stuetermometer ?
Fra : jytte jensen

Dato : 20-09-08 18:45

Hej
Er der nogle som ved hvor man kan købe et godt stuetermometer til en
rimelig penge ? (helst ikke et digital til 2000-3000 kr.)

VH
Jytte

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-09-08 17:26

I enhver isenkræmmer forretning, og de fleste supermarkeder.... fra 20,00 -

--

Michael Nielsen

Fra : Carsten

Dato : 21-09-08 19:33

"jytte jensen (slet LBXMF)" <mismerkur@LBXMFgmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som ved hvor man kan købe et godt stuetermometer til en
> rimelig penge ? (helst ikke et digital til 2000-3000 kr.)

"Digital" behøver ikke at koste en formue...

Jeg har købt sådan en fætter her i bauhaus på tilbud for en hund, std. pris
er vist 200,-

http://www.lacrossetechnology.com.au/WS7206.html

Bemærk at bauhaus (og vist også bilka) kalder det for en Rosenberg

Hilsen
Carsten