Suzuki GSX F 1100
Fra : Ä

Dato : 23-07-01 19:45

Hjælp!!!! Jeg mangler en instruktionsbog til sådan en.Jeg skal have en ny
bagdæk på.Hvor køber man sådan en til en rimlig pris.

Hilsen "Gammel nok"

Fra : m.grewy

Dato : 23-07-01 21:35

"Ä" <isl49336@image.dk> wrote in message
> Hjælp!!!! Jeg mangler en instruktionsbog til sådan en.Jeg skal have en ny
> bagdæk på.Hvor køber man sådan en til en rimlig pris.
>
> Hilsen "Gammel nok"

Prøv her.
Der er sikkert en
http://www.motorbooks.com/cgi-bin/WebObjects/mbi.woa/wa/sendToPage?community
=Motorcycles&a=62

Michael

Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 23-07-01 22:50

Instruktionsbogen er ikke til megen hjælp.
Prøv i stedet at høre om du kan få forhandleren til at sælge dig det
originale værkstedsbog - den kan bruges til mere end blot at stille uret fra
sommertid til vintertid og vise versa.
Den originale værkstedsbog koster nok omkring 5-600,- kr men det er pengene
værd.
B.a. her kan du se hvordan det bageste kædehjul skal vende (det kan nemlig
vendes forkert med meget stort slid på kæden til følge) og du kan se hvorfor
du bør skifte mere end blot olieskraberingene hvis forgaften er utæt.
alt i alt finder jeg ikke at instruktionsbogen er værd at spilde krudt eller
kroner på.
Bagdækstørrelse: 150/80VB16 v250 - og prisen må du selv finde!!!

mvh
Rolf Skovløkke