Hvem kører SP 49 499 (Honda)?
Fra : Knut

Dato : 18-09-08 15:31

Endnu engang (dag kl 15:45) en bilist, som ikke forstår, at når der er mere
end 1 bane (mellem Allerød og Hillerød) at det er ok at køre også i venstre
banen.
Han stoppede bevidst brugen ved at føre sig frem med 30-40 km/t selv om
banen var gabende tom de næste 2-3 kilometer.

I går så jeg 5-6 biler foran mig en VW transporter lave nummeret - han kom
dog på andre tanker da en MC med rygmærke kørte frem og bankede på hans
siderude!
Stor respekt for 'Bandidos'!

Knut

Fra : Thomas

Dato : 18-09-08 17:25

"Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> wrote in message

> Stor respekt for 'Bandidos'!
>
> Knut

Ja man kan ikke andet blive imponeret, når en på et 2-hjulet køretøj ,
banker på en bil. Lidt af et sats !

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 18-09-08 17:29

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Ja man kan ikke andet blive imponeret, når en på et 2-hjulet køretøj ,
> banker på en bil. Lidt af et sats !
>

> Mvh
>
> Thomas

Ja altså jeg tænker på alle de andre psykopater der også kører rundt i
trafikken

Mvh

Thomas