HELLS ANGELS MC POKER RUN ALLE MC KØRER ER~
Fra : Henrik 81

Dato : 23-07-01 20:06

HELLS ANGELS MC AFHOLDER POKER RUN , ALLE MC KØRER ER VELKOMNE
DATO. 28/7 KL.17.00
STED. LINDGREENS ALLE 14
2300 KBH.S

Fra : Klaus Madsen

Dato : 23-07-01 22:11

Hvad er Poker run?

Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 24-07-01 07:54

> Hvad er Poker run?

Hvad pokker er Hells Angels? Motorcyklister?

Allan, Jawa 350

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 24-07-01 15:40

"Klaus Madsen" <webmaster@virago-star.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er Poker run?
>
> Klaus
> Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
> Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Så vidt jeg husker er det noget med at man kører rundt til forskellige
poster og tager et slag poker ved hver post.
hamselv herfra

Fra : Mikkel

Dato : 24-07-01 16:04

> Så vidt jeg husker er det noget med at man kører rundt til forskellige
> poster og tager et slag poker ved hver post.
> hamselv herfra

Lyder sqda hyggeligy - om end lidt dyrt hvis der er en ramme grønne på
højkant hver gang... eller strippoker???

Mikkel

Fra : Harald Blaatand

Dato : 24-07-01 17:46

"Tonny Eskesen" <hamselv@privat.dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Så vidt jeg husker er det noget med at man kører rundt til forskellige
> poster og tager et slag poker ved hver post.

Du henter kortene ved posterne i forseglede kuverter,nå alle er tilbage
spilles der poker,nye kort kan købes.
Vinderen har så vundet en mobiltelefon,eller .....

Mvh HB

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 24-07-01 18:37

"Harald Blaatand" <bigtwin@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du henter kortene ved posterne i forseglede kuverter,nå alle er tilbage
> spilles der poker,nye kort kan købes.
> Vinderen har så vundet en mobiltelefon,eller .....
>
> Mvh HB

Det lyder også lidt mere fornuftig synes jeg, meeeeeeeeen...... en mobiltlf
???? Hvem dælen har ikke sådan en nu til dags. Så hellere en ,eller .....

hamselv herfra

Fra : Morten Juel

Dato : 23-07-01 22:20

> HELLS ANGELS MC AFHOLDER POKER RUN , ALLE MC KØRER ER VELKOMNE
> DATO. 28/7 KL.17.00
NEJ øv hvorfor er det nu lige at min mc holder med død motor, der ville jeg
sq gerne ind, mest fordi at de tidt har nogle overstylede Harlyer, de er sq
ok at glo på

suk.. men næste år, så må jeg jo bare køre KM'erne ind igen

BTW fedt at se at i engle prøver at skabe lidt kontakt til andre MC'ister,
de er ikke så tidt i hilser ;o(

Mvh
Morten **som tøffer rundt i en madkasse lige pt ;o(((**

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 24-07-01 11:42

> [...]
jeg
> sq gerne ind, mest fordi at de tidt har nogle overstylede Harlyer, de er

Ikke helt HA, men jeg var just på Bornholm ( dejlig ø, men på cykel, men for
satan hvor er der mange bakker med en cykel-anhænger ).
Men her oplevede jeg + familie at se HD-klub Danmark ved Svaneke Røgeri (
sild altså ( dem man spiser )). Hold da k... hvor var der mange
utrolig flotte MC'er imellem. Jeg tror der har været pudset og poleret en
hel vinter for at få dem så flotte. Men er du rund hvor de larmer. Der var
et
par enkelte mennesker der fik silden galt i halsen da de kom rullende. Så
stor tak for oplevelsen for os mere dødelige der nød synet og kom til at
knalde lidt ekstra feriebilleder a' her.

MVH Anders på en ydmyg AREA51 der ikke buldrer betagende.

Fra : TexasFlood

Dato : 24-07-01 12:49

Jeg er glad for at du nød synet - det var også fedt at køre på fællesturen i
år.
Vi vender stærkt tilbage næste år.

Hvis nogen er omkring Knivholt i Nordjylland i den kommende weekend vil de
sikkert se endnu flere HD'ere da i denne weekend holdes 25 års fødselsdag
for Harley Davidson Club Denmark.

MVH

TF (FLH '77)

Fra : Pierre Roland

Dato : 24-07-01 15:14

Hvor pokker ligger knivholt?

Pierre Roland
Drag Star 650

TexasFlood <texas-flood@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5d5fa8$0$779$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : TexasFlood

Dato : 24-07-01 16:44

Som jeg skrev i Nordjylland.
Det er et gods eller en herregård træffet bliver holdt på.
Gå evt. in på www.hdc.dk hvor der skulle være en kørselsvejledning.

MVH

TF

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-07-01 15:08

Morten Juel wrote:

> BTW fedt at se at i engle prøver at skabe lidt kontakt til andre MC'ister,
> de er ikke så tidt i hilser ;o(
>
> Mvh
> Morten **som tøffer rundt i en madkasse lige pt ;o(((**

De fleste HA-er hilser , ihvertfald dem jeg har mødt.

Ole

--
DFS#587

Fra : Per

Dato : 25-07-01 09:28

Lindgreens alle , var det ikke Amager Touring lå ?

Er de blevet ædt ?

81 står det for HA ? Står 13 så for M (Mary Jane, Pot, grass ) ??

Bare nysgerrig.

Bortset fra det, har jeg altid oplevet at både HA og Bandidos der kører med
rygmærker hilser, når man hilser på dem.

Dem der ikke hilser er de latterlige wannabees, som har købt en HD eller en
mc der ligner og nu tror de er for seje til at hilse. At disse folk totalt
har misforstået hvad det at køre MC drejer sig om er deres eget problem, men
de virker latterlige på mig !

Jeg hilser altid på mine fellow-mc'ister uanset rygmærke og mc'ens art, hvis
jeg opdager dem. Nogle gange er tankerne jo andre steder og så ser jeg måske
ikke lige I hilser på mig og får derfor ikke hilst igen.

Det er dog et støre problem at der er kommet 45 knallerter der ligner mc'er,
man kommer skam nemt til at hilse på en tohjulet bilist. (så går jeg altid
hjem og vasker hånden bagefter

Men jeg glæder mig da også over HA igen ser sig selv som motorcyklister, og
håber at se jer mere på mc'erne ude på vejene.

Det er også rart at se HA'ere nu kører BUELL !

Mvh Per Nielsen

Fra : Frank

Dato : 25-07-01 11:54

Jeg synes "folk" som lefler er latterlige.....

Got it ?

/Frank

Fra : Per

Dato : 25-07-01 13:25

Kære Frank

Prøv at læse mellem linierne hvis du hentyder til mit indlæg ! ( Du kunne jo
lægge en quote ind

Men du følte dig måske truffet fordi du er wannabee og kører med et så bredt
trillebør styr at din cykel vælter hvis du hilser ?

Jeg lefler såmand ikke for nogen, jeg har kørt i 30 år på mc, og kender il
HA på godt og ondt, helt tilbage fra dengang de hed Galloping Goose, Black
Sheeps osv.
Så for din skyld vil jeg gerne forklare hvad der står mellem linierne, når
jeg skriver det er rart de kommer ud og køre igen ER DET EN HENTYDNING TIL
HA ALDRIG KØRER MC FOR ALVOR, MEN KØRER BIL ! Men min ironiske hentydning
til ha'ernes mc-aktivitetsniveu opfatter du som leflen.

Tjah, har du hørt om ironi og underforståede meninger ellers vil jeg gerne
gennemgå hele mit indlæg for dig i detaljer

Men så lefler jeg jo for dig ,,, ups !

Med kærlig og elskværdig hilsen fra din PER

Fra : Per

Dato : 25-07-01 13:30

PS Frank , nice Suzuki chopper du har og hils Kevin , var du forresten til
træf på toppen ? Jeg så dig ikke der.

Hilsen Per

Fra : Per

Dato : 25-07-01 13:36

Skal jeg ikke skrive til dig privat i stedet Frank.

Jeg har helt glemt det var dig, hvordan går det med din 1400 Intruder ?

Du har jo også haft en del maskiner, Bandit og CX500, også fede maskiner i
sin tid (nej jeg lefter ikke

Hils Anders og Christian.

Vi ses derude, jeg kører som altid på min gamle trofaste Guzzi !

Hilsen Per

Fra : Frank

Dato : 25-07-01 14:47

"Per" <pernielsen@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> sin tid (nej jeg lefter ikke
>
> Hils Anders og Christian.
>
> Vi ses derude, jeg kører som altid på min gamle trofaste Guzzi !

Og du bliver ved ....

Anders og Christian hvem ?

Fortæl fortæl - Gerne privat for resten af banden her er sikkert p...
ligeglade...

Fra : Frank

Dato : 25-07-01 14:45

> PS Frank , nice Suzuki chopper du har og hils Kevin , var du forresten til
> træf på toppen ? Jeg så dig ikke der.

Kevin hvem ?

Ja ja jeg var på toppen på toppen - Slog søm i, i ca. 10 timer og selv om
jeg blev god til det blev det sværrere og sværrere...

Jeg så heller ikke dig - Hvem skulle jeg kigge efter ?

Hmmmm - Per på en Guzzi - tænke tænke.....

/Frank

Fra : Frank

Dato : 25-07-01 14:32

Hej Per,

Jamen så er ironien endnu engang gået fløjten - Den er sgu så svær at få
øje på uden ansigtsudtryk

Jeg opfattede dine positive udtryk overfor HA som leflen men det var jo
åbenbart ikke rigtigt - Lets move on....

/Frank

Fra : Ole Mogensen

Dato : 26-07-01 18:36

Frank wrote:

> Jeg synes "folk" som lefler er latterlige.....
>
> Got it ?
>
> /Frank

Heeeelt ærligt , hvem er latterlig her.....

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk