Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lightroom 2.1 er frigivet:
Fra : Michaelbs

Dato : 19-09-08 22:19

Fra : Robert Piil

Dato : 20-09-08 06:54

Michaelbs skrev:
> http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1

Det skal vel lige med at det "kun" er en release candidate.

--
Robert Piil

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-09-08 07:48
Fra : Nicolai

Dato : 20-09-08 11:21

> http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1

Noget om "Whats new" eller er det kun bug fixes

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-09-08 11:38

Nicolai skrev:

> Noget om "Whats new" eller er det kun bug fixes

Det fremgår jo så af ovenstående links i tråden.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Nicolai

Dato : 20-09-08 12:27

> Det fremgår jo så af ovenstående links i tråden.

Siden jeg spurgte var jeg jo nok stadig i tvivl.

Tak for ingenting.

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-09-08 14:54

Nicolai skrev:

> Siden jeg spurgte var jeg jo nok stadig i tvivl.
>
> Tak for ingenting.

Ja, spil du bare fornærmet, så har du det jo sikkert godt, men fulgte du
linket:

http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/2008/09/lightroom_21_available_on_adob.html

ville du få et ret fyldestgørende svar, og det er ikke altid at alle får
læst tråene rigtigt igennem inden de spørger.

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-09-08 14:59

Nicolai skrev:

> Siden jeg spurgte var jeg jo nok stadig i tvivl.
>
> Tak for ingenting.

Du kunne også glæde dig over, at 2 mennesker overhovedet gider bruge tid
på at svare dig.

Fra : Nicolai

Dato : 21-09-08 00:11

> Du kunne også glæde dig over, at 2 mennesker overhovedet gider bruge tid
> på at svare dig.
>
> --
> Venlig hilsen
> Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Dine svar er sjældent noget at glæde sig over

Fra : Søren Friberg

Dato : 21-09-08 06:49

Nicolai skrev:

> Dine svar er sjældent noget at glæde sig over

Så tvivler jeg på, at har set det link, jeg henviste til.

Fra : Søren Friberg

Dato : 21-09-08 06:51

Søren Friberg skrev:

> Så tvivler jeg på, at har set det link, jeg henviste til.

så havde du næppe stillet et så ubændigt dumt spørgsmål.

Fra : Michaelbs

Dato : 20-09-08 11:43

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen

> Noget om "Whats new" eller er det kun bug fixes

Det er bugfixes hovedsageligt og det var også nødvendigt. Det har løst de
problemer for mig, jeg havde med LR2.

Michaelbs

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-09-08 13:29

> Det er bugfixes hovedsageligt og det var også nødvendigt. Det har løst
> de problemer for mig, jeg havde med LR2.

Bare nysgerrig - hvilke problemer havde du ?

Jørn

Fra : Michaelbs

Dato : 21-09-08 13:38

"Jørn Hundebøll" <spamnews5@dblue.dk> skrev i meddelelsen

> Bare nysgerrig - hvilke problemer havde du ?
>
> Jørn

Når jeg lavede "edit in Photoshop", så kom billedet ikke tilbage i LR og
lagde sig ved siden af rawfilen. I stedet blev der dannet en ghost mappe,
hvor billedet lå. Ville jeg have den til at "stacke" med originalen, så
skulle jeg importere filen manuelt (update folder). Et problem mange windows
brugere har haft med LR2.
Det problem er løst.

mvh Michaelbs