Musik til diasshow
Fra : Michael Lund

Dato : 20-09-08 16:39

Er ved at lave en ferie DVD hvorpå der også er et lysbilledshow, men jeg
mangler noget dæmpet instrumental musik der dog ikke skal tage for meget
opmærksomhed, men bare lægge en stemning som i sagens natur - da det er fra
en ferie - er hyggelig.

Har I nogle forslag.

Mvh.
Mic.

Fra : Max

Dato : 20-09-08 19:28

Hej Michael

> Har I nogle forslag.

Den er svær, andres feriebilleder er jo noget af det
kedeligst man kan tænke sig, men hvor var i henne
på ferien ?

--
Mvh Max

Fra : Michael Lund

Dato : 20-09-08 20:39

> Hej Michael

> Den er svær, andres feriebilleder er jo noget af det
> kedeligst man kan tænke sig, men hvor var i henne
> på ferien ?

Ja, det er jo det

Jeg kan dog forsikre for at det kun er dem fra familien der var med der ser
den.
Vi var et så eksotisk sted som Samsø, så der er jo ikke noget dér der kan
lede musikken i en speciel retning.

Mic.

Fra : Max

Dato : 20-09-08 20:42

Hej Michael

> Vi var et så eksotisk sted som Samsø, så der er jo ikke noget dér der
> kan lede musikken i en speciel retning.

Hvad med De Instrumentale med Lars Lilholt Band ?

Ellers kunne der jo være folk som Per Frost og Peter White.

--
Mvh Max

Fra : Michael Lund

Dato : 21-09-08 10:22

> Hej Michael

> Hvad med De Instrumentale med Lars Lilholt Band ?
>
> Ellers kunne der jo være folk som Per Frost og Peter White.

Ok, tak jeg kigger på det :D

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 10:49

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message
> [...]
> mangler noget dæmpet instrumental musik der dog ikke skal tage for meget
> opmærksomhed, men bare lægge en stemning som i sagens natur - da det er

Jeg ville lægge noget klassisk musik i baggrunden, hvis det var mig.
Det første jeg kom til at tænke på var Bachs Brandenburger Concerto, som er
noget dejlig glad musik:

http://www.youtube.com/watch?v=I3M1lvsfQRA

/Alex

Fra : Michael Lund

Dato : 21-09-08 12:44

> Jeg ville lægge noget klassisk musik i baggrunden, hvis det var mig.
> Det første jeg kom til at tænke på var Bachs Brandenburger Concerto, som
> [...]

Kunne faktisk godt finde på at gå klassisk og det her er et rigtig godt bud.

Mic.