Shot Gone
Fra : iSteen

Dato : 18-09-08 18:41

Mener jeg læste engang sidste år, at Shot Gone fra Horsens, var ved at
lave deres 3. album.
Nu kan jeg ikke se et klap om dem på nettet - de har vist ikke engang en
hjemmeside

Nogen der kender noget til det?

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 18-09-08 18:54

Hej iSteen

> Nu kan jeg ikke se et klap om dem på nettet - de har vist ikke engang
> en hjemmeside

De er ikke så nemme at finde, men lidt findes der

http://www.leksikon.horsens.dk/Tema/tema-1212484385-360769-19277/Shot_Gone_27_09_1984ocr.pdf

Men skriv eller ring til Jesper, han er en flink dreng der er til at
tale med.

http://www.bjarnesen.dk/

--
Mvh Max

Fra : iSteen

Dato : 18-09-08 22:01

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Men skriv eller ring til Jesper, han er en flink dreng der er til at
> tale med.
>
> http://www.bjarnesen.dk/

Øv bøv - siden han har lavet en soloting, er Shot Gone nok fortid!
Det var en skam, for det var et herligt dansk band - i et spinkelt håb,
har jeg dog sendt ham en mail.
Tak for linket
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 18-09-08 22:18

Hej iSteen

> Øv bøv - siden han har lavet en soloting, er Shot Gone nok fortid!

Uha, Jesper har været involveret i så mange musikprojekter gennem
årene at det såmændt intet har at sige at han har lavet noget solo
noget. En anden rigtig god ting han var med i var et jazz band der
hed T-Bone, de spillede på et spisested hvor der netop blev serveret
T-bone, nogle herlige aftner havde jeg der. Der var også en tid med
et bluesband, CC Bluesband tror jeg de hed, også herligt :)

--
Mvh Max

Fra : iSteen

Dato : 24-09-08 14:34

> [...]

> Hej iSteen

> Men skriv eller ring til Jesper, han er en flink dreng der er til at

Jeg har talt med Jesper (en ualmindelig flink fyr)
Shot Gone var klar med et 3. album, men havde intet selskab til at
udgive det. De spiller sammen enkelte gange om året under deres
oprindelige navn Shotgun Wedding...bla. på Skanderborg.

Synd og skam, et af de absolut bedre danske rockbands...men det er nok
ikke lige det de unge vil ha'
--
http://isteen.wordpress.com