Grønland i november
Fra : Morten Larsen

Dato : 19-09-08 01:08

Hej alle.

Overvejer at invitere min nevø, på nyligt 8 år, en tur til Grønland. Fly
CPH- Sdr.Strømfjord og ud på indlandsisen. Han får også muskosokser og måske
rensdyr at se...

Turen indkluderer ikke så meget udover fly og indkvartering i gamle
amerikanske barakker ( det er Sdr Strømfjord!).

3 dage og en masse sne til 4.000 /voksen og 3.000 barn.

Er det vanvittigt i pris- og generelt vanvittigt?

/Morten

PS! Personligt håber jeg jo på nordlys!?!?

Fra : alexbo

Dato : 19-09-08 13:26

"Morten Larsen" skrev

> [...]
> 3 dage og en masse sne til 4.000 /voksen og 3.000 barn.
> Er det vanvittigt i pris- og generelt vanvittigt?

Prisen er ualmindelig rimelig set i forhold til hvad billetter til Grønland
ellers koster.

Men Søndre Strømfjord i november kan være en ualmindelig kedelig oplevelse,
muligvis tre dage på hotellet uden at komme uden for en dør.
Men det kan da også ende med at være en kanontur, en oplevelse af de mere
sjældne.
Jeg ville overveje om November er den rigtige måned, med hensyn til antallet
af lyse timer og risikoen for dårligt vejr.

http://kangtour.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : Armand

Dato : 19-09-08 16:04

Morten Larsen skrev:

> 3 dage og en masse sne til 4.000 /voksen og 3.000 barn.
> Er det vanvittigt i pris- og generelt vanvittigt?
>
> PS! Personligt håber jeg jo på nordlys!?!?

Ak ja, nordlys!
Hvis der var garanti for nordlys ville prisen vel ikke være vanvittig :-/

--
Armand.