begynder sprøgsmål til ipod Touch
Fra : Peter Caspersen

Dato : 19-09-08 17:01

Hej jeg går og overvejer at købe en ipod touch, den ser godt nok fin ud .

Mit problem er kun at hvis jeg har forstået det korrekt så forgår al
forbindelse til ipoden via Itunes ?

Nu er mit spørgsmål så, vil jeg kunne lave alle avi eller wmf-filer om, så
de kan afspilles på ipod touch ?

Jeg lytter også til lydbøger, som jeg har som mp3 filer, feks. så kan en
lydbog ligge i 10 kataloger med 20 filer i hvert katalog.
Kan jeg oprette et katalog på en ipod touch, hvor jeg kommer 10 under
kataloger i ?

Som gammel pcbruger så er jeg vandtil at flytte filer med gode gamle Total
Commander, så kan jeg ligge mine filer hvor jeg vil,
og hvor min gamle mp3 afspiller kan finde dem, bestemmer man også selv hvor
man vil ligge sine filer med Itunes ?

Ser jeg problemer hvor der ingen problemer er ?

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

og tak for hjælpen

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-09-08 20:13

Peter Caspersen <pc@caspernet.dk> wrote:

> [...]
> Commander, så kan jeg ligge mine filer hvor jeg vil,
> og hvor min gamle mp3 afspiller kan finde dem, bestemmer man også selv hvor

Du mener det alvorligt, gør du ikke? Det er lige før, jeg tror, du er en
troll, der bare vil provokere, men det er vel ikke tilfældet?

> Ser jeg problemer hvor der ingen problemer er ?

Ja. På en Mac, en iPod og beslægtede produkter, kan du overhovedet ikke
bestemme, hvor du lægger dine filer. Og det er slet ikke noget problem.
Meningen er, at man lader iTunes administrere tingene. Så kan man
oprette spillelister, smarte spillelister og den slags, og det er vel
lige så godt hvis ikke bedre end selv at lægge filer i mapper. Det er
gammeldags selv at flytte rundt med filer på harddisken, men det er
svært at vænne sig af med gamle vaner. Der er også rigtig mange
Mac-brugere, der brokker sig over, at iTunes (og iPhoto på Mac) virker
på den måde. I virkeligheden er det bare en vanesag. Man skal bare give
den nye metode en chance.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Caspersen

Dato : 19-09-08 20:47

> Du mener det alvorligt, gør du ikke? Det er lige før, jeg tror, du er en
> troll, der bare vil provokere, men det er vel ikke tilfældet?

Hej og tak for svaret jeg er blevet kaldt mange ting, men en troll tror
jeg
ikke der er nogen der har kaldt mig før .

Jo jeg mente det alvorligt, men dit svar forklare den gamle pcbruger at han
skal til at
lære nye ting.

Tilsidst bare for at være helt sikker (jeg er gammel og tung pcbruger) inden
jeg bruger 2300 kr.
Hvis jeg opretter en spille liste og kalder den for "min nye bog" så kan jeg
overføre mine
mp3filer til den spilleliste og på den måde lytte til bogen på ipod touch.

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

ps. endnu en gang tak for svaret

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-09-08 20:48

> [...]

> overføre mine
> mp3filer til den spilleliste og på den måde lytte til bogen på ipod touch.

ja

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-09-08 21:45

Peter Caspersen wrote:

> Hej og tak for svaret jeg er blevet kaldt mange ting, men en troll
> tror jeg ikke der er nogen der har kaldt mig før .

Nååå... Mon ikke din mo'ah har kaldt dig det, da du var lille.

> Jo jeg mente det alvorligt, men dit svar forklare den gamle pcbruger at
> han skal til at lære nye ting.

Det er såmænd ikke så svært. - Man skal bare tænke logisk. - For det er
da logisk, at biblioteket hører sammen med spillelisterne...

> [...]
> den for "min nye bog" så kan jeg overføre mine mp3filer til den
> spilleliste og på den måde lytte til bogen på ipod touch.

For lige at udvide Henriks svar lidt, - så er det ikke tvingende
nødvendig at lægge selve musikken i iTunes mappen. Du kan godt vælge at
lægge selve musikken i en helt anden mappe er på en ekstern disk for den
sags skyld. I iTunes -> Indstillinger -> Avanceret - har du mulighed for
at vælge placering af musikmappen 'iTunes Music'. - Kan være en fordel,
hvis man sidder med en bærbar med forholdsvis begrænset plads, og man
har meget musik rippet fra CD/LP/MC så at placere det på en ekstern
Firewire disk.

Når du så opretter en spilleliste - fx. 'A', kan du tilføje titler til
den liste i den orden, du selv ønsker. På samme måde med spilleliste
'B', 'C', 'D', 'E', osv.. Hvis du så vil overføre spilleliste 'A' til
din iPod eller en anden iTunes kompatibel mp3 afspiller, bruger du så
itunes' funktion til overføresel. Når du så ikke gider høre mere på
spilleliste 'a', fjerner du den blot fra mp3 afspilleren og f.x
overfører spilleliste 'E' istedet for.

Hvis du fx. har flere computere som en Mac og en WinPC på samme netværk,
kan du hente og installere itunes og quickTime til Windows. I iTunes
indstillingerne på Mac'en vælger du så 'Deling', og via netværket kan du
så fra itunes på windows kalde dine spillelister og afspille musikken på
din PC istedet for. - Det fungerer ganske fint. - Jeg har afprøvet det
med 4 Mac + en XP i samme netværk uden problem.

> ps. endnu en gang tak for svaret

Som nybegynder på det Macske område, så spørg bare løs. Hvad den ene
herinde i gruppen måske ikke véd, véd måske den anden eller tredie. -
Svar skal du nok få..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Peter Caspersen

Dato : 19-09-08 22:17

<Som nybegynder på det Macske område, så spørg bare løs. Hvad den ene
<herinde i gruppen måske ikke véd, véd måske den anden eller tredie. -
<Svar skal du nok få..-)
<
<mvh. Erik Richard

Lyder godt og mange tak for hjælpen

mvh. Peter Caspersen

Fra : Lyrik

Dato : 19-09-08 23:00

> [...]
> .
>
> Mit problem er kun at hvis jeg har forstået det korrekt så forgår al
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja! jeg har selv en af slagsen. Igennem iTunes kan du konvertere film til
H.264 komprimering, altså mpeg4 og derfra ind på Touch. Den kan konvertere
mange filer men ikke alle.

Man kan få filer ind på Touch, men man kan ikke få dem ud! Den vil
synkronisere indholdet til kun 1 PC. Tilslutter du en anden PC så spørger
den:"Synkronisere-nu-jadak!?" Vips! og så er din Touch blanket af! Ja den
slettede såden lige i forbifarten alle film, alle billeder, al musik og alt
hvad der ellers var!
Det har været min største anke. Man skal passe på "Synkronisere?" Vips det
hele er væk!

Så er iTunes en bondefanger!
Når man installerer den så vil den have man skal registrere, og det gør man
ellers kan man nemlig ikke få coverbilleder til sin musik!
Men nu laver den tricket! den indstiller sig til "Køb ved et enkelt
museklik!" som default!

Så spurgte den mig om jeg ikke ville opgradere? Jeg ville lige trykke på
knappen og se hvad det var for noget-"Got-You!" den trak allerede
opgraderingsbeløbet på min konto! Ja! Du ville da købe med et museklik-ville
du ikke?
Der er folk der klikkede og blev bondefanget på et ubrugeligt program til
8000 kroner!

Nu havde jeg så "købt" det! Men da jeg havde umistelige billeder og film
ville jeg ikke bruge opdateringen. Jeg havde nemlig kørt så manuelt jeg
kunne og havde ikke ladet iTunes om at bestemme hvad der skulle ligge på min
Touch!
Den sagde:Hvis du installerer den opgradering du har købt, så skal du vide
at jeg synkroniserer den med denne maskine og sletter alt indhold på din
Touch!

Tilsidst måtte jeg bide i det sure æble, den opgraderede og-slettede Touch
totalt!

Så det må man huske at slå fra og ændre til "Ikke købe med klik men først i
varekurv og godkendes!"-se det burde jo være god salgsskik, men ikke hos
Apple!

> Ser jeg problemer hvor der ingen problemer er ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej der er problemer som du ikke aner at du vil få! Der er ingen højttaler i
Touch-kun øreknapper. Der er ingen BlueTooth, for du må ikke flytte filer
frem og især tilbage-du kunne jo finde på at overføre et musiknummer til en
kollega!-Det tillader Apple ikke!
Apples DRM overgår alt hvad du før har mødt!

Men du kan stikke den oveni en højttaler og spille fra den. Den har en flot
skærm så du kan se film. Men hvorfor står min oveni en højttaler og bliver
aldrig brugt!? Og hvorfor snakker konen om at tage ghettoblasteren ind fra
pulterrummet?
Jo så kan vi spille en af vore mange CD-er.
Jeg var så begejstret over den i starten, men nu-jeg får brækfornemmelser og
føler håndjernene klikke om håndledene når jeg ser på den! Jeg er angst for
at slutte den til PC eller Mac, for jeg kan ikke rigtig huske hvad den nu
vil synkronisere og hvorfor! Var det i dag ville jeg overveje en PSP
istedet!

Jeg hader al den DRM der er på Touch!

> Med Venlig Hilsen
>
> Peter Caspersen
>
> og tak for hjælpen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Selv tak Peter!

Hilsen
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-08 07:50

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> Jeg hader al den DRM der er på Touch!

faktisk så er Apples DRM meget mere afslappet end f.eks. Windows Media.
Hvor mange udbydere af WMA DRM musik kender du der tillader at du har
din musik på 5 forskellige maskiner, frit kan flytte dem imellem disse
maskiner, fjerne og tilføje nye maskiner efterhånden som du skifter
udstyr, lader dig brænde audio cd'er af dem stort set ubegrænset .. ?

Jeg kan finde bedre ting at brokke mig over.

Derudover er der ingen DRM på det musik du selv ripper .. overhovedet.

/thomas

Fra : Terje Rydland

Dato : 20-09-08 12:48

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> Nej der er problemer som du ikke aner at du vil få! Der er ingen højttaler i
> Touch-kun øreknapper.

Jo, det er høyttaler i de iPod touch som selges idag (den nye).

> Der er ingen BlueTooth, for du må ikke flytte filer
> frem og især tilbage-du kunne jo finde på at overføre et musiknummer til en
> kollega!-Det tillader Apple ikke!

Jo, det ville Apple tillate. Men det tillater ikke de som har
rettighetene til musikken. Og det må Apple føye seg etter. Det var et av
kravene plateselskapene stilte da de tillot Apple å selge musikk gjennom
iTS.

> Apples DRM overgår alt hvad du før har mødt!

Tvert imot. Apples DRM er såpass løs at det ikke er noen problemer med å
fjerne den. I motsetning til DRM som leveres av andre firma. Og Apples
DRM er så intelligent at du ikke trenger å kontakte en lisensserver med
jevne mellomrom for å kunne spille av musikken. Dermed risikerer du
aldri å miste musikken du har kjøpt i iTS (slik som du gjør/har gjort i
PlaysForSure).

> Men du kan stikke den oveni en højttaler og spille fra den. Den har en flot
> skærm så du kan se film.

Ja.

> Men hvorfor står min oveni en højttaler og bliver
> aldrig brugt!? Og hvorfor snakker konen om at tage ghettoblasteren ind fra
> pulterrummet?

Det må du svare på selv. Det er jo ingen problem med å plugge iPoden inn
i stereoanlegget og spille av musikken gjennom lydanlegget. Å rippe en
CD tar ca 2 minutter (max).

> Jo så kan vi spille en af vore mange CD-er.

Hvorfor ikke bare rippe CDene og legge dem på iPoden? Så har du full
tilgang til all musikken både på iPoden og på stereoanlegget.

> Jeg var så begejstret over den i starten, men nu-jeg får brækfornemmelser og
> føler håndjernene klikke om håndledene når jeg ser på den!

Du kan jo føle hva du vil, men det er jo bare tull.

> Jeg er angst for
> at slutte den til PC eller Mac, for jeg kan ikke rigtig huske hvad den nu
> vil synkronisere og hvorfor!

At du ikke kan lære deg hvordan iTunes fungerer kan du vanskelig anklage
iPoden for.
Det er jo så enkelt at du slår av automatisk synkronisering og
synkroniserer manuelt (drag and drop i iTunes til iPoden).
Og one-click shopping slå man selvfølgelig av.

> Var det i dag ville jeg overveje en PSP
> istedet!

Det er i hvertfall bortkastede penger.

Terje

Fra : Mikkel Westh

Dato : 20-09-08 07:21

On 19 Sep., 23:59, "Lyrik" <lyrikfj...@heaven.dk> wrote:

> [...]
> knappen og se hvad det var for noget-"Got-You!" den trak allerede
> opgraderingsbeløbet på min konto! Ja! Du ville da købe med et museklik-ville

Man bliver først sendt ind på en side med opgraderingen. Først derinde
trykker man "Køb", og så hvis man har tastet sine kortoplysninger ind,
kan man købe med 1 klik. Du overdriver en del.

> Der er folk der klikkede og blev bondefanget på et ubrugeligt program til
> 8000 kroner!

Igen, folk der var så dumme at købe det (der var 8 mennesker der købte
det, inden det blev trukket tilbage:
http://latimesblogs.latimes.com/technology/2008/08/iphone-i-am-ric.html)
var udemærket godt klar over, hvad det var, de købte. Programmets side
inde på App Store forklarede tydeligt, at programmet var rent blær, og
at det ingen praktisk funktion havde. Derudover skulle folk, som med
alt andet, taste kortoplysninger ind osv, før det er muligt at købe
det.
Der er altså ingen der er blevet bondefanget for 8000 kr, de var fuldt
ud klar over det.
Derudover så kostede programmet 6000, ikke 8000.

> [...]
> kunne og havde ikke ladet iTunes om at bestemme hvad der skulle ligge på min

Hvorfor havde du dog også lagt "umistelige billeder og film" ind på
din iPod? Det giver da ingen mening at konvertere filerne så de
fungerer på iPod'en, og så derefter slette originalerne.

> [...]
> Touch!
>
> Tilsidst måtte jeg bide i det sure æble, den opgraderede og-slettede Touch

Det er ærgerligt, du mistede data, det kan der ikke være tvivl om. Men
du har jo også modarbejdet iTunes, ved ikke at lade den administrere
indholdet selv.
Men jeg giver dig ret i, at iTunes er svær at arbejde med, hvis man
gerne vil gøre tingene på sin egen måde. Hvis man er vant til at
kontrollere alt selv, så er iTunes ikke et godt program for en, for
det er designet til at klare alt selv.

> Så det må man huske at slå fra og ændre til "Ikke købe med klik men først i
> varekurv og godkendes!"-se det burde jo være god salgsskik, men ikke hos
> Apple!

Tja, det er jo nok en blanding af, at de så kan sælge mere, men
absolut også, at kundeoplevelsen skal være så nem som muligt. Jeg
nyder i hvert fald at købe musik med ét klik, hvor den så selv
begynder at hente det med det samme.
Det sparer en for en masse besvær (ud i en butik, købe cd, hjem igen).
Nu er det at trykke på en knap, og efter få sekunder kan man begynde
at høre musikken. Derudover kan man lytte til musikken inden, nøjes
med at købe enkelte numre for sig osv.

Jeg er i hvert fald stor tilhænger.

> [...]
> kollega!-Det tillader Apple ikke!
> Apples DRM overgår alt hvad du før har mødt!

Apples DRM er ret afslappet ift andre firmaers.
Bluetooth-delen på iPod Touch og iPhone er blot ikke særligt udviklet,
det bruges kun til headsets.

> [...]
> pulterrummet?
> Jo så kan vi spille en af vore mange CD-er.

Så rip dog CD'erne, overfør dem til iPod'en og lyt til musikken?

> [...]
> at slutte den til PC eller Mac, for jeg kan ikke rigtig huske hvad den nu
> vil synkronisere og hvorfor! Var det i dag ville jeg overveje en PSP

Du har vist både paranoia og klaustrofobi.
Derudover ville jeg absolut ikke anbefale en PSP som andet end
spillemaskine.
Jeg købte en netop for at spille, og til det er den genial, intet
mindre. Men den er yderst kritisk overfor hvilke videoer, man lægger
ind på den, og jeg har sågar haft problemer med noget så simpelt som
JPEG-filer.
Desuden er browseren elendig, og så løber den ligesom lidt tør for
funktioner herefter.

Venlig hilsen,
Mikkel

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-08 15:35

"Mikkel Westh" <mikkelw@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

ud klar over det.
Derudover så kostede programmet 6000, ikke 8000.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er jo helt igennem usandt hvad du skriver.
Jeg slår altid 1 klik-køb fra, men efter at have opgraderet iTunes og det
gør den cirka en gang om måneden, så havde den slået 1-klik køb til!
Når man skal købe, så skal man jo se hvad man køber. det foregår på aælle
verdens web-sider ved at man klikker videre og videre og får det hele at se
og så klikker man det endelige køb og betal!
Men her! Købte man ved første klik på produktet! Ingen benægtelse af det!

De der ved en fejl købte det ubrugelige program som bare viste et billede af
en tegnet rubin har også den forklaring:
.. "Jeg så denne app med et par venner, og vi jokingly klikket på 'køb'
tænker det var en vittighed, for at se hvad der ville ske. ...

Men det var ingen vits de var trukket for 999$ omgående-svineri af
dimensioner!

Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-09-08 07:44

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> og så klikker man det endelige køb og betal!
> Men her! Købte man ved første klik på produktet! Ingen benægtelse af det!

Det er vist rigtigt, at man skal have slået køb ved 1-klik til for at
kunne købe i iTunes, men derfor kommer iTunes nu altid med en advarsel,
hvis man altså ikke har slået den fra. Når jeg køber musik eller et
program til iPhone, spørger iTunes altid: "Er du sikker på, at du vil
købe og downloade XX?" Den funktion må du have slået fra.

> [...]
> tænker det var en vittighed, for at se hvad der ville ske. ...
>
> Men det var ingen vits de var trukket for 999$ omgående-svineri af

Dejligt at se, at dumhed bliver straffet
Jeg var nede hos urmageren i går. Han havde et Rolex-ur til kr.
50.000,-. Det virkede bestemt ikke mere lækkert end et Seiko til kr.
2.000,-, og urmageren forsikrede, at det ikke gik en dyt mere præcist.
Jeg regnede derfor med, at det var en vittighed, for det er da helt
vanvittigt, at et ur skal være så dyrt. Jeg købte det derfor med mit
dankort. I dag kan jeg se på min netbank, at der er trukket kr. 50.000,-
på min bankkonto. Sikken noget svineri!
Der er altså bare ting, der er enormt dyre. Ser man fornuftigt
på det, så er det helt vanvittigt. Ser man lidt mere emotionelt på
tingene, så kan det give en en glæde at have noget eksklusivt, som er
rigtig lækkert.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 21-09-08 11:55

> [...]
> på det, så er det helt vanvittigt. Ser man lidt mere emotionelt på
> tingene, så kan det give en en glæde at have noget eksklusivt, som er

Hæ, hæ.....he.... Det er s´gu´ godt, jeg ikke har så mange penge

Jeg var i København med alle mine seks (syv) tøser i weekend´en,
begyndende med Tivoli fredag....strøgtur og Ankara(restauration) og café
lørdag.

Det kunne vi holde indenfor 4000,00 kr. for os alle, men så er jeg jo
også på røven det næste halve år

En af mine budgetposter er 200,00 mdl. til Medicins sans frontieres -
har du overvejet noget lignende?

Et Rolex er iøvrigt grimt - gå efter Georg Jensen i stedet

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-09-08 00:34

> [...]
> lørdag.
>
> Det kunne vi holde indenfor 4000,00 kr. for os alle, men så er jeg jo

Ja, det er dyrt at gå i byen. Vi skal til Berlin næste weekend for at
løbe maraton, og drengene vil gerne med som tilskuere, for det er jo en
stor oplevelse. Det koster også en hel del, men man skal jo ikke bare
bruge sine penge på materielle goder.

> En af mine budgetposter er 200,00 mdl. til Medicins sans frontieres -
> har du overvejet noget lignende?

Vi støtter også et par organisationer med mindre beløb, men det er jo
svært at trække grænsen. I virkeligheden kunne vi jo alle give
betydeligt mere og så leve lidt mere spartansk. Du kunne f.eks. have
undværet turen til København. På den anden side vil vi jo alle sammen
gerne leve så godt som muligt. Jeg ser også lidt sådan på det, at den
danske stat er en af de største bidragydere til forskellige former for
velgørenhed f.eks. når der er naturkatastrofer eller krig i andre lande.
Og vi betaler jo alle et ganske pænt beløb til staten i skatter og
afgifter.

> Et Rolex er iøvrigt grimt - gå efter Georg Jensen i stedet

Ja ja. Jeg kunne ikke selv drømme om at købe et Rolex. Det er alt for
konventionelt. Alle kender Rolex, men i virkeligheden er der masser af
andre lige så lækre og lækrere ure. Jeg brugte det blot som eksempel,
fordi de fleste ved, at det er et dyrt ur.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mikkel Westh

Dato : 22-09-08 07:22

On 20 Sep., 07:35, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:

> Det er jo helt igennem usandt hvad du skriver.

Det er nu ikke rigtigt! Jeg har selv opgraderet en iPod Touch (godt
nok ikke min egen, men en vens), og jeg blev absolut ikke udsat for
bondefangeri. Tværtimod blev jeg tydeligt oplyst om, hvad der blev
trukket på kortet, og jeg blev spurgt (efter jeg havde trykket "Køb"
med 1-klik), om jeg var sikker på, at jeg ville købe opgraderingen.

> Jeg slår altid 1 klik-køb fra, men efter at have opgraderet iTunes og det
> gør den cirka en gang om måneden, så havde den slået 1-klik køb til!

Dette er selvfølgelig uheldigt, hvis det altså er sådan, iTunes har
opført sig hos dig. Når den opgraderer piller den ikke (hos mig, eller
andre, jeg har hørt om) ved iTunes' .plist-fil (som indeholder
programmets indstillinger). Det lyder underligt, at den gør sådan hos
dig.

> [...]
> og så klikker man det endelige køb og betal!
> Men her! Købte man ved første klik på produktet! Ingen benægtelse af det!

Ja, det er rigtig nok, at det foregår sådan på mange sider. Men der
kommer jo netop en pop-up i iTunes, som spørger om man er sikker på,
at man vil købe pågældende produkt. Denne pop-up kan selvfølgelig
fjernes, men det skal gøres manuelt. Hvis man så fjerner denne
"advarsel" uden at læse, hvad man siger ja til, så kan det ikke rigtig
være iTunes' skyld.
Men en del sider (Amazon bl.a.) har nu også 1-klik, hvor man vælger
sin vare, og så trykker "Køb med 1-klik ved produktet. Så bliver det
automatisk betalt med dit kreditkort (som du i forvejen har indtastet
i din profil, ligesom i iTunes), og så bliver produktet sendt til din
adresse (som ligeledes står i profilen).
Dette er 10 gange smartere, da det gør handel på nettet langt nemmere,
da man slipper for de overflødige, normalt obligatoriske, sider med
"Indtast adresse" osv.

> [...]
> tænker det var en vittighed, for at se hvad der ville ske. ...
>
> Men det var ingen vits de var trukket for 999$ omgående-svineri af

Hvis man trykker "Køb nu" ved et produkt (som tydeligt på siden er
beskrevet som værende komplet uden funktioner), så er man, undskyld
mit sprog, fandeme selv ude om, at der bliver trukket 999$ fra ens
konto. Der må være en grænse for hvor dum, man har lov til at være.

Venlig hilsen
Mikkel

Fra : Lyrik

Dato : 23-09-08 13:20

Den 22.09.2008 kl. 15:21 skrev Mikkel Westh <mikkelw@gmail.com>:

> [...]
> mit sprog, fandeme selv ude om, at der bliver trukket 999$ fra ens
> konto. Der må være en grænse for hvor dum, man har lov til at være.

Du har ret Mikkel!
Der er grenser for hvor dum man vil være, så derfor ser jeg også at Peter
Caspersen forlængst har droppet foretagenet!

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/