Elka manual
Fra : Jørgen

Dato : 20-09-08 06:56

Jeg har anskaffet mig en brugt ELKA elorgel, her på mine game dage, så
pensionisten kan fordrive tiden.
Desværre har producenten lukket og man kan ikke få hjælp den vej.
Jeg kan se man kan indstille ”dyret så man kan trykke på en knap så man
kan få sine favoriter indstillinger tilbage på både melodisiden og
rytmesiden..
Jeg vil gerne have fat i en manual, der fortæller hvordan man gør
Nogen der har en manual, jeg kan købe eller få kopieret, selvfølgelig
betaler jeg for det

Elka
Mod. E.P.12
Seriel nr. 8853
Made in Italy

Det vil være smadder dejlig hvis nogen vil hjælpe

fra
Jørgen

Fra : Carsten Andersen

Dato : 20-09-08 08:28

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Seriel nr. 8853
> Made in Italy
>
> Det vil være smadder dejlig hvis nogen vil hjælpe

Hej,

Lidt søgen på google giver bl.a. dette link:
http://www.bagse.co.uk/manuals/displaypub.php hvor du kan købe manualen.
Eller her: http://www.wdgreenhill.com/manu/elka.htm

Jeg kan ikke finde noget i Danmark.

mvh

Carsten Andersen

Fra : Jørgen

Dato : 20-09-08 09:40

Jørgen skrev:
> [...]
> Seriel nr. 8853
> Made in Italy
>
> Det vil være smadder dejlig hvis nogen vil hjælpe

1000 tak for din hjælp
det var dejlig

fra
Jørgen