sas - lukket gate
Fra : bobby

Dato : 18-09-08 10:23

Har I været ude for at SAS har lukket et gate 45 minutter før flyafgang ?

Fra : Stig Nielsen

Dato : 18-09-08 11:14

"bobby" <bobby@jeghaderspam.dk> skrev i en meddelelse
> Har I været ude for at SAS har lukket et gate 45 minutter før flyafgang ?
>
> Mvh

Nej men jeg har lige oplevet det med Continental!

Var din SAS-flyvning en USA-tur, for så kan det være at det er årsagen.....

Fra : bobby

Dato : 18-09-08 12:51

ja sas

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-09-08 13:19

"bobby" <bobby@jeghaderspam.dk> wrote in news:48d21e0f$0$15886
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Har I været ude for at SAS har lukket et gate 45 minutter før flyafgang ?

Det afhænger af hvilken afgang og billet type. Jeg har tit oplevet f.eks en
Pandion kunde blive boardet efter STD, mens rene charterafgange (oftest
SK7xxx afgange) lukker i rigtig god tid.

Fra : Niels

Dato : 18-09-08 07:03

On Sep 18, 11:23 am, "bobby" <bo...@jeghaderspam.dk> wrote:
> Har I været ude for at SAS har lukket et gate 45 minutter før flyafgang ?

Gate: nej - og det tvivler jeg på er lovligt.
Check-in: nej - men det har de vist ret til 40 min. før afgang.

Og du er sikker på, at du mener "Gate"?

--
Niels

Fra : bobby

Dato : 18-09-08 15:17

Ja gate, det var et flyskifte.

Da jeg så kom med næste fly dagen efter var gaten åben lige til afgang.

Det er derfor jeg er forundret.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-09-08 15:27

> Ja gate, det var et flyskifte.

Hvad mener du? Flybytte eller du kom fra en anden afgang?

> Da jeg så kom med næste fly dagen efter var gaten åben lige til
> afgang.

Hvilken gate var det? Der foregår mange ombygninger i CPH p.t., så det kan
måske være forklaringen. Var gaten slet ikke bemandet, eller blev du
afvist? Der mangler også stadig info om din billettype og ruten.

Du kan evt sende det til mig i mail så skal jeg gerne forsøge at finde ud
af hvad der kan være sket. Det lyder meget mærkeligt.

Fra : bobby

Dato : 19-09-08 06:55

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Jeg prøver at skrive til SAS, de må kunne forklare det.

Men tak for hjælpen.

Mvh
Bobby

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-09-08 08:20

> Jeg prøver at skrive til SAS, de må kunne forklare det.

Du får næppe et brugbart svar. Jeg har allerede tærsket statistikkerne
igennem for at finde din afgang - uden held. Så der er næppe en officiel
forklaring på hvad årsagen har været.

Men fortæl endelig hvad SAS sagde. Den slags er altid interessant.