikke udviklingshæmmede eller extremt gamle
> Har du forresten overhovedet hørt radioen?

Åge du lever i en drømmeverden...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:07

> SV: 62% af befolkningen er sgu da ikke udviklingshæmmede eller extremt
gamle

Næeh ganske vist...kun den del af befolkningen, der har deltaget i EBs
tåbelige afstemning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 23:09

> Næeh ganske vist...kun den del af befolkningen, der har deltaget i EBs
> tåbelige afstemning

___

Nårhh. Gælder det også den lille halvdel som stemte at de hadede dansktop og
det skulle fjernes.

eller ....

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:11

> Nårhh. Gælder det også den lille halvdel som stemte at de hadede dansktop
og
> det skulle fjernes.

Næeh selvfølgelig ikke

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 23:19

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh selvfølgelig ikke

---

Nårh nej.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:22

> Nårh nej.

Så det

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ---
>

> Nårh nej.

Hej Åge

Du kan da godt se, at Rock'en har hårdt brug for hjælp,
siden der skal være så mange, om at rakke ned på Dansk top musikken.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-08 15:24

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Du kan da godt se, at Rock'en har hårdt brug for hjælp,
> siden der skal være så mange, om at rakke ned på Dansk top musikken.
>
> M.V.H....Benny..
_____

Jov dettt..., Rockmusikken og Allan Krutte var virkelig brug for hjælp. Det
kan jeg godt se.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-08 05:23

> [...]
> _____
>

> Jov dettt..., Rockmusikken og Allan Krutte var virkelig brug for hjælp.

Hej Åge

Ja et eller andet, må der vel være, siden det faste hylekor, altid sidder
klar

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 07:53

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> wrote in message

> Ja et eller andet, må der vel være, siden det faste hylekor, altid sidder
> klar

Hmm... de eneste der hyler lige nu er dig og Åge, vi andre er videre :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 15:12

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hmm... de eneste der hyler lige nu er dig og Åge,

vi andre er videre :)

_____

Hallo!. Du kan ikke tillade dig at tage andres identitet. Du hedder ikke
"Vi".

Det ar Allan Krutte der er NGs talsmand og går under navnet "Mr. Vi" og
bestemt ikke dig

Uforskammet!

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 16:08

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Hallo!. Du kan ikke tillade dig at tage andres identitet. Du hedder ikke
> "Vi".

Kan du se andre end dig og Benny der stadig hyler op?
Jeg tænkte det nok, og i samme åndedrag må "vi" omfatte resten af
befolkningen der ikke deler jeres selvsving.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 18:14

> Jeg tænkte det nok, og i samme åndedrag må "vi" omfatte resten af
> befolkningen der ikke deler jeres selvsving.

____

Du kan blive næstformand

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 09:42

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Kan du se andre end dig og Benny der stadig hyler op?
> Jeg tænkte det nok, og i samme åndedrag må "vi" omfatte resten af
> befolkningen der ikke deler jeres selvsving.

Hej Alex

Hvor finder du dette selvsving ??????

Det må da være dig, eller hvad ???? ( Nu da det er dig der nævner det )

Opinionsundersøgelse = meningsundersøgelse....

Laver EB en sådan, og 62% siger mere Dansktop.... Og er der flere end jeg
mener det er for tiden ca 1030 der afgiver stemme.... Så er den dækkende...
Det som måske egentligt er meget sjovere at hæfte sig ved, er at siden den
ikke er foregået gennem avisen, men via deres hjemmeside.... Så er den altså
ikke foretaget blandt EB's læsere, hvilket jo så gør den endnu mere
dækkende..... Da jeg sådan lige umiddelbart mindes links, ikke bare her, men
i samtlige grupper, hvor jeg har bemærket links... Så er der 2 rigtigt
store.... Google & EB.... Alle andre, er Anders And blade ved siden af....
Google kan bruges i rigtigt mange henseender, og er derfor i antal, ikke
særligt brugbar da undersøgelsen ikke foregik der.... Men EB er rigtigt godt
med, og jeg nægter at tro på, at alle disse links, var til side 9 pigen....
Men for størstepartens vedkommende, til en eller anden artikel. Jeg ved fra
mig selv, at jeg er aldrig gået direkte til EB's hjemmeside, medmindre jeg
har ledt efter noget specifikt... Ellers kun gennem links.... Så hvis jeg
har deltaget i nogle af deres undersøgelser, er det tilfældigt, at
undersøgelsen var der, samtidigt med, at jeg ramte deres side.

Sådan er det for mig, hvordan er det for dig ?????

Nu er jeg lidt usikker, om denne undersøgelse kørte via EB's panel,
Nationen.... Gjorde den det, skal deltagerne jo være medlemmer af panelet,
og logget ind, for at kunne afgive deres stemme.

Men den med selvsving, den sender jeg tilbage til dig....

For jeg har da vist aldrig nogensinde fornægtet min kærlighed til Dansk top
musik, eller Dansk musik overhovedet...
Så set med mine øjne... Så virker undersøgelsen helt OK.... Det vil ikke
virke undergravende på den, om så Åge beskrev den i sine mest bombastiske
vendinger.... For det reelle faktum, ville stadig være i fin
overensstemmelse med min egen opfattelse af Dansk top, eller Dansk musik.

Der da også mener, at de meget gerne må spille mere Dansk musik.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 15:09

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Ja et eller andet, må der vel være, siden det faste hylekor, altid sidder
> klar
>
> M.V.H....Benny..

____

Jowwww. Nu skal det jo forresten lige slåes fast at ham Krutte der, jo er
NGs talsmand.

De kalder ham "Mr. Vi" ude i byen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 08:53

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 09:38

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> M.V.H....Benny..

Det er da godt at Åge endelig har fundet en, der værdsætter hans humor

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 10:18

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Det er da godt at Åge endelig har fundet en, der værdsætter hans humor

Hej Allan

Jamen det er da mere synd for dig, hvis du ikke gør det...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 10:56

> Jamen det er da mere synd for dig, hvis du ikke gør det...

Gør jeg skam, når han en sjælden gang er morsom
Men han kunne godt fornye sig lidt...men det passer vel fint til, at han
ikke har fornyet sig musikalsk i 40 år.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 12:59

> [...]
> >
> Gør jeg skam, når han en sjælden gang er morsom
> Men han kunne godt fornye sig lidt...men det passer vel fint til, at han

Tja, det omfatter jo så sikkert også mig, rent musikalsk set.

Det er ikke mig, der skal tilpasse mig musikken... Det er musikken der skal
tilpasse mig. Magter den ikke det, tja, så må den musik jo være en ommer...

Hvis nogen syntes, der mangler plader med årstallet 2008 på, i min
samling.... Dem er der dog rigtigt mange af... Men jeg må nok indrømme... At
langt størsteparten er gamle plader, genudgivet på CD.... Således jeg igen
må sige, at nok et år er snart gået, hvor det ikke lykkedes den nye musik,
at fortrænge den gamle.... Hvilket vel bedst illustreres ved, at det lige
nu, er Sir Henry & His Butlers, der kører, og gøres klar til at glide ind i
databasen. Medens jeg overvejer, om de gamle vinyler så skal udfases...

Så hvis du ikke føler, at Åge forny'er sig.... Jamen så forstår jeg sikkert
hans tankegang... For jeg er nok tilbøjelig til at give ham ret.... Hvis han
undrende vil spørge.... Med hvad ???

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 14:14

> [...]
> nu, er Sir Henry & His Butlers, der kører, og gøres klar til at glide ind
> databasen. Medens jeg overvejer, om de gamle vinyler så skal udfases...

Vel nu har lidt svært ved at se, hvad Sir Henry & His Butlers har at gøre i
en diskussion om Dansktop...men det var da en glimrende gruppe.
Min samling spreder sig fra 20'erne (masser af gammel blues) over pop og
rock fra de seneste 50 år og frem til 2008, hvor den seneste anskaffelse er
med Volbeat.
Lige nu lytter jeg til ny-gammelt, nemlig soundtracket fra Rolling Stones
koncert-filmen Shine a Light fra 2008

Og så det med vinylerne...hvorfor i hede hule h****** overvejer du at udfase
dem? Jeg køber skam stadig fabriksny vinyl og hvis du har været fordi
musikbutikker de seneste par år, kan du konstatere at vinylerne for alvor er
på vej tilbage.
Var i London i august og både HMV shop og Savvi har pænt store
vinylafdelinger.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 17:19

> [...]
er
> på vej tilbage.
> Var i London i august og både HMV shop og Savvi har pænt store

Hej igen Allan

Ikke noget, i forbindelse med Dansk top, men i forbindelse med at du syntes
vi skulle forny os.

Vinylerne bliver vel næppe udfaset i min levetid, men udfaset på den måde,
at jeg ikke har musikken stående på både lp & cd..... Det var den måde, det
skulle forstås på. Der er jo ingen grund til, at en plade, optager plads for
to.

De tider hvor jeg farter land og rige rundt efter musik, er nok forbi... Så
nu om dage, er det nok lige så meget musikken der finder mig som omvendt....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 17:31

> [...]
det
> skulle forstås på. Der er jo ingen grund til, at en plade, optager plads

Næeh der er såmænd ingen grund til at have 2 stående af hver, men der er vel
heller ikke meget mening i at købe dem på CD, hvis man allerede har dem på
vinyl, med mindre de er meget slidte?
Men det er da godt du ikke udfaser dem...jeg troede lige...
Iøvrigt er der nye generationer af vinyl-freaks på vej. Min søn på 20 har
efterhånden fået samlet sig en pæn samling og en del af hans kammerater har
det på samme måde.

> De tider hvor jeg farter land og rige rundt efter musik, er nok forbi...

> nu om dage, er det nok lige så meget musikken der finder mig som
omvendt....

Ja det er da klart, men sådan har det vel altid været? Man har hørt noget
musik, typisk i radioen, og så har man købt det man kunne lide.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 18:41

> [...]
> vel
> heller ikke meget mening i at købe dem på CD, hvis man allerede har dem på

Vinylpladernes tid er forbi for mange år siden. Det er jo kun entusiaster og
folk som higer efter fortiden som køber dem. Udviklingen fortsætter jo
alligevel. Der er ingen grund til at holde fast i noget som alligevel er
uddødt, p.g.a. dårligere lyd-kvalitet. Hvorfor skal man til at have skrat
tilbage, når cd-pladerne har afskaffet det for 20 år siden.

Vinylpladens tid er endegyldigt slut. Den sluttede midt i 80-erne og kommer
ikke tilbage. Jeg har ingen vinylplader set i nogen butik i hverken Nykøbing
eller Skive.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 18:46

> Vinylpladernes tid er forbi for mange år siden. Det er jo kun entusiaster
og
> folk som higer efter fortiden som køber dem.

Igen udtaler du dig om noget du ikke ved...ak ja hvad kunne man forvente
andet.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 20:00

> Igen udtaler du dig om noget du ikke ved...ak ja hvad kunne man forvente
> andet.

____

Det er jeg ked af,
men hestevogne bliver heller ikke udbret i gadebilledet igen, selv om en
entusiastisk mand køber en.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 21:11

> Det er jeg ked af,
> men hestevogne bliver heller ikke udbret i gadebilledet igen, selv om en
> entusiastisk mand køber en.

Typisk...når du bliver grebet i usandheder, så kværner du udenom.
Grow up.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-09-08 08:04

> [...]

kommer
> ikke tilbage. Jeg har ingen vinylplader set i nogen butik i hverken

Hej Åge

Jeg bliver som jeg skrev før, vel aldrig vinylfri, og jeg betragter ikke mig
selv, som værende anderledes.
Men mon ikke jeg købte min første pladespiller, lige omkring min
konfirmation. Da det er lidt mere end 3 uger siden, jeg blev konfirmeret,
har jeg skrabt mere end 5 plader sammen.... Så som sagt, jeg bliver aldrig
vinylfri, selv om det helt sikkert ville glæde den anden der bor her
))... Så set herfra... Vinylens tid, er aldrig sluttet her, og gør det
næppe heller.... Og som jeg vist også skrev... Der bliver ved med at komme
flere til. Og efter hvad Allan skriver, så er den stærkt på vej tilbage....
Hvad der måske lyder mere troværdigt denne gang, end det har gjort
tidligere, da man nu lige pludseligt, kan støde på " Nye " pladespillere,
også uden USB... Så der er måske lidt om snakken denne gang.

M.V.H...Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 08:31

> Hvad der måske lyder mere troværdigt denne gang, end det har gjort
> tidligere, da man nu lige pludseligt, kan støde på " Nye " pladespillere,
> også uden USB... Så der er måske lidt om snakken denne gang.

Ja selv butikker som Føtex og Bilka sælger pladespillere, udover almindelige
radio- og tv butikker. Mainstream butikker som Stereo Studio er i stigende
omfang begyndt at sælge vinyler igen og DagliBrugsen har endog for et par
måneder siden annonceret med LP-plader i deres ugekatalog.

Som vi alle ved er CD'en stærkt på vej tilbage. Folk downloader på livet løs
(lovligt og ulovligt), kopierer i stor stil osv.
Så udover vinylpladernes overlegne lyd i forhold til CDer, så får man noget,
som ikke kan fåes ved kopiering m.v.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-09-08 10:17

> [...]
> (lovligt og ulovligt), kopierer i stor stil osv.
> Så udover vinylpladernes overlegne lyd i forhold til CDer, så får man

Tja, men man kan jo sige, at musikindustrien i grove træk, selv bad om deres
problemer.

Man producerede LP'er.... Men til slut, var mange, selv store
pladeselskaber, blevet kørt bagud af dansen.
Ved konstant, i deres iver på at score kassen, hele tiden, skrabte i
kvaliteten....
EMI, deres vinyl kvalitet, var til sidst, helt nede og skrabe bunden, og
blev i mere end rigt omfang, helt klart overgået af plademærker som EUROPA,
som ellers var et decideret billigmærke.... Standard priser ved EMI Kr
69,95 - Kr 79,95 O.S.V.... Op til Kr 139,95 for en vinyl LP.... Og
konsekvent Kr 10,- 20,- mere for CD'en.... Til trods for, at det for
pladeselskaberne, var væsentligt billigere, at producere og distribuere
CD'en.... EUROPA, havde en fast pris.... Kr 19,90 for en LP. Som i
modsætning til EMI's LP'er, som til slut, straks startede en alvorlig
nedtur.... Pladerne kunne faktisk stå og destruere sig selv.... Så var
EUROPA's, langtidsholdbare.

Så man kunne fristes til at spørge sig selv, om dette var et skjult trick,
for at få LP'en aflivet..... ?

Man kan jo så sige, at det lykkedes jo faktisk.... Man må jo sige, at
operationen lykkedes, men stadig den dag i dag, skal patienten have kunstigt
åndedræt...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-08 11:53

og DagliBrugsen har endog for et par
måneder siden annonceret med LP-plader i deres ugekatalog.

> M.V.H....Benny..

____

Hej Benny

Jeg får DagliBrugsens ugekatalog. Jeg gemmer tilbudskatsaloger 1 år, hvis
man lige skal se hvad "normal" tilbudspris er for en vare. Det er
ikke for at betvivle hvad du skriver, men hvilken uge var det. Jeg har ikke
set det og jeg gennemgår ellers altid deres elektroniktilbud bagerst
i kataloget. Jeg vil gerne lige se den pladespiller, hvad den kan og sån.

PS: Når lp-plader først kommer ud i butikkerne over hele landet, så begynder
det at ligne noget, altså f.eks. DagliBrugsen som du skriver, men ikke når
det kun fås i nørdebutikker i
Københavnstrup og de større byer. Det skal ud i hele landet.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 15:39

> [...]
> man lige skal se hvad "normal" tilbudspris er for en vare. Det er
> ikke for at betvivle hvad du skriver, men hvilken uge var det.

Det var nu ikke Benny der skrev det...det gjorde jeg. Kan ikke lige huske
ugen, men det er formentlig inden for de seneste 4 måneder.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-08 17:26

> Det var nu ikke Benny der skrev det...det gjorde jeg. Kan ikke lige huske
> ugen, men det er formentlig inden for de seneste 4 måneder.

_________

Det tror jeg næppe. Nu har jeg gennemgået hele årets
DagliBrugsen-tilbudsaviser. De udgiver kun det samme over hele, så den burde
være at finde.
Jeg har dog ikke kunnet finde den i de sidste 9 måneders tilbudsaviser.
Husker heller ikke at have set det tidligere og jeg gennemgår ellers altid
lektroniktilbuddene.
Var det et lille stunt, for at gøre pladespillerne en lille tand mere
populære ? Hmmm...?
Ingen kunne jo vide at jeg sån lige gemmer tilbudsaviserne i et år.

Hmmmmm......

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 17:48

> Var det et lille stunt, for at gøre pladespillerne en lille tand mere
> populære ? Hmmm...?
> Ingen kunne jo vide at jeg sån lige gemmer tilbudsaviserne i et år.
>
> Hmmmmm......

I modsætning til dig fylder jeg ikke nyhedsgrupperne med usandheder. Når jeg
siger at DagliBrugsen har annonceret med fabriksnye vinylplader indenfor de
seneste måneder. SÅ HAR DE GJORT DET.

Og omkring pladespillere...så har såvel Føtex, Bilka, Expert og andre
adskellige gange inden for de seneste år annonceret med pladespillere.

Tag nu pommes fritterne ud af øregange og fjern agurkesalaten fra øjnene og
hør efter hvad andre siger (bare sådan undtagelsesvist)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-08 19:29

> fjern agurkesalaten fra øjnene og
> hør efter hvad andre siger (bare sådan undtagelsesvist)

Hej "Vi"

Det må være fordi Allan får en anden DAGLIBRUGS-tilbudsavis END ALLE OS
ANDRE.
Det med dokumentation er jo heller ikke hans stærke side.
Hmmmm.....

Vi må konstatere endnu en usandhed fra den kendt.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 22:37

> [...]
> Det med dokumentation er jo heller ikke hans stærke side.
> Hmmmm.....
>
> Vi må konstatere endnu en usandhed fra den kendt.

Så vil jeg foreslå at du kontakter COOP Danmark og beder dem oplyse i
hvilken uge LP Plader var i deres katalog.
Jeg gemmer ikke forretningers kataloger for et helt år...det er kun noget
autister gør.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-08 08:24

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> Ingen kunne jo vide at jeg sån lige gemmer tilbudsaviserne i et år.

undskyld mig ...det er der jo heller ikke nogen normale mennesker der
gør ... ?

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-08 09:55

> [...]
> det kun fås i nørdebutikker i
> Københavnstrup og de større byer. Det skal ud i hele landet.

Hej Åge

Som du jo nok har bemærket, var det Allan, der skrev om LP'erne i
Dagli'brugsen.

Hvilket jo lyder ganske troværdigt, siden så mange andre har genoptaget
pladespilleren.

Så næste skridt, bliver jo nok, at Brugsen, Favør & Se & Hør igen begynder
at få produceret deres egne plader igen. Så hvem ved.... Fakta og Bilka
følger måske så efter ....

Det ville på ingen måder, plage mig.... Det ville ikke skade, at der igen
blev lidt kamp om kundernes penge.

Det er kun ganske kort tid siden, at jeg købte en tripple med Daimi, og det
lød ganske morsomt, da den unge kassedame skulle forhøre sig om prisen....
Der kom Daimi til at hedde..... Daaaa--iiii--mii, udtalt så selv Daimi ville
have følt sig som en indvandrer, ved at høre sit navn udtalt på den måde
))....

Og nej, jeg har ikke set annoncen, og det er muligt der ligger nogle gamle
SuperBrugs kataloger her, men nu er fyrings sæsonen startet, så er der
nogen, går de nok til, som optænding.... Men jeg læser dem ikke først

Normalt plejer jeg godt at kunne få øje på et godt tilbud, når jeg ser
det.... Og det var forresten i Torsdags, 2 Kg Ost i Kvickly for Kr 79,95....
Det var billigt, men så måtte jeg også sprænge budgettet, og give hele Kr
55,- for 20 isvafler.. Surt, de plejer kun at koste Kr 40,-

Nu er Brugsen heller ikke lige den butik, som jeg føler er mest interessant,
da det vel næsten er den eneste, vi ikke har i Brønderslev.... Og som jeg jo
har skrevet før, så vidt muligt, bliver mine penge i nærområdet. På den
måde, prøver jeg på, at bevare mit nærområde... Så med andre ord, i dag er
det meget sjældent, jeg kommer i Brugsen. Kommer da lige i tanker om, at vi
da vist har en i Vrå, og der er ca lige langt, men af ukendte årsager, ender
vi næsten altid i Brønderslev.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-08 18:40

> [...]
> hvilken uge LP Plader var i deres katalog.
> Jeg gemmer ikke forretningers kataloger for et helt år...det er kun noget
--------------------------

Betemt ikke. Jeg gemmer dem nemlig også. Nemlig alle de vigtigste
tilbudskataloger, for at kunne se hvad jeg har lyst til at give for en given
vare, hvis jeg pludselig skulle få brug for at.
Manga gange kan man få en pris presset ned under henvisning til at den HAR
kostet xxx antal kroner på tilbud.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-08 15:31

> [...]

> 2 Kg Ost i Kvickly for Kr 79,95....
> Det var billigt, men så måtte jeg også sprænge budgettet, og give hele Kr

______

He he. Nu er det altså mest i forbindelse medat skulle købe en større
elektronisk ting eller hårde hvidevarer.
Så er det rart lige at kunne bladre bladrer og se. "HOV. EN RADIO , hallo
hallo. Det var billigt". Ind at besøge en
radiobutik. "Godaw, jeg vil gerne have den der radio, men jeg vil kun give
dig xxxx kroner for den, for det har
jeg set den til i et tiludskatalog".
Det samme angående hvis køleskabet står af. Jeg synes selv det er ret
snu`t , hehe.

Det virker i hvert fald tit.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-10-08 10:38

> [...]
> dig xxxx kroner for den, for det har
> jeg set den til i et tiludskatalog".
> Det samme angående hvis køleskabet står af. Jeg synes selv det er ret

Hej Åge

Jeg ved ikke, hvor mange gange, og i hvor mange Punkt 1 butikker, jeg har
prøvet på at købe deres tilbud, men det er endnu ikke lykkedes. Jeg har
faktisk engang fået tilbudt en Dyson støvsuger til Kr 2995,- Hvilket ifølge
ekspedienten, skulle være Kr 1000,- under den normale pris.... En ufattelig
dum handling, når man står lige ud for en Dyson prisliste, som der hænger på
væggen, hvor den model i vejledende udsalgspris står til netop Kr 2995,-
)
Så vi daskede over til Skousen, og købte en Dyson Animal Pro, men måtte så
godt nok give lidt mere.

Så for at sige det på den måde, der skal godt nok en ordentlig regnbyge til,
for at få os til at gå ind i Punkt 1... Der er grænser for, hvor mange
gange, man vil løbe til grin.

Jeg har købt træbrikketter i både Jem & Fix, og Rema1000 til billige
penge.... Og de havde begge udsolgt, da jeg kom, men de oplyste da straks
selv, at jeg kunne bare købe dem nu, og hente dem, når de kom hjem.... Så på
den måde, jeg løb ikke forgæves, og fik min tilbudsvare.... Selvom de blev
lidt forsinket. Ja sidste gang, blev jeg faktisk ringet op af Jem & Fix, at
jeg kunne komme og hente mine træbrikketter.... .... Der havde jeg lige
hentet dem, et par dage i forvejen... Så somme tider kan man spekulere
over.... Hvor meget koster det egentligt mig, at være så ærlig ...

Faktisk lige nu, har jeg papir på, at jeg har købt 960 Kg træbrikketter, og
170 Bituwell plader i Jem & Fix, som endnu ikke er udleveret, og det endda
til trods for, at jeg har hentet dem, og en ret stor del af pladerne, også
har været sat op, i ca 2 år nu ... Træbrikkerne er godt nok her for
nyligt... Men det er uomtvisteligt.... Jeg kunne køre op, og kræve at få en
palle mere, for ifølge papirerne, har jeg dem tilgode.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-09-08 06:33

> [...]
> >

> Ja det er da klart, men sådan har det vel altid været? Man har hørt noget
> musik, typisk i radioen, og så har man købt det man kunne lide.

Nej da for hulen.... Det ville aldrig gå godt... Konen ville straks
beslaglægge pladsen, og så skulle hun til at bryde sit stakkels hovede med,
hvad hun skulle bruge den til.... Det kan jeg alligevel ikke nænne . Så
jeg er nødt til at bevare et passende antal LP'er.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 15:55

> [...]

> skal
> tilpasse mig. Magter den ikke det, tja, så må den musik jo være en

_____________________

Sådan har jeg faktisk aldrig tænkt på at sige det, men det er jo fuldstændig
rigtigt. Det er den mest fornuftige musikalske kommentar jeg har set i de 10
år jeg har haft internet.

Ingen musikalsk ansvarlig i DR er overhovedet berettiget til, på nogen som
helst måde, at stille sig op som dommer og definere at den der musik er
fornyende, så den vil vi gerne spille. Og den der musik den er IKKE fonyende
så den arkiverer vi lodret og spiller den ikke.

Denne udvælgelsesmåde vil kun have sin berettigelse hvis det var et markant
ønske blandt hele befolkningen at musik skal være fornyende.

For mit eget vedkommende vil jeg gerne have mig frabedt, at skulle mene at
musik skal være fornyende. Det har jeg generelt overhovedet ikke noget som
helst ønske om at den skal være. Hvem i alverdens riger og lande skal
bestemme at musikken bør være fornyende. Jeg gider ikke at høre fornyende
musik. Mon ikke der er en grund til at jeg ser slagermusikshow fra Tysk
stats-tv. Det er jo nok fordi jeg ved at der er musikken ikke fornyende. Den
har samme lyd og stil som den altid har haft, eller i hvert fald siden
60-erne. Og det vil jeg gerne høre og åbenbart er det et udpræget ønske
blandt mange her i landet at de ikke har noget specielt ønske om at musiok
skal forny sig.

Det er selvfølgelig meget generaliserende sagt, for selvfølgelig skal der
lige komme en lille sjov fornyelse engang i mellem, noget sjovt eller
specielt. Det kunne f.eks. sådan noget som Bamses Venner lavede i 70-erne,
med at lave sjove tekster til gamle rock`n´roll-melodier. Eller når Ib
Grønbech synger på jysk.

Så, ja. Musikken skal tilpasse sig hvad folk ønsker OG DEN SKAL SPILLES I
RADIOEN. Både musik for dem som vil høre fornyende musik og musik for dem
som vil have musik som IKKE har fornyet sig (f.eks. slager / dansktop).

Tænk sig hvis jeg o måske Benny stiller os op og siger at vi kun vil høre
musik som ikke har fornyet sig på P4. Det kan man ikke tillade sig. Der skal
selvfølgelig være musik for begge parter.

FYR OLE MØLGÅRD
Glad for at DR-bestyrelsen skal til at diskutere det lovlige i
dansktopkorstoget. Hvis (forhåbentlig når) man finder ud af at det er
lovstridigt og ikke følger public-service-forpligtelsen, bør der
selvfølgelig fyres ansvarlige folk. Den første må selvfølgelig være
udviklingschef Ole Mølgård. Han har så grundigt diskvalificeret sig selv som
kompetent til sit job. Han bør fyres med det samme. Han stillede sig op som
dommer angående at vi spiller meget FORNYENDE dansktop. Han er trods alt
ikke dommer. Ud af vagten med ham.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 17:33

> [...]
fuldstændig
> rigtigt. Det er den mest fornuftige musikalske kommentar jeg har set i de

Hej Åge

Jamen det er jo den vej det går, og jeg gætter på, at DAB radioen ikke har
gjort det bedre.... Alle stationer, kører et meget snævert program, og
kommer DJ'en bare til at vende en plade forkert, bliver han skudt ved
daggry.

Det kan vi nok ikke lave om på.... Det er det samme som at sige, hvis ikke
farven fra Orange scene er smittet af på os, har vi egentligt ikke noget at
gøre herinde.... Eller sådan er der i hvert fald, nogle som vil udlægge det.
Men sådan er kulturen idag... Havde TV brugt lidt længere tid på Coldplay,
kunne det være, jeg havde fået et ganske anderledes indtryk af dem, men når
jeg kun hører en guitarist, der ikke rigtigt ved, hvordan han kommer videre
til næste akkord... Det frister ikke ligefrem til et genhør.... Så derfor,
alt hænger vel sammen med de oplevelser man har haft med det, hvis det ikke
var noget, man var godt kendt med i forvejen. Se bare indstillingerne til
P3 & P4

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 18:13

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Så hvis du ikke føler, at Åge forny'er sig....

Mente nu mest i forhold til hans såkaldte "jokes", men selvfølgelig også i
forbindelse med musikken.
Jeg har ingen problemer med folk, der kan lide dansktop...smag er jo som
bekendt forskellig. Men jeg tror folk efterhånden sætter den på autopilot,
når de svarer Åge, fordi han gennem snart mange år har spammet forskellige
nyhedsgrupper med indlæg om schlagermusik...det kan godt virke lidt
trættende i længden.
Men det er sjovt med Åge, han er nærmest som en dr. Jekyll og mr. Hyde...han
er en egentlig en fredsommelig og flink fyr, men så snart at sætter sig til
tasteturet og udspyr tusindvis af indlæg...ja så går det helt galt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 18:45

men så snart at sætter sig til

> tasteturet og udspyr tusindvis af indlæg...ja så går det helt galt

_____

Det er jo også mange indlæg fra de intollerante som skal have et svar. Så er
det bare med at sætte trykluftbor på tastaturet for at nå det.

Fra : Max

Dato : 25-09-08 18:50

Hej Åge

> Det er jo også mange indlæg fra de intollerante som skal have et
> svar. Så er det bare med at sætte trykluftbor på tastaturet for at nå

Hvis det drejer sig om intolerance, ja så tager du jo fint førsteprisen.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-09-08 06:51

> [...]
til
> tasteturet og udspyr tusindvis af indlæg...ja så går det helt galt

Jamen det gør det jo ikke bedre, at der straks sidder en flok, som er klar
til at kaste sig over ham.

Og så var det jo lige meget, hvad han skrev, så var det absolut forkert,
uanset hvor korrekt, det så end måtte være.

Så er det man skal til at gøre op med sig selv, hvem var egentligt værst....
Åge, eller hylekoret.

Det som egentligt fængede ved Åge, var hans evigt gyldige glæde, over den
musik han skrev om.

Så set med mine øjne, så hellere en glad Schlager fan, end en halvsur gnaven
rock fan.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:14

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Åge, der skal være plads til enhver smag
__

Ved du hvad. Hvor har du ret Hr.Larsen. Mener du ikke at pop og rock har nok
plads da?

Forresten angående musikformidling bruger jeg nu godt nok de mere
professionelt lavede slager-musiksider, som ikke laves her i landet, men
derimod af statsradioen på Færøerne og i Norge.

FRA FÆRØERNES RADIO
http://www.uf.fo/uppata/index.asp?lang=no&letter=T&linkid=

FRA NORGES RADIO
http://www.nrk.no/dansefot/

FRA TYSKLAND
http://www.stadlpost.at/

Så fik vi vist lige det saty på plads

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:19

Åge Halldorsson har bragt dette til os:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> __
>
> Ved du hvad. Hvor har du ret Hr.Larsen. Mener du ikke at pop og rock har nok
> plads da?

Jo rigeligt, men det har dansktop også.

Heldigvis fylder det nærmest nul på de gode stationer.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:26

> Jo rigeligt, men det har dansktop også.

____

Årh, så er jeg rolig. Giver du mig ikke lige nogle gode links til hvor. Bare
en 8-9 stykker

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:27

Den 20-09-2008, skrev Åge Halldorsson:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> ____
>

> Årh, så er jeg rolig. Giver du mig ikke lige nogle gode links til hvor. Bare
> en 8-9 stykker

Er 1 ikke rigeligt, det synes jeg da det er.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 21:44

> Er 1 ikke rigeligt, det synes jeg da det er.

SV: Arh kom nuuuuu. Bare 6-7 stykker så. Der er jo rigeligt siger du.

Please. Vil du ikke nok?

Hilsen Åge

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 21:46

Åge Halldorsson skrev den 20-09-2008:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> SV: Arh kom nuuuuu. Bare 6-7 stykker så. Der er jo rigeligt siger du.
>
> Please. Vil du ikke nok?

Jeg siger 1 er rigeligt, og heldigvis er dem der putter penge i den
slags enige.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 22:50

> Jeg siger 1 er rigeligt, og heldigvis er dem der putter penge i den slags
> enige.

________

Jajaja - Men s?å vil jeg også have lov at tro du lyver, når du siger der er
al det dansktop.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-08 21:54

Mr.Larsen <mrlarsen> wrote:

> [...]
> et lille fristed for dig.
>
> http://www.dansktopmusik.dk/
>
> Gudskelov er dansktopmusik uddøende, og kun ganske få "amatør"stationer

Radio generelt er uddøende ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 22:55

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Radio generelt er uddøende ...
>
> /thomas
_________

Ja, men vi kan takke radioerne selv for de. de har ikke formået aty forny
sig. det lyder ens på dem alle og det er dybt amotøragtigt udført, trods
super avanceret teknik. Det gælder alle stationer. Så ja. Radio er ved at
ødelægge sig selv. Med enkelte fornyende eksempler.

Det gælder forøvrigt også tv. Man er desperate og sender talen(løs)-show på
begge kanaler på samme tid og i samme stil.
Tv er ved at udrydde sig selv.

Hilsen Åge

Ps. Men jeg tror ikke det er så alvorligt i andre lande. Tysk tv sender et
professionelt mix af alle typer udsendelser. Og næsten intet af det der
"se-hvor-meget-jeg-er-dygtigere-end-dig-show". her taler jeg om de
officielle public-servicekanaler.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-08 23:09

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Radio generelt er uddøende ...
>
> /thomas

Ja i den grad...der er "kun" knapt 5 millioner i DK der lytter til radio på
en uge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:07

Allan Krautwald <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Ja i den grad...der er "kun" knapt 5 millioner i DK der lytter til radio på
> en uge

det siger jo intet .. for de 10 minutter i bilen frem og tilbage tæller
jo også med.

Tro mig, om 10 år er der ikke noget der hedder "radio" mere .. ikke i
den form som vi ser idag ..

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 17:11

Thomas von Hassel wrote:
> Tro mig, om 10 år er der ikke noget der hedder "radio" mere .. ikke i
> den form som vi ser idag ..

Det vil jeg dog ikke tro, for det sagde "de" også for 25 år siden.. Hvor
mange gange skal man "tro" på det, før det går i opfyldelse?

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:16

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Det vil jeg dog ikke tro, for det sagde "de" også for 25 år siden.. Hvor
> mange gange skal man "tro" på det, før det går i opfyldelse?

måske fordi flere og flere selv vil bestemme hvad de vil høre .. f.eks.
på deres iPods, eller online service som Pandora og last.fm hvor du ikke
bare er tvunget til hvad manden i radioen har bestemt sig for at spille
den dag men har medinflydelse ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:17

> [...]
> på deres iPods, eller online service som Pandora og last.fm hvor du ikke
> bare er tvunget til hvad manden i radioen har bestemt sig for at spille

og jeg glemte helt at nævne podcast som en glimrende erstatning for talk
og news radio ...

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 17:21

Thomas von Hassel wrote:
> og jeg glemte helt at nævne podcast som en glimrende erstatning for
> talk og news radio ...

Har vel heller intet med radio at gøre, men mere med download'n'go (hmm, nyt
fint ord?)

Men radio, som at høre det skrammel som nu engang er i æteren, det tror jeg
ikke vil forsvinde. Slet ikke så længe der er så meget dårlig smag til i
verden.

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:23

> [...]

> ikke vil forsvinde. Slet ikke så længe der er så meget dårlig smag til i

på et eller andet tidspunkt er der ikke flere reklame kr. tilbage i alm.
radio, og så er der kun public service tilbage indtil det også
forsvinder ...

/thomas

Fra : Max

Dato : 21-09-08 17:30

Hej Thomas

> på et eller andet tidspunkt er der ikke flere reklame kr. tilbage i
> alm. radio, og så er der kun public service tilbage indtil det også
> forsvinder ...

Når de kommercielle og Public Service kanalerne er væk, ja så
bliver der pludselig basis for små radiostationer der kan drives
for meget små penge, det vil såmændt nok holde liv i det vi
i dagligdagen kalder radio nogle år frem i tiden.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 17:43

> på et eller andet tidspunkt er der ikke flere reklame kr. tilbage i alm.
> radio, og så er der kun public service tilbage indtil det også
> forsvinder ...

Det er simpelthen ikke korrekt...radioreklame blomstrer i udlandet, det er
kun i Danmark, det ikke har slået igennem endnu pga manglende dygtighed.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:47

> [...]

> kun i Danmark, det ikke har slået igennem endnu pga manglende dygtighed.

really ? .. har du nogen tal på det ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 17:49

> really ? .. har du nogen tal på det ?
>
> /thomas

Ja, men hvad med selv at Google det
Iøvrigt lytter 95% af befolkningen radio i løbet af en uge ifølge de
ugentlige målinger:
http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article1427564.ece

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:37

> [...]
>
> Ja, men hvad med selv at Google det
> Iøvrigt lytter 95% af befolkningen radio i løbet af en uge ifølge de

Så ender det måske med at Åge får nogenlunde ret alligevel ? )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 15:10

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Så ender det måske med at Åge får nogenlunde ret alligevel ? )

I hvad?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-08 05:22

> I hvad?

Nåh jah, oprindelsen er jo nok efterhånden ved at være gået tabt

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 15:14

> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Nåh jah, oprindelsen er jo nok efterhånden ved at være gået tabt
>
> M.V.H....Benny..

____

Hej Benny

Utroligt at nyhedsgruppens talsmand "Mr. Vi" ikke kan give et bedre svar. .
Svarene er næsten lige så ringe som hans evne til at dokumentere. Hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 10:16

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> ____
>
> Hej Benny
>
> Utroligt at nyhedsgruppens talsmand "Mr. Vi" ikke kan give et bedre svar.
..
> Svarene er næsten lige så ringe som hans evne til at dokumentere. Hehe
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Som jeg mener jeg skrev... Der er vist mere end et trin i en vals....

Jeg har altid hørt Dansk musik...
Jeg hører fortsat Dansk musik...
Jeg vil formodentligt altid høre Dansk musik.
Jeg vil til enhver time, stå ved, at jeg hører Dansk musik.
Jeg skammer mig aldrig over, at vedkende mig dette...

Så alt i alt, havde jeg stemt, havde jeg påvirket undersøgelsen i opadgående
retning...
Så hvorfor skulle jeg så være uenig med den... Altså hører jeg til i de 62%.
Jeg hyler altså med den største flok. ( Fordi jeg er en tøsedreng ) ))))
Nå nej, undskyld, jeg går jo i selvsving ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 16:15

> Nå nej, undskyld, jeg går jo i selvsving ))
>
> M.V.H....Benny..
______

Jeg tror der vil følge en kommentar fra ledelsen af NG om kort tid, da du er
gået i selvcsving.

De skal dog lige have koordineret deres dagsplan for at kunne holde mødet,
altså "Mr. Vi" og ham der den anden sjove.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 17:34

> [...]
>
> De skal dog lige have koordineret deres dagsplan for at kunne holde mødet,
> altså "Mr. Vi" og ham der den anden sjove.

Ja det kan godt være, de trænger til noget fornyelse....

Men de kunne jo levere den selv )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-08 18:47

> Ja det kan godt være, de trænger til noget fornyelse....
>
> Men de kunne jo levere den selv )
>
> M.V.H....Benny..

___

Hej Benny

I det her undtagelses-tilfælde vil jeg gøre en undtagelse angående min
mening om det med at forny sig.

Altså HELT undtagelsesvis

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 19:15

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> really ? .. har du nogen tal på det ?
>
> /thomas

___________

Sån noget må du altså ikke bede ham om. Ham Krutte-tossen beskæftiger sig
ikke med dokumentation for sine påstande.

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 17:18

Thomas von Hassel wrote:
> [...]
> hvor du ikke bare er tvunget til hvad manden i radioen har bestemt
> sig for at spille den dag men har medinflydelse ...

Hvad skal man så med radio? Hukommelseskort er så billige, at man kan have
1.000.000 numre med sig på farten, at det med at have indflydelse på hvad
man vil høre, bare er et spørgsmål om en afspiller..

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:20

> [...]

> 1.000.000 numre med sig på farten, at det med at have indflydelse på hvad
> man vil høre, bare er et spørgsmål om en afspiller..

var det ikke min pointe lige før ?

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 17:22

Thomas von Hassel wrote:
> var det ikke min pointe lige før ?

Måske, men walkman'en har været til i 30 år nu, så den pointe er vel ikke så
ny endda.. Og har da intet med radio at gøre..

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-08 17:26

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Måske, men walkman'en har været til i 30 år nu, så den pointe er vel ikke så
> ny endda.. Og har da intet med radio at gøre..

som du selv siger ... jeg kan have 10.000 numre på min iPod .. det trick
er lidt svært med en walkman :)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 17:45

> var det ikke min pointe lige før ?
>
> /thomas

Den pointe holder kun hos de få, der vil nøjes med non-stop musik

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 17:41

> [...]
> jo også med.
>
> Tro mig, om 10 år er der ikke noget der hedder "radio" mere .. ikke i

Narh 10 minutter holder sgu ikke, da danskerne i gennemsnit lytter til radio
18-20 timer om ugen.

Selvfølgelig er der radio i den form vi kender om 10 år, men der vil bare
være meget mere af den og den vil fint sideløbende eksistere sammen med
andre platforme.
For 5 år siden var der dem, der troede FM ville væreen saga blot i
2010...men nu taler man om at replanlægge FM-båndet for at skaffe plads til
flere stationer.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:35

> [...]

> jo også med.
>
> Tro mig, om 10 år er der ikke noget der hedder "radio" mere .. ikke i

Hej Thomas

Er det ikke det, de alle dækker sig ind under....

I den form som vi ser i dag...

Og til trods for, at sådan har det lydt, i al den tid jeg kan huske...

Har der aldrig været flere radiolyttere, end der er i dag....

Det mest pudsige er, at heller aldrig før, har musikindustrien været så
økonomisk trængt, som den er i dag.

Så trængt, så de ligefrem, mange steder må lægge musikken ud " Til Gratis
Download "...

Så alle dem der gerne vil støtte rock'en, når altså sjældent over til
muldvarpeskindet....

Jo Rock'en lyder godt nok, meget afholdt, men ikke særligt velholdt ))

For det kan da ikke være de småpenge der er i Dansk top, der betyder noget,
vel ???

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:25

> [...]
> sender det.
>
> --
> Sia Furler the singing goddess from Australia...

Gad vide om det var derfor, musikindustrien var så skrækkeligt nødlidende
???

M.V.H....Benny..

Fra : Dopedog

Dato : 21-09-08 11:48

> [...]
> men det plejer i værste fald kun at dreje sig om ganske få procent.
>
> Så lad os da bare for Anders-drengens skyld smide 10 % væk. Så røg vi ned

Sig mig, hvor gammel er du ? Over 70 eller under 5 ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-09-08 04:38

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> 62 % AF DANSKERNE VIL HAVE MERE DANSKTOP
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1058412.ece
> Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe

Det er ikke repræsentativt for den danske befolkning at lade tilfældige
EkstraBlads læsere selv beslutte om de vil give deres mening til kende.

Lur mig om ikke EkstraBladet er Danmarks suverænt mest læste avis hvis du
kan finde 3500 dansktop lyttere og spørge dem. Tingene hænger jo sammen.
Let overfladisk nyhedsstof og let overfladisk dansktop går sikkert hånd i
hånd.

Næh du... tjek de frie internet radiostationer. De findes i 1000vis. Hvis
danskpop var så populært skulle der jo nok være nogen der satte sig ned
og streamede dansktop til de hungrende masser.

Jeg er overbevist om at du kan poste en liste så lang over dansktop
feeds.

Ellers god fornøjelse med at søge:

http://www.shoutcast.com/
http://www.live365.com/index.live
http://www.radiotower.com/country-DK.html

Håber ikke jeg har ødelagt resten af din måned...

--
Dansktop? Så hellere høre græsset gro.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 08:06

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh du... tjek de frie internet radiostationer. De findes i 1000vis. Hvis
> danskpop var så populært skulle der jo nok være nogen der satte sig ned
> og streamede dansktop til de hungrende masser.

Hvis der var penge i lortet, ville jeg straks starte en radiostation med
Dansktop...ikke fordi jeg bryder mig specielt meget om musikken...men penge
kan drive en til meget

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 09:30

> Hvis der var penge i lortet, ville jeg straks starte en radiostation med
> Dansktop...ikke fordi jeg bryder mig specielt meget om musikken...men
> penge
> kan drive en til meget

____________________________

Hvad skal den hedde?. Der er penge i "lortet".

Links til dem der i øjeblikket løber med pengene:
http://www.limfjordplus.dk/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-09-08 12:07

Åge Halldorsson sendte dette med sin computer:

ROFLMAO...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 12:22

> ROFL-MAO...

___

RAFL-ANDERSFOGH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-09-08 12:59

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in news:48d6060d$0$56781
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://www.limfjordplus.dk/

Er det dit bedste bud på en dansktop station på nettet?

Må man spørge hvorfor du ikke bare opretter en selv? Iflg pålidelige kilder
skulle 2/3 dele af befolkningen sidde klar... lur mig om ikke en pæn del af
dem ovenikøbet er parate til at slippe lidt guld for at kunne fylde
øregangene med Keld og Co.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:40

> [...]
> øregangene med Keld og Co.
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Jo jeg har da købt en god del af deres plader...

Nogle af dem, endda flere gange....

Det indrømmer jeg gerne.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-08 15:30

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Jo jeg har da købt en god del af deres plader...
>
> Nogle af dem, endda flere gange....
>
> Det indrømmer jeg gerne.
>
> M.V.H....Benny..

____

Det har jeg godt nok ikke. Jeg mener at Fru Hilda har ødelagt Donkeyen. Det
er for sukret. Paradoksalt nok har jeg næsten alle Kandis`s cd-er (Kandis
sukker).
Jeg fortrækker dog Kim og Hallo`s mere ramasjang-agtige fest-musik. Men også
Kim`s lillebor Jesper`s plader har jeg alle af. Blue Hawai er nemlig også
super.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-08 05:36

> [...]
også
> Kim`s lillebor Jesper`s plader har jeg alle af. Blue Hawai er nemlig også

Hej Åge

Det er vel det, man kalder livets normale gang....

Først var de Rock, og så gik de, som nogle af de første, over til det
Danske, og Keld & Hilda blev jo så efterhånden mere og mere, Far og Mor, da
Annette stak sit lille sjove hovede frem, og siden igen, Bedstefar &
Bedstemor, sådan i takt med, at Annette begyndte at blive til flere.... Så
alt i alt, udviklingen fra at være en lang halvfræk lemmedasker, til at
blive, en ganske almindelig familie.

Stort set samme udvikling, som hos Bjørn & Okay, der dog altid, har været
mere Dansktop, end Keld & Co....
De andre du nævner, var jo slet ikke født dengang

M.V.H....Benny..

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-09-08 11:38

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:
> Her er et link som vist godt kan give frustrationer hos mange. Og
> dog. Så mange er det jo heller ikke.

62% af 3500, er 2170 selvbestaltede aktører i et midelmådigt blad, til
midelmådig musik..

Jeg vil ha´ min heavy...

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 12:02

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:48d62406$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 62% af 3500, er 2170 selvbestaltede aktører i et midelmådigt blad, til
> midelmådig musik..

---

er de 38% dansktophadere også selvbestaltede ??????????????

Underlig logik

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-09-08 12:09

Åge Halldorsson har bragt dette til verden:
> [...]
>
> ---
>
> er de 38% dansktophadere også selvbestaltede ??????????????

Hvor mange gange stemte du? Alt der kræves er at man nægter cookies, så
kan man stemme alt det man vil, når det kommer til stykket, er du
garanteret den eneste der stemte for, med 2170 små klik.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 12:23

> Hvor mange gange stemte du? Alt der kræves er at man nægter cookies, så
> kan man stemme alt det man vil, når det kommer til stykket, er du
> garanteret den eneste der stemte for, med 2170 små klik.

----

Kunde de 38% modstandere ikke også gøre det? - Når de nu gjorde så meget for
at stemme ?????

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-09-08 12:32

> [...]
>
> ----
>
> Kunde de 38% modstandere ikke også gøre det? - Når de nu gjorde så meget for

Muligt, men nu er du jo fanatisk hvad angår dårlig musik, så jeg er nok
tættere på sandheden.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 13:28

> Muligt, men nu er du jo fanatisk hvad angår dårlig musik, så jeg er nok
> tættere på sandheden.

___

Nårh ja.

Fra : Ralph

Dato : 21-09-08 16:32

> Kunde de 38% modstandere ikke også gøre det? - Når de nu gjorde så meget
> for at stemme ?????

Nix, jeg har stemt - een gang.

--
Ralph

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:43

> [...]
> garanteret den eneste der stemte for, med 2170 små klik.
>
> --
> Sia Furler the singing goddess from Australia...

Det må man jo sige.... Du er godt kendt med procedurerne

Er det dem, du plejer at bruge ?????

Jeg undskylder ikke, at jeg syntes godt om Dansk top

Jeg undskylder heller ikke, at jeg syntes godt om Rock...

Og jeg skammer mig ikke over, at høre både Birthe Kjær & Deep Purple...

Se det er mit problem.... Hvad er dit ????

M.V.H....Benny..

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-09-08 14:37

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> er de 38% dansktophadere også selvbestaltede ??????????????
>
> Underlig logik

Hvor ser du logikken halte?

Er det mine postulater om midelmådighed?
EB er da ikke kendt for seriøs jurnalistik..
mao, deres læsere kan heller ikke være for seriøse..

Som en kollega sagde: "Jeg læser ekstrabladet og rapport, så jeg er vel
informeret" - ja så er niveauet på plads..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-08 14:45

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:48d64dfe$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Med venlig hilsen
> Michael Petersen
> Residerende i Nyborg

___

Det rigtige må være
Michael Petersen
Retarderet i Nyborg

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 16:59

> Det rigtige må være
> Michael Petersen
> Retarderet i Nyborg

Du har vist passeret sidste salgsdato forlængst.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 11:59

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Du har vist passeret sidste salgsdato forlængst.

Tror sgu det gik galt allerede på produktionsdatoen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 22-09-08 06:14

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> Det rigtige må være
> Michael Petersen
> Retarderet i Nyborg

Er du nu der i sandkassen igen?

Det er sgu typisk svagpisseri, når der ikke er flere argumenter, så går man
efter manden i stedet for bolden..

Du er mindre Intelligent end BO Warming, men lige så træls.

I filteret med dig..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-08 15:32

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:48d729ab$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

mindre Intelligent end BO Warming,

---

Noget familie ???

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-08 05:37

> "Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
> [...]

Den kunne jeg godt li' )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-08 15:17

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Den kunne jeg godt li' )
>
> M.V.H....Benny..

---

Mange tak.

Joh, som man siger "man har jo kun det skæg man selv sidder på".

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-08 10:16

> [...]
>
> ---
>
> Mange tak.
>
> Joh, som man siger "man har jo kun det skæg man selv sidder på".

Eller har i klemme i lynlåsen...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-08 13:21

> [...]
> sidste tre dage har Ekstra Bladet kørt på sagen.
>
> Nå, hvad har mindretallet at sige til det, hehe
>
> Undskyld hvis weekendhumøret røg hos nogle.

Hej Åge

Hvorfor skulle humøret ryge ved det.... ?????

Det ville være lige så velkomment som Quadrophenia eller Mc.Vicar

M.V.H....Benny..