"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen
news:48d60cd0$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3487af7b-6f3c-4125-827d-2c7a83c3126d@b1g2000hsg.googlegroups.com...
>> Kør i stedet til syn, dumper
>> den ved du hvad der skal laves.
>
> Et syn stopper, hvis der findes noget, der gør at bilen ikke kan
> synes. Så det kan kræve nogle syn inden man kender alle fejlene.
>
> ------------------------------------------------------------------------------
> Det har jeg så aldrig oplevet og mine biler har været til syn mange gange
> da jeg også har haft gulplade biler i mine første år.
> Så hos syn i sønderborg noterer de ALLE fejl.....dem retter man så og
> kører til syn igen og får den godkendt. Vil tro at ca. ½ delen af de gange
> jeg har været til syn har bilen fået anmærkninger.
> Vil tro at hvis man stiller med et vrag hvor der stort set ikke er andet
> end fejl, så kan de måske stoppe synet, men har bestemt ikke oplevet at de
> stopper fordi de finder et par fejl.
> Sidst var begge forfjedre knækkede på mondeo'en og håndbremsen for
> svag.....men synet stoppede ikke af den grund.
Du har så aldrig stillet med noget der var i totalt uforsvarlig stand...
Det er vel ret normalt for en Ford med lidt knækkede fjedre ??
Jeg har heller aldrig oplevet at de har stoppet undervejs, generelt synes
jeg at synsfolkene er ret flinke til lige at pege på småting, som ikke
betyder nogen mht syn (endnu...), men som ville være smart at få kigget på
snart.
MVH Leo