Link til engelske oversættelse af danske
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 19-08-08 18:44

Findes "Funktionærloven", "Hovedaftalen" og "Normen for behandling af
faglig strid" i gode oversættelser til engelsk?

Mvh / Bjarne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-08-08 19:59

Bjarne Jensen <bjarne.b.jensen@gmail.com> wrote in news:48ab0671$0$90265
$14726298@news.sunsite.dk:

> Findes "Funktionærloven", "Hovedaftalen" og "Normen for behandling af
> faglig strid" i gode oversættelser til engelsk?

Ihvertfald de sidste 2 gør. Jeg har set trykte udgaver af begge på engelsk.
Men hvor er en anden snak. Prøv hos LO eller DA, hvis der ikke kommer bedre
bud i tråden.

Fra : Codexx

Dato : 19-08-08 13:42

On 19 Aug., 19:44, Bjarne Jensen <bjarne.b.jen...@gmail.com> wrote:
> Findes "Funktionærloven", "Hovedaftalen" og "Normen for behandling af
> faglig strid" i gode oversættelser til engelsk?
>
> Mvh / Bjarne

http://juraportal.dk/links/010/010/040/020/

Links til en række uautoriserede (det er de vel egentligt altid...)
oversættelser.

/Codexx