dagstur på Færøerne/Thorshavn
Fra : morten

Dato : 17-09-08 22:12

Jeg skal på forretningstur til Færøerne/Thorshavn, men har een (1 !)
fridag.
Hvad skal jeg bruge den på (hvis ellers ikke det øsregner) ?
En sejltur eller en vandretur ?

/morten

Fra : Jette Nyvang Larsen

Dato : 19-09-08 16:25

Jeg ville vælge en sejltur - selvom det ikke er sæson for fugleunger er det
en utrolig flot oplevelse at sejle ud under fuglefjeldene. Du kan få
oplysninger om turene på turisiinformationen i Thorshavn og sikkert også på
hotellet.

Venlig hilsen
Jette

Fra : morten

Dato : 06-10-08 23:11

Jette Nyvang Larsen skrev:
> [...]
> en utrolig flot oplevelse at sejle ud under fuglefjeldene. Du kan få
> oplysninger om turene på turisiinformationen i Thorshavn og sikkert også på

Tak for forslaget, Jette ! Desværre blæste det 15-20 m/s, så det blev
til en vandretur istedet, men det var nu også en fin oplevelse !
/morten