On 12 Sep., 20:49, "Ole" <-> wrote:
> Jeg har d. 21. august sendt et defekt tastatur retur til Getmore med henblik
> på reperation/ombytning. Getmore anerkender fejlen, og vil skaffe et nyt fra
> leverendøren. Men efter 2 dage får jeg en mail om, at de ikke kan levere den
> nye vare, da varen er i restordre men forventes på lager den 15. september.
> Efter 2 uger får jeg igen en mail om at varen stadig er i restordre, og ny
> forventet leveringdato er den 1. oktober.
>
> Nu er det bare sådan, at varen ikke produceres længere, og det har jeg
> fortalt Getmore helt fra starten. Jeg har endda tilbudt dem at finde en
> anden løsning så jeg ikke skal vente flere måneder før de opdager at de slet
> ikke kan skaffe varen alligevel. Men Getmore er tavse som graven.
> Hvor længe skal jeg blive ved med at vente på en ombytningsvare som ikke
> længere fremstilles? Det er omkring et år siden at produktionen blev
> indstillet.
>
> Mvh Ole
Hvad jura er der i spm ? Bede straks om at få dine penge igen, et
"tastetur" kan købes alle steder
vh Bo